test

Data: 2009-03-26 10:13:20
Autor: gajowy
test
"J.F." wrote:

Czy zima sie skonczyla i nikt tu nie pisze, czy to tylko
zawirowanie na laczach ?

Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-26 14:57:14
Autor: J.F.
test
Użytkownik "gajowy" <studiografit_cut@cut_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:49CB4721.CBF1038Fcut_poczta.onet.pl...
"J.F." wrote:
Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

To juz chyba ze czwarty tydzien .. mam nadzieje ze nic zlego sie nie stalo ?

J.

Data: 2009-03-26 16:40:16
Autor: Andrzej Ozieblo
Do Gosi,
gajowy pisze:

Gosi dawno tez nie widzialem..

No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

Cos mi sie widzi, ze Gosia sie ciutke urazila po tym jak delikatnie wspomniales cos o "odklejeniach". :)

Gosiu jesli to je ono, nie rob glupstw. Wracaj! A jesli to tylko przerwa na nartowanie to tym bardziej wracaj by nam znow relacje zapodac. Moze byc w 100% freeride'owa. Zero sztruksu. :)

Andrzej

Data: 2009-03-26 21:02:42
Autor: gajowy
Do Gosi,
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> No, Gosi jak nie było tak nie ma... długo...

Cos mi sie widzi, ze Gosia sie ciutke urazila po tym jak delikatnie
wspomniales cos o "odklejeniach". :)

Oj jo joj - niedobrze, znaczy że mogło to zabrzmieć jakoś niefajnie?
Ani trochę to nie było moją intencją - chodziło wylącznie ...no wiadomo

Gosiu jesli to je ono, nie rob glupstw. Wracaj! A jesli to tylko przerwa
na nartowanie to tym bardziej wracaj by nam znow relacje zapodac. Moze
byc w 100% freeride'owa. Zero sztruksu. :)

Jeśli Gasiu odebrałaś to jakoś osobiście niefajnie:
to przepraszam, ani trochę nie chciałem urazić.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-26 22:39:00
Autor: Andrzej Ozieblo
Do Gosi,
gajowy pisze:

Oj jo joj - niedobrze, znaczy że mogło to zabrzmieć jakoś niefajnie?
Ani trochę to nie było moją intencją - chodziło wylącznie ...no wiadomo

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

Andrzej

Data: 2009-03-26 23:30:41
Autor: gajowy
Do Gosi,
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> [...]

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona
poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

No może tak... trochę mnie uspokoiłeś :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 00:08:15
Autor: Titus Atomicus
Do Gosi,
In article <gqgsm1$ril$1@news3.onet>,
 Andrzej Ozieblo <andrzej.ozieblo@autograf.pl> wrote:

gajowy pisze:

> [...]

Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

E, tam.
Na nartach jezdzi...

TA

Data: 2009-03-27 09:34:57
Autor: gajowy
Do Gosi,

> Nie, wg. mnie bylo OK. Zadnych zabrzmien. Ale ja nie Gosia. A moze ona
> poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

E, tam.
Na nartach jezdzi...

Miesiąc non-stop?

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-03-27 10:59:20
Autor: Grzegorz Lipnicki
Do Gosi,

A moze ona
poprostu zapracowana i czasu nie ma na pisanie...

a prawda jest brutalna: kolejna osoba zdradziła grupy dysk.
na rzecz jakiegoś forum;

 g.

Data: 2009-03-27 20:27:56
Autor: ADAM
Do Gosi,
a prawda jest brutalna: kolejna osoba zdradziła grupy dysk.
na rzecz jakiegoś forum;

Watpie

--
Adam