test....

Data: 2010-04-14 11:21:09
Autor: Endriu
test....
.....Jako iż moje posty od czasu wysłania takiegoż:

[...]
Ech kurwa, trupy jeszcze nie pochowane......

Każda pora ma swój czas...
http://waldemar-rajca.blog.onet.pl/Kazda-pora-ma-swoj-czas,2,ID404385656,RS1,n

"[...] Pan redaktor Pospieszalski, podczas wywiadu z nim w programie
pierwszym państwowej telewizji, powiedział nieopatrznie,  podczas
trwającej
żałoby narodowej, że pan Bronisław Komorowski, marszałek Sejmu, wysłał
już w
sobotę do Pałacu Prezydenckiego swojego człowieka, żeby ten poszukał
Pałacu raportu z rozwiązania Wojskowych Służb Informacyjnych(???).
Chodzi o
tzw. zbiór zastrzeżony, który pan prezydent- jako głowa państwa,
posiadał u
siebie w Pałacu. [...]".
[...]"

.... jakoś przestały dochodzić na grupę chciałem obejść jakoś cenzurę i
spróbować dojść na grupę innym sposobem ...

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-14 21:15:26
Autor: fatso
test....
Endriu wrote:
.....Jako iż moje posty od czasu wysłania takiegoż:

[...]
Ech kurwa, trupy jeszcze nie pochowane......

KaĹźda pora ma swĂłj czas...
[...]

juĹź w
[...]

Pociesz sie endriu- wlasnie rozmawialem z zona via Skype i ona mi mowi, ze u was ludzie
dostali pierdolca: palenie swieczek, godzinne wystawanie w kolejce by dotknac trumny Swietego Karzelka, itp.

Szechniki mnie zabanowali i nie moge pisac na grupy dyskusyjne Gaz.Wyb, co mnie poczatkowo zdziwilo.
Teraz sie nie dziwie, Nasi maja b.wyczulone czulki na wiatr polityczny, wiedza tez co w trawie piszczy.
Po tym jak w ten w/e wielcy tego swiata namaszcza na Wawelu Karzelka, brat Jaroslaw wskoczy w jego buty.
Widziales jego zacieta twarz, be kropli lzy w oku? On wygra w cuglach wybory z tym patalachem Komorowskim.
I wtedy nie bedzie -Hospody pamyluj- dla zdrajcow sprawy. Ja tez nie bede mial co szukac w Polsce.

fatso

Data: 2010-04-14 13:23:39
Autor: Endriu
test....
On 14 Kwi, 22:15, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
Endriu wrote:
> [...]

wybory z tym patalachem Komorowskim.
I wtedy nie bedzie -Hospody pamyluj- dla zdrajcow sprawy. Ja tez nie

Powiem ci Fatso, że nie sposób przyznać ci racji. Człowiek który
zrzekł się
suwerenności swojego własnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,
wysyła
wojska do Afganistanu wbrew woli narodu, oraz który nie zrobił
referendum w
sprawie traktatu lisbońskiego - przyczynijąc się do zwycięstwa opcji
międzynarodówki socjalistycznej chcącej z europy zrobić
Eurokouchoz .......

Nie zasługuje na Wawel w mojej opini zdecydowanie ..... Powązki
zupełnie by
wystarczyły ......

P.S. Cholerne szwaby z news.interia.pl. Banują mnie dziady
najwidoczniej chyba, bo muszę wysyłąć posty z gamila.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-14 21:01:48
Autor: kc
test....
Endriu <andrewgolotnik@gmail.com> napisał(a):
Powiem ci Fatso, =BFe nie spos=F3b przyzna=E6 ci racji.

A jednak tragedia jednoczy ludzi. Wg mnie Endriu, najpierw trzeba rozliczyć przeszłość, potem budować przyszłość, może być wg twojego scenariusza.

pozdrawiam

kc

Data: 2010-04-17 02:54:31
Autor: Barbara
test....

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:930e1819-027c-4879-9a61-5f97c47a45dez3g2000yqz.googlegroups.com...
On 14 Kwi, 22:15, fatso <fatso60...@ntlworld.com> wrote:
[...]>

Powiem ci Fatso, że nie sposób przyznać ci racji. Człowiek który
zrzekł się
suwerenności swojego własnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,

???????????????

wysyła
wojska do Afganistanu wbrew woli narodu,

?????????????
a co ma do tego wola  narodu?

[...]

nie mógł zrobić tego referendum, bo wcześniej, sprytniejsi, ustalili, że zatwierdzac ma sejm.
zatem - nie pitol, proszę:)
a co do parcia na zwycięstwo międzynarodówki socjalistyczenj - to pełna zgoda - tyle, że nie tym wykonaniu.
Poszukaj w pamięci, proszę, tego "wpraszania się" , walki o krzesła, samolot itp. - zakażdym razem chodziło o żywotne sprawy Polski, a nie o pokazanie się zagranicą.

Nawiasem mówiąc, dopiero teraz dowiedziałam się że mamy zdecydowanie gorszy statut w NATO niż jej pierwsi członkowie.
Usiłował cvały czas to znaczenie i rolę Polski wzmocnić.
Barbara

Data: 2010-04-17 02:48:04
Autor: Endriu
test....
Powiem ci Fatso, e nie spos b przyzna ci racji. Cz owiek kt ry
zrzek si
suwerenno ci swojego w asnego kraju na rzecz Unii Europejskiej,

???????????????

Basiu. Jeszcze raz ci powtarzam. Jeżeli prawo Unijne stoi wyżej w
hierarchii od prawa krajowego to oznacza UTRATĘ SUWERENNOŚCI !!!!!.

Jak widać na załączonym przykładzie ty tego jeszcze, nie pojęłaś choć
tyle czasu upłynęło .....

Przyjdzie czas że przekonasz się o tym osobiście, i będzie to gorzka
lekcja.

Gdybym był prezydentem suerwennego kraju pierwej palnąłbym sobie w
łeb, niźlibym taką ustawę podpisał.
W mojej opini to jest zdrada kraju,i przed podpsaniem takiego
dokumento OBOWIĄZKOWO należało zapytać o to społeczeństwo w
referendum. Nie zrobiono tego, podpisano trakatat poza plecami narodu.

To jest zdrada, powtarzam, a za zdradę Wawel się nie należy !!!!!!!.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-18 11:23:24
Autor: Barbara
test....

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:2dd03596-78aa-42cb-b4ef-

Basiu. Jeszcze raz ci powtarzam. Jeżeli prawo Unijne stoi wyżej w
hierarchii od prawa krajowego to oznacza UTRATĘ SUWERENNOŚCI !!!!!.
=========

części suwerenności,alenadziejęnawiększebezpieczeństwo-myśle Ty interesen kraju i państwa :)
coby Polska znaczyła jako samotna wyspa?

Jak widać na załączonym przykładzie ty tego jeszcze, nie pojęłaś choć
tyle czasu upłynęło .....

Przyjdzie czas że przekonasz się o tym osobiście, i będzie to gorzka
lekcja.
=============

ja jestem państwowiec od urodzneia, można powiedzieć i w takiej tradycji byłam chowana :)
nie mówiącotym,żenigdymi wgłowie niepowstało, że nie jestem związana ducjpowo z Zachodnią Europą.
To Zachodnia Europa odcinaLa albo całkowicie wiedzę oPOlsce [np.historia chrześcijaństwa (wyd.naukowe) kończyła się na granicy zachodniej - Polska była już pustynią; albo też propagując fałszywą wiedzę o Polsce - czego skutki widzimy do dziś.

Gdybym był prezydentem suwerennego kraju pierwej palnąłbym sobie w
[...]

============
Prezydent RP mógł się poruszać wyłącznie w ramach pawa.
Powiem tyle: tu nieźle namotał Sarkozy, chytry listek i niesamowity koniunkturalista.

pozdrówka :)
Barbara
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-18 12:15:52
Autor: Lech Dubrowski
test....
Prezydent RP mógł się poruszać wyłącznie w ramach pawa.
Powiem tyle: tu nieźle namotał Sarkozy, chytry listek i niesamowity
koniunkturalista.

Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.

Leszek

pozdrówka :)
Barbara

Data: 2010-04-18 11:41:56
Autor: XXL
test....
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a): Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jerzy Buzek został wybrany przewodniczącym Parlamentu Europejskiego dlatego,
że nikt się nie liczy z polskimi politykami ???

Czy jesteś kolejnym matołem, który nie docenia wybitnych przedstawicieli życia
publicznego żyjących współcześnie ?
Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób. Na tej grupie zwykłe chłystki i różnej maści oszołomy obrażały
najwybitniejszych Polaków, którzy tworzyli i tworzą historię najnowszą
L.Wałęsę, T.Mazowieckiego, L.Balcerowicza, J.Kuronia i paru innych.

Czy w dniu ogólnonarodowej żałoby i smutku po katastrofie TU-154 nie lepiej
zamilczeć?

Data: 2010-04-18 07:44:43
Autor: Endriu
test....
Jerzy Buzek jest jednym z takich wybitnych osób.

A możesz odpowiedzieć który z czynników  "wybitne" persony, tworzy
jeszcze bardziej wybitne ?

- podpierdalaniae swoich kolegów jako TW Karol ?.
- rozpierdolenie budżetu państwa niemal do jago całkowitego
bankructwa, na skutek "wielkopomnych" reform od któych powstało tak
wiele partyjnych stołków, i na które teraz musimy zrzucać się my i
(będą musiały zrzucać się  i nasze dzieci)  ....

Sławek ty jak dowalisz to aż z krzesła można spaść. Czy twój tatuś nie
pracował czasami jako propagandzista w jakimś komitecie centralnym
KCPZPR. Twoje teksty to jakby te z transparentów propagandowych sprzed
30 lat - "Partia z Narodem naród z Partią" - genetycznie wysysane z
mlekiem matki......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-04-18 12:39:46
Autor: Barbara
test....

Użytkownik "Lech Dubrowski" <337@337.com.pl> napisał w wiadomości news:4bcadbdf$0$19176$65785112news.neostrada.pl...

| Polscy politycy i dyplomaci w unii zajmuja sie historia a nie biezacym
| sprawami dlatego nikt z nimi sie nie liczy.
|
| Leszek

Leszku,koszmarne głupoty opowiadasz. Jesteś zmanipulowany przeokropnie.
Gdybyś miał mniej lat, to może bym się nie dziwiła, ale  Ty akurat powinieneś historię dobrze pamiętać :)

Można mieć odmienne poglądy, no ale żeby powtarzać głupoty samochwał, to zaiste ...
otumaniono Cię doszczętnie:(
Barbara

PS
dotąd się do Twoich postów nie odnosiłam, toteż  jeśli mamy kontynuować tę dyskusję, to proszę - prywatnie.

Data: 2010-04-14 20:58:20
Autor: kc
test....
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Nasi maja b.wyczulone czulki na wiatr polityczny,

Zrób sobie w takim razie jeszcze raz te testy na pochodzenie

kc

Data: 2010-04-14 23:17:33
Autor: fatso
test....
  kc wrote:
fatso<fatso60347@ntlworld.com>  napisał(a):

Nasi maja b.wyczulone czulki na wiatr polityczny,

ZrĂłb sobie w takim razie jeszcze raz te testy na pochodzenie

kc

posmoktaj mi chuja to sam sie dowiesz

Data: 2010-04-14 22:33:51
Autor: zenek
test....
TY facet poczytaj Hemingwaya co pisal o polakach w swoich poczytnych knigach.  Bedziesz mial obraz Rzeczpospolitej Polskiej .

Wiekszosc polakow to poldebile i robia to co im kaze telewizornia.
Jakby im dali bron i kazali isc na wojne to by to zrobili to samo co niemcy w 1939 roku.  To oqrwiony narod tu jetes.

Data: 2010-04-14 21:30:01
Autor: kc
test....
zenek <zenek@op.pl> napisał(a):
[...]

TY zenek, co ty pierdolisz? Oglądałeś telewizornię w czasach komuny?

kc

Data: 2010-04-14 22:12:04
Autor: kc
test....
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
TY zenek, co ty pierdolisz?

Przepraszam grupę za wyrażanie się.

Staram się być zrozumiałym dla interlokutora.

kc

--

test....