test wahaczy

Data: 2018-08-21 12:47:38
Autor: J.F.
test wahaczy

https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls

jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

J.

Data: 2018-08-21 04:26:33
Autor: przemek.jedrzejczak
test wahaczy
-- jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

ceny z ASO nie ma sensu uwzgledniac wystarczy cena czesci tego samego producenta

-- Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

jesli widziales kiedykolwiek wahacz pekniety w tym miejscu to bezapelacyjnie tak :-)

https://www.meyle.com/fileadmin/user_upload/service/downloads/flyer/FLY_Schadensfaelle_F_L_DinLang_16_2S_pl_web.pdf

Data: 2018-08-21 13:28:43
Autor: radekp@konto.pl
test wahaczy
Tue, 21 Aug 2018 12:47:38 +0200, w
<oqer3t42tkek$.1w2a4fg9hv50y$.dlg@40tude.net>, "J.F."
<jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls

jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

Bez sensu test, bo z reguły psują się sworznie, a nie wahacze.

Data: 2018-08-21 13:54:06
Autor: J.F.
test wahaczy
Dnia Tue, 21 Aug 2018 13:28:43 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
[...]

No wlasnie, a nawet te 3.5t to i tak wielokrotnie wiecej niz potrzeba.

Ale od 20-tej minutu ogladaja sworznie :-)

J.

Data: 2018-08-21 14:00:20
Autor: radekp@konto.pl
test wahaczy
Tue, 21 Aug 2018 13:54:06 +0200, w <o0qatsfyzxe$.4w5ofvds5mdh.dlg@40tude.net>,
> [...]

No wlasnie, a nawet te 3.5t to i tak wielokrotnie wiecej niz potrzeba.

Ale od 20-tej minutu ogladaja sworznie :-)

Wyciągnęliby je i włożyli w wiertarkę i imadło. Mniej roboty, a test byłby
lepszy.
Szkoda oglądać. Ile osobom złamał się wahacz?

Data: 2018-08-23 12:50:27
Autor: Pszemol
test wahaczy
<radekp@konto.pl> wrote in message news:nqtnndhkm17g0fsq005k0j3k4lpsi5aiuk4ax.com...
[...]

Już nie mówiąc o ważeniu i wnioskowaniu na podstawie
różnic 2-10 gram na elemencie ważącym 1400 gram :-)))

Data: 2018-08-24 02:39:08
Autor: J.F.
test wahaczy
Dnia Thu, 23 Aug 2018 12:50:27 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

roznice sa wieksze miedzy modelami, ale w sumie ... czy istotne ?

Za to waga jest chyba bez sensu, skoro obrocenie wahacza ma taki
wplyw.
Choc to tylko promil.

J.

Data: 2018-09-01 19:54:23
Autor: PiteR
test wahaczy
na  ** p.m.s **  J.F. pisze tak:

https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls

jest roznica, czy nie warto przeplacac ?

Najciekawsze to sie imo zaczyna w 20-tej minucie.
Ciekawe czy sie przeklada na trwalosc ...

Jeśli ktoś jeździ na przeglady co roku to zostanie wyeliminowany za gumy i sworznie zanim mu pęknie wahacz. Najszybciej pęka zaraz za sworzniem w tym durnym miejscu gdzie mogłby być grubszy.

Nie wiem skąd te ceny ale TRW kosztuje prosty 210zł a Lemforder 275zł.

Lepiej pooglądać Krzysia

https://www.youtube.com/watch?v=cpAUsmsNwno

--
Piter