testament Lecha Kaczyńskiego

Data: 2011-04-12 06:37:21
Autor:
testament Lecha Kaczyńskiego
Poproszę o linke do testamentu bo wygooglać nie mogę ...

Data: 2011-04-12 00:05:17
Autor: Hans Kloss
On 12 Kwi, 08:37, " " <dragonkiller.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Poproszę o linke do testamentu bo wygooglać nie mogę ...

http://www.pis.org.pl/publikacje/Main.php?MagID=4&MagNo=1
Z tego co wiem to Prezydent, mimo że nie był członkiem PiS to brał
aktywny udział w tworzeniu tego dokumentu.
J-23

Data: 2011-04-12 14:37:48
Autor: Azsxse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d3762de-58cb-48e9-93c4-ad2ff0d8de2fa17g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

Hans, zmiłuj się i nie pieprz! Może należał do SLD albo Samoobrony? ;)

AAA

Data: 2011-04-12 22:29:10
Autor: pluton
testament Lecha Kaczyńskiego
Z tego co wiem to Prezydent, mimo że nie był członkiem PiS to brał
aktywny udział w tworzeniu tego dokumentu.
J-23

Jeszcze nie planowal isc do piachu a juz tworzyl testament ?
A moze juz porobili jakies ustalenia z wariatem w sprawie brzozy ?

Nullification

Data: 2011-04-12 09:05:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik <dragonkiller.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io0rv1$e3f$1inews.gazeta.pl...
Poproszę o linke do testamentu bo wygooglać nie mogę ...

Czy to przypadkiem nie jest jak z Yeti? Każdy o nim słyszał, tylko nikt nie widział.

Data: 2011-04-12 01:03:48
Autor: robertbig
On 12 Kwi, 09:05, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik <dragonkiller.SKA...@gazeta.pl> napisa w wiadomo cinews:io0rv1$e3f$1inews.gazeta.pl...

> Poprosz o linke do testamentu bo wygoogla nie mog ...

Czy to przypadkiem nie jest jak z Yeti? Ka dy o nim s ysza , tylko nikt nie
widzia .

--
J. Kaczy ski - "musimy uzyska w a ciw odpowied "
"Jak nie wyl duj (my), to mnie zabije(j )"

Nie nie . Ludzie gadaja ,ze kacze pierze zapiał w darze firmie
Małachwski.
Maja zniego zrobic śpiwór wyprawowy dla Jareczka. Cel wyprawy -orbita
okołoziemska
:)))

Data: 2011-04-12 14:37:11
Autor: Azsxse
testament Lecha Kaczyńskiego

Użytkownik <dragonkiller.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:io0rv1$e3f$1inews.gazeta.pl...
Poproszę o linke do testamentu bo wygooglać nie mogę ...

Testament Lecha Kaczyńskiego powstał całkiem niedawno w chorej głowie Jarosława. On wierzy, że Lech taki testament napisał jego myślami.

AAA

testament Lecha Kaczyńskiego