testowanie rowerów

Data: 2018-04-09 14:14:52
Autor: ń
testowanie rowerów
W W-wie pojeździsz po sklepie np. Skiteam.
Ale i tam, jeżdżąc pewnie z godzinę, kupiłem za dużą ramę ;-) Pewnie dlatego, że jazda po idealnie gładkiej posadzce żywicznej to jednak nie dziury w chodnikach, krawężniki, hopki.

-- -- -
Są gdzieś jazdy testowe?

Data: 2018-04-09 15:26:30
Autor: Zyga
testowanie rowerów
Ja jeździłem tymi rowerami w okolicy sklepów. Ale to były 5 minutowe przejażdżki. A tu nie o to chodzi.