testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom

Data: 2011-08-17 10:52:03
Autor: Pendrive
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior smartfona, ja jestem z sopotu, naturalnie tego sie trzymalem przy rejestracji, a oto lista punktow jakie zaproponowano :

Kwidzyn,
Tęczowa 2
(Tęczowy Dom Handlowy)
02-09-2011 - 08-09-2011
lupa Kwidzyn,
Braterstwa NarodĂłw 51
26-08-2011 - 01-09-2011
lupa Drawsko Pomorskie,
Konstytucji 8
26-08-2011 - 01-09-2011
lupa Szczecinek,
BohaterĂłw WARSZAWY 6
(Hosso)
02-09-2011 - 08-09-2011
lupa Połczyn Zdrój,
Grunwaldzka 14
26-08-2011 - 01-09-2011
lupa Świdwin,
3 Maja 1
26-08-2011 - 01-09-2011
lupa Białogard,
Staromiejska 8

To jest chyba celowo tak robione by zniechecic do pozyczania

Data: 2011-08-17 11:03:47
Autor: a...mx
Pendrive wrote:

Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
smartfona

Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają miejsca gdzie jeszcze są... Nie dziw się.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-08-17 11:15:49
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-17 11:03, a...mx@gazeta.pl pisze:
Pendrive wrote:

[...]

to po huj leca reklamy w TV ? Obiecuja cos niemozliwego do spelnienia ?

Data: 2011-08-17 11:30:08
Autor: yabba
Pendrive wrote:

[...]

A to pierwszy raz w reklamach obiecują gruszki na wierzbie?

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2011-08-17 12:48:01
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-17 11:30, yabba pisze:
Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają

pierwszy nie pierwszy promocja nie mozliwa do spelnienia jest opisana w ustawie o nieuczciwej konkurencji

Data: 2011-08-17 13:27:50
Autor: Norbert
W dniu 2011-08-17 12:48, Pendrive pisze:
[...]

Mnie tez pokazalo punkty odlegle o minimum 60km.
Ale pod mapką wpisalem okoliczna miejscowosc i wyskoczylo mi ze jest salon 10km ode mnie i nawet o tydzien wczesniej bede w nim mial dostepnego fona.
Wybralem, zatwierdzilem i w piatek odbieram.
Korzystajcie z wyszukiwarki pod mapką zanim zatwierdzicie punkty ktore z automatu wam przysylaja.

Data: 2011-08-17 14:32:23
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-17 13:27, Norbert pisze:
[...]

hehe, a mnie sie wydaje ze wielki brat patrzy i sledzi i jak ktos wspomni to poprawiaja, zalogowalem sie wlasnie ponownie, o dziwo jest sopot, gdansk i gdynia, i prosze w sopocie nagle sie znalazly telefony i to w terminach zblozonych do poprzednich, a na gorze pojawil sie ogromny napis

"Z powodu dużej liczby chętnych, system może zaproponować odległą lokalizację Salonu Play w stosunku do podanego kodu pocztowego, względnie podać odległą datę wypożyczenia."

Data: 2011-08-17 14:08:08
Autor: Jeremiasz
Użytkownik "Pendrive" <Pendrive@domena.pl> napisał w wiadomości news:j2g68i$9q5$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-08-17 11:30, yabba pisze:
Tam też w tym wątku wydedukowano, że pewnie się skończyły smartfony i dają

pierwszy nie pierwszy promocja nie mozliwa do spelnienia jest opisana w ustawie o nieuczciwej konkurencji

To jest promocja, a nie masowa akcja rozdania 20 milionów aparatów. Bo tyle by trzaba było, żeby każdemu pod dom zaoferować.

JA

Data: 2011-08-17 11:35:35
Autor: a...mx

Pendrive wrote:

[...]

Następny co wierzy reklamom. Do tego "do spełnienia" acz mocno niewygodnie/kosztownie.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2011-08-17 12:10:46
Autor: boxfish
Pendrive wrote:

[...]

Przesadzasz, przecież te smartfony wrócą do nich za 2 tygodnie i znowu będą do wzięcia, ja mam termin odbioru od 9.09.2011

Data: 2011-08-17 12:30:16
Autor: Q
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
Przesadzasz, przecież te smartfony wrócą do nich za 2 tygodnie i znowu będą do wzięcia, ja mam termin odbioru od 9.09.2011

No, nareszcie ktos dobrze wydedukowal :)

Data: 2011-08-17 12:49:03
Autor: Pendrive
Pendrive wrote:

[...]

ja mam rozne terminy ale wszystko poza trojmiastem

Data: 2011-08-17 12:26:43
Autor: JoteR
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
"Pendrive"  napisał:

to po huj leca reklamy w TV ?

Po ch*j to pingwin w wodzie stoi.
Zachowuj się, tu są kobiety a i nieletni też tu zaglądają, w przerwach między reklamami.

JoteR

Data: 2011-08-20 21:50:57
Autor: Pszemol
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote in message news:j2g51p$5v3$1inews.gazeta.pl...
Zachowuj się, tu są kobiety a i nieletni też tu zaglądają, w przerwach między reklamami.

Tylko kobietom i dzieciom wulgarność przeszkadza Twoim zdaniem? :-)

Data: 2011-08-22 21:03:04
Autor: Selinkos
testuj .. obszczymurek na grupie.

Użytkownik "Pendrive" <Pendrive@domena.pl> napisał w wiadomości

to po .... leca reklamy w TV ?

Ooo, nawet obszczymurek zabłądził na grupę.

Data: 2011-08-17 12:07:17
Autor: neoniusz
W dniu 17.08.2011 10:52, Pendrive pisze:
[...]

To masz cos zepsute, bo ja mam do wyboru w Sopocie w tym momencie:

"
OdbiĂłr w dniach:

  Sopot,
Monte Cassino 6a
  09-09-2011 - 15-09-2011"

Wpisz sobie recznie w "Wyszukaj Punkty Sprzedaży w Twoim mieście:"
zacznij wpisywac sop i jak sie pojawi Sopot, to wybierz.

Mnie w Krakowie wywalilo takie punkty:

Adres:
OdbiĂłr w dniach:

  KrakĂłw,
KrĂłlewska 65A
  09-09-2011 - 15-09-2011

  KrakĂłw,
Kapelanka 54
(CH TESCO)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  KrakĂłw,
Zakopiańska 62
(Zakopianka)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  KrakĂłw,
Zakopiańska 105
(Galeria Solvay)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  KrakĂłw,
Kalwaryjska 38
  09-09-2011 - 15-09-2011

  KrakĂłw,
Bratysławska 3
(Kaufland)
  02-09-2011 - 08-09-2011

  KrakĂłw,
Witosa 7
  02-09-2011 - 08-09-2011

Wiec raczej nie jest zle.

A dla smiechu wpisalem jeszcze recznie Warszawe i oto jaki jest wybor:

Warszawa,
Złota 59
(CH ZŁOTE TARASY)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Targowa 72
(Carrefour)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Jerozolimskie 47
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Głębocka 15
(CH TargĂłwek)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Gen. Slawoja-Skladkowskiego 4
(CH Skorosze)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Powsińska 31
(Sadyba)
  09-09-2011 - 15-09-2011

  Warszawa,
Puławska 12
  09-09-2011 - 15-09-2011

Dla pewnosci sprawzdzilem jeszcze Wroclaw, Gdansk, Gdynie, Sopot i wszedzie jest mozliwosc odebrania.
W mniejszych miastach w okolicy mozna odebrac nawet pojutrze.

Data: 2011-08-17 12:34:45
Autor: Q
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
To masz cos zepsute, bo ja mam do wyboru w Sopocie w tym momencie:

Nic nie ma zepsutego.
To play / strona playa tak kulawo-dziwnie dziala.

Przez ostatnie dni (sprawdzalem tak co 2-3 dzien) najblizsze
punkty odbioru mialem 50-70km od wpisanego kodu pocztowego
i brak mozliwosci recznego wpisania / wyszukania miasta.

Wchodze dzisiaj i nie dosc, ze mam do wyboru punkty
w Gdansku, Sopocie i Gdyni (a nie Wladyslawowo, Kartyzy, itd :),
to jeszcze cudownie pojawilo sie okienko do wpisania miasta.

To play ma cos zjebane.

Data: 2011-08-17 12:50:18
Autor: Pendrive
W dniu 2011-08-17 12:07, neoniusz pisze:
[...]

czekaj czekaj, ja przy rejestracji to samo robilem, ale tu mowimy o zakwalifikowaniu i wyborze w panelu klienta. Mylisz dwie rzeczy.
Pewnie to jest celowe by zniechecic do dobioru a zareklamowac jakie to play wspaniale

Data: 2011-08-17 13:03:22
Autor: neoniusz
W dniu 17.08.2011 12:50, Pendrive pisze:

czekaj czekaj, ja przy rejestracji to samo robilem, ale tu mowimy o
zakwalifikowaniu i wyborze w panelu klienta. Mylisz dwie rzeczy.

Nie, mowie o wyborze w panelu klienta.

http://imageshack.us/photo/my-images/6/beznazwyeq.png/

Data: 2011-08-18 04:37:35
Autor: Dylon
Dnia Wed, 17 Aug 2011 10:52:03 +0200, Pendrive napisał(a):

Kilka dni temu ktos pisał o miejscach jakieplay zaproponowalo po odbior
smartfona, ja jestem z sopotu, naturalnie tego sie trzymalem przy
rejestracji,

Ja tego problemu nie mam. Zaproponowali mi 4 punkty w Gliwicach.

Ale nie zamierzam skorzystać :) Zarejestrowałem się tylko aby sprawdzić czy dają go każdemu :) Poza tym ten "smartfon" jest technologicznie na poziomie mojego staruszka HERO, więc szkoda mi na niego czasu :)

Tak się zastanawiam, czy niedługo nie ruszy akcja "zapłać za telefon bo jest ryska na obudowie" :) Patrząc na ostatnie wybryki tej sieci, wydaje mi się to bardzo prawdopodobne :P (swoją drogą było by to świetne załatwienie kwestii zapchanych badziewiem magazynów :) )

p.s. wczoraj miałem termin na koniec sierpnia, dzisiaj już na koniec września. Jak ktoś ma faktycznie ochotę się nim pobawić, to radzę potwierdzać odbiór zaraz po otrzymaniu maila.

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuzywa o wiele mniej siana...[...]"

Data: 2011-08-18 08:00:34
Autor: Jeremiasz
[...]

Wystarczyło jak byś przeczytał krótkie FAQ na ich stronie i Twoje obawy prysnęły by jak bńka mydlana.

JA

Data: 2011-08-18 11:39:58
Autor: Dylon
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
W dniu 2011-08-18 08:00, Jeremiasz pisze:
Wystarczy�o jak by� przeczyta� kr�tkie FAQ na ich stronie i Twoje obawy
prysn�y by jak b�ka mydlana.

Ĺťartujesz? Prawda? :)

Ani punkt 9 faq, ani punkty 8 i 9 regulaminu nie wykluczają scenariusza przedstawionego przeze mnie. Regulamin jest do tego stopnia nieprecyzyjny, że nie można zakładać, że przez jedną ryskę :P nie zostaniesz zmuszony do kupna telefonu :P

Data: 2011-08-18 12:24:52
Autor: Jeremiasz
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
Żartujesz? Prawda? :)

Skądże znowu, używam interentu:
http://www.testujsmartfona.pl/view/help/help.php?action=Help

31. Co się stanie, jeśli uszkodzę telefon?zwińZgodnie z zapisami w umowie, Uczestnik Programu powinien zwrócić telefon nieuszkodzony, w oryginalnym pudełku oraz ze wszystkimi akcesoriami. Uszkodzony telefon zostanie przyjęty przez Sprzedawcę i nie grożą Ci z tego powodu żadne konsekwencje. Może to jednak wpłynąć na Twoją wiarygodność w przyszłości, kiedy będziesz chciał dokonać zakupu standardowej oferty.‰PNG

Data: 2011-08-18 16:30:51
Autor: Mariusz
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
... nie grożą Ci z tego powodu żadne konsekwencje.
supcio
Może to jednak wpłynąć na Twoją wiarygodność w przyszłości, kiedy będziesz chciał dokonać zakupu standardowej oferty.
to ryzyko to nie są właśnie konsekwencje owej ryski i widzimisię pracownika Playa?

Innymi słowy: nie obawiaj się, ale powinieneś się bać. Masło maślane.

Data: 2011-08-19 09:07:23
Autor: Jeremiasz

Użytkownik "Mariusz" <emerel@niespamujmitu.op.pl> napisał w wiadomości news:j2j7lj$m34$1news.onet.pl...
[...]

Jestes przewrażliwony, oni te fony już sobie wpisali w koszty, a piszą tak, w ten sposób, żeby ludzie przynajmniej trochę byli zdopingowani do dbałośc o skrzęt, bo dany fon musi wystarczyć paru osobom. Jak kiedyś przyjdziesz i powiesz, że chcesz wziąć abo w ich sieci, to pocałują Cie jeszcze w rękę i jakaś ryska na Huiwayu będzie ich obchodzić jak zeszłoroczny snieg.
Rozumiem, że oczekiwałeś oferty w stylu "Telefon dostajesz za darmo, możesz go porąbać siekierą, przy oddaniu załacimy Ci jeszcze za test".
Sorry, ytakie rzeczy to tylko w Erze;-)

JA

Data: 2011-08-21 09:53:30
Autor: Pszemol
"Jeremiasz" <abramQ@wp.pl> wrote in message news:j2l2ec$3hf$1news.dialog.net.pl...
[...]

Zgadzam się w pełni...
Swoją drogą jak będę w Polsce niedługo to pobawię się tym Androidem :-)
Chętnie porównam ze swoim iPhonem...

Czy jest jakiś limit czasu od swej rejestracji do wzięcia tego smartfona?
Czy mogę się teraz zarejestrować a wciąć go w listopadzie/grudniu czy
coś mi się "przeterminuje" w mojej rejestracji?

Nawiasem mówiąc, czy zauważyliście że od kilku lat praktycznie
wszystkie smartfony coraz bardziej przypominają wzór iPhone ? :-)
Na dodatek zacierają się różnice też pomiędzy różnymi smarfonami
z Androidem - praktycznie nie ma dużego znaczenia co się weźmie
dostaje się podobny telefon...

Data: 2011-08-20 15:32:50
Autor: osiek
Pendrive pisze:
[...]

Zamiast narzekać wystarczy napisać do nich. W odpowiedzi dostaniesz listę punktów z Twojego miasta. Przetestowane.

Data: 2011-08-23 23:45:07
Autor: peter
W dniu 2011-08-17 10:52, Pendrive pisze:
[...]

masz racje ta strona rozpoznaje potencjalnych matolow ktorzy nie potrafia nawet poprawnie sie zarejestrowac, wiec co do piero stycznosc ze smartfonem z naciskiem na smart...

Data: 2011-08-24 01:30:44
Autor: Bydlę
On 2011-08-23 21:45:07 +0000, peter <peter@peter.com> said:

[...]

Nie. Jak pisałem w innym wątku - dla kodu pocztowego w Katowicach system zaproponował okolice Rzeszowa.
Strona pytana o miejsce na Śląsku zeznała, że w Katowicach, Chorzowie, Siemianowicach Śląskich itp. NIE MA salonu Play.
Za to po podaniu Warszawy - miejsce i termin (taki sam jak dla okolic Rzeszowa) znalazły się od razu...

Oczywiście nie jest to zrobione, by zniechęcić, ale jest zrobione źle.

--
Bydlę

Data: 2011-08-24 23:10:12
Autor: peter
W dniu 2011-08-24 01:30, Bydlę pisze:
On 2011-08-23 21:45:07 +0000, peter <peter@peter.com> said:

[...]

Ja to ma szczescie zawsze wszystko mi sie udaje
i tym razem los mnie nie zawiodl i wybralem sobie salon
150m od miejsca gdzie mieszkam...

Data: 2011-08-25 11:53:51
Autor: Bydlę
On 2011-08-24 21:10:12 +0000, peter <peter@peter.com> said:

Ja to ma szczescie zawsze wszystko mi sie udaje
i tym razem los mnie nie zawiodl i wybralem sobie salon
150m od miejsca gdzie mieszkam...

To zagraj w lotto - podobno 3 miliony czekają na chętnego szczęsciarza. :-)

A w moim zgłoszeniu sprawdzałem 3 razy dane, nim nacisnąłem WYŚLIJ.
Coś u nich nie robi - tzn. nie każde miejsce działa u nich dobrze: DC nie miało problemów, Trójmiasto zdaje się też nie.

--
Bydlę

Data: 2011-08-26 20:59:01
Autor: peter
W dniu 2011-08-25 11:53, Bydlę pisze:
On 2011-08-24 21:10:12 +0000, peter <peter@peter.com> said:

[...]

A dzisiaj pelen obaw poszedlem do salonu i okazalo sie ze tel na mnie czekal i go mam, nie dowiary...
Sam tel nie jest jakims demonem predkosci
Android 2.2.1 koszt 400 pln jak by sie go chcialo kupic lub wrzucic do wisly. Porownujac do wozow to taka skoda fabia, pewnie dojedzie gdzie chcesz ale na miescie sie z tym pokazac nie mozna;)

Data: 2011-08-26 23:22:51
Autor: Bydlę
On 2011-08-26 18:59:01 +0000, peter <peter@peter.com> said:

Porownujac do wozow to taka skoda fabia, pewnie dojedzie gdzie chcesz ale na miescie sie z tym pokazac nie mozna;)

Przypomniałeś mi niedawne jeszcze rozmowy ze znajomymi z nowej pracy.

"
Jaki masz telefon?
- Kolorowy, ale zajebisty, ma funkcje znane ze science-fiction!
- ???
- No, ma kolorowy wyświetlacz, zielony, można przez ten telefon prowadzić rozmowy z ludźmi będącymi w  dowolnym zasadzie zakątku plantety, co więcej, można im wysyłać wiadomości tekstowe!
- (opadnięte żuchwy na podłogę)
- i jeszcze ma zegarek, można sobie ustawić własny dzwonek, by telefon brzmiał nie jak ze wsi...
- ?!
- O, to ten telefon: <http://jamesoff.net/site/wp-content/uploads/2008/02/dsc_4161.jpg>
"

I przestali próbować wciągać mnie w wieśniac...tfu! w korporacyjne porównywanie telefonów.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-08-27 01:25:10
Autor: Krystek
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
2011-08-26 20:59, peter wysłał(a) wiadomość:

<http://svistu.jogger.pl/2011/08/26/testuj-smartfona-z-play-moja-krotka-opinia/> - kilka wrażeń i opinii po testach zebranych we wpisie na blogu

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-28 00:29:36
Autor: peter
W dniu 2011-08-27 01:25, Krystek pisze:
[...]

jak ulal pasuje taka opowiastka:
Nad brzegiem rzeki, na pomostku, siedzi sobie małpa i łowi ryby.
Z daleka obserwuje ją krokodyl i się zastanawia...
- Podpłynę do tej małpy i zapytam się, czy biorą. Jak małpa powie, że biorą to powiem, że takiej głupiej małpie to zawsze będą brały. A jak powie, że nie biorą, to powiem, że takie głupiej małpie to nigdy nie będą brały...
Podpływa do małpy i pyta:
- Biorą?
A małpa patrzy na niego i mówi:
- Płyń zielona kupo!

tobie pewnie jakby nawet przyszla mis univers i zrobila by ci loda to bys napisal ze to nie to samo co moja reka...

Data: 2011-08-28 16:00:19
Autor: Krystek
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
2011-08-28 00:29, peter wysłał(a) wiadomość:

[ciach bzdety]

A czy ja napisałem, że to mój test i moja opinia na temat testowego smartfona Huawei od Play zawarta pod linkiem we wpisie na blogu? Aczkolwiek dziwne jest, że opinie w tekście na blogu i w komentarzach pod wpisem pokrywają się z opiniami osób piszących na pl.misc.telefonia.gsm, które testowały ten smartfon od Playa.

Płyń fioletowa kupo...

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-28 23:25:31
Autor: peter
W dniu 2011-08-28 16:00, Krystek pisze:
[...]

Jak cos takiego zamieszczasz to sie z tym zgadzasz, wiec co za roznica
czy jestes autorem czy nie, tych hemoroidow slownych.
Na pmtg nikt nie napisze, ze sie komus cos podoba(o ile cos takiego w ogole zachodzi wsrod epistolow tej listy), nawet jak nie ma
o tym pojecia, bo przeciez nawet nie miales w rekach tego tela.

ps
wymysl cos swojego nastepnym razem oraz czytaj ze zrozumieniem...

Data: 2011-08-29 19:45:50
Autor: Krystek
testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom
2011-08-28 23:25, peter wysłał(a) wiadomość:
[...]

Ale nikt Tobie nie broni wrzucić linku do opisu, w którym zawarte są superlatywy na temat produktu. Im więcej opinii - zarówno negatywnych, jak i pozytywnych - tym łatwiej wyrobić sobie zdanie. Prędzej ufam takim testom ludzi, którzy mają jakieś pojęcie na temat sprzętu i niejeden telefon przeszedł przez ich ręce, niż opiniom ze Skąpca, Ceneo, Opineo, pisanych pod dyktando marketoidów tej czy innej marki.

ps
wymysl cos swojego nastepnym razem oraz czytaj ze zrozumieniem...

I vice versa.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

testuj smartfona, mysle ze czas by uokik sie przyjrzal reklamom