testujsmartfona - żarcik a nie program

Data: 2011-08-16 07:39:15
Autor: KiloSierra
testujsmartfona - żarcik a nie program
sie zapisalem....
sie zakwalifikowalem....
dostalem maila zapraszajacego do odbioru....
loguje sie i.....

najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

pop....ło ich tam niezle zwazywszy ze w promieniu 1km ode mnie.. czyli przyslowiowy rzut beretem man 3 salony playa

Panie Kubo!! pan pożyczy ferrari bo chce podjechac po smartfona!
Wielka Lipa a nie promocja produktu uslugi i systemu

Data: 2011-08-16 07:55:32
Autor: spider.pl
W dniu 16-08-2011 07:39, KiloSierra pisze:
[...]

O czym ty człowieku mówisz? Przecież miejsce odbioru można sobie samemu wybrać. Jakoś ja mogłem wybrać punkt Play który mam niemal koło domu
Równie dobrze mogłem też wybrać każdy inny na terenie Polski

Data: 2011-08-16 09:06:59
Autor: KiloSierra
W dniu 11/08/16 07:55, spider.pl pisze:
[...]

dokladnie!
ale z tych co podali do wyboru NAJBLIZSZY byl 60km....

Data: 2011-08-16 09:49:25
Autor: Q
[...]

....bo byles szybszy.
Proste :)

Data: 2011-08-16 08:22:42
Autor: Jeremiasz
testujsmartfona - arcik a nie program
[...]

kolejne propozycje to Ciechanow, Mawa, Ostroeka i Przasnysz

A jaki kod pocztowy podaes podczas rejestracji? Prawdziwy? Bo oni chyba po tym podpowiadaj punkty.
Chyba, e w Twojej okolicy wszystkie ju zarezerwowane, to Ci dali jeszcze moliwo podjechania, eby nie psioczy, ze lipa, bo si telefony skoczyy.

JA

Data: 2011-08-16 09:07:36
Autor: KiloSierra
W dniu 11/08/16 08:22, Jeremiasz pisze:
[...]

A jaki kod pocztowy podałes podczas rejestracji? Prawdziwy? Bo oni chyba po
tym podpowiadają punkty.

oczywiscie ze prawdziwy - samiuskie centrum Wwy...

Data: 2011-08-16 09:50:10
Autor: Q
testujsmartfona - arcik a nie program
Chyba, e w Twojej okolicy wszystkie ju zarezerwowane, to Ci dali jeszcze

Wreszczie ktos zatrybil...
:)

Data: 2011-08-16 08:48:15
Autor: JoteR
"KiloSierra"  napisał:

[...]

Kto późno wstaje...
Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2 września, więc jeśli ociągałeś się dłużej, to zostałeś skierowany na tak zwaną prowincję, bo Stolica pewnie już wyssała całą pulę ;->
Swoją drogą ciekawe były propozycje punktu odbioru - 3 pod tym samym adresem w Złotych Kutasach, prawdopodobnie więc będę latał po całej (za przeproszeniem) galerii, między salonem, Empikiem a punktem w Saturnie.
A w ogóle wolałbym, aby przedmiotem testowania był model U8300, coraz bardziej mi się podoba ta zabawka, oczywiście jako urządzenie dodatkowe do noszenia w torbie z netbookiem, z paroma funkcjami, których brak w moim telefonie do dzwonienia, a z którym nie chcę się rozstawać - GPS, router Wi-Fi i przede wszystkim latarka (!).

JoteR

Data: 2011-08-16 08:59:55
Autor: Florian
W dniu 2011-08-16 08:48, JoteR pisze:

Kto późno wstaje...
Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2
września,

To zależy od lokalizacji
Rejestracja 12 sierpnia, odbiór 19 sierpnia

--
Florian

Data: 2011-08-16 09:13:28
Autor: KiloSierra
W dniu 11/08/16 08:48, JoteR pisze:
"KiloSierra"  napisał:

[...]

rejestracja 11 sierpnia....
kod - centrum wwy 00-84x

dzis zaproponowali odbiór:
Ciechanów, Warszawska 26
Mława, Stary Rynek 7/11
Wyszków, Sowińskiego 62
i 3x Ostrołęka
na terrminy nawet nie zwracalem uwagi

Data: 2011-08-17 16:12:48
Autor: ALEX
W dniu Wt 16 08 2011 9:13, KiloSierra pisze:

[...]

rejestracja 11.08, z 5 salonów do wyboru, wszystkie w Łodzi (acz terminy różne) :-)

[...]

Czasami nie opłaca się mieszkać w Wawie :-P

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D
Morgwyn of Ravenscar: Meine Ehre heisst Treue.

Data: 2011-08-17 17:59:22
Autor: Leszek Kowalski
testujsmartfona - arcik a nie program

Uytkownik "ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:j2gia1$kku$1inews.gazeta.pl...

rejestracja 11.08, z 5 salonw do wyboru, wszystkie w odzi (acz terminy rne) :-)

Ja rejestrowaem si 15.08, dzi (17.08) zostaem zakwalifikowany.
5 salonw w moim miecie (odbir od 29.08) i jeden 40km dalej (ale odbir ju od 19.08).
Wida nie zawsze jest dobrze mieszka w DC :-)

Leszek Kowalski

Data: 2011-09-17 13:34:31
Autor: Piotr
W dniu 2011-08-17 16:12, ALEX pisze:

rejestracja 11.08, z 5 salonów do wyboru, wszystkie w Łodzi (acz terminy
różne) :-)

A to się jeszcze załapałeś :) Ja się teraz zarejestrowałem, też mieszkam w łódzkim i dostępne terminy w pobliskich lokalizacjach zaczynają się w listopadzie, tak że dałem sobie spokój z testowaniem. Za to z ciekawości sprawdziłem jak to wygląda w kilku miejscowościach z innych rejonów kraju, wychodzi że najłatwiej się załapać na testera w Zakopanem - tylko tydzień oczekiwania ;-)

pozdrawiam

Data: 2011-09-17 14:04:27
Autor: ALEX
W dniu So 17 09 2011 13:34, Piotr pisze:

[...]

Ja się rejestrowałem na stronie ponad miesiąc temu, smarta do testów dostałem +- 3 tygodnie później. Może było mniej chętnych, Bo bez problemu w Łodzi punkt mi Play wyznaczył.

Za to z ciekawości
sprawdziłem jak to wygląda w kilku miejscowościach z innych rejonów
kraju, wychodzi że najłatwiej się załapać na testera w Zakopanem - tylko
tydzień oczekiwania ;-)

Połącz przyjemne z pożytecznym, wyskocz do Zakopca, weź Huaweia, a żeby bez sensu nie łazić po górach, potestuj go ;-)

Data: 2011-08-16 09:56:34
Autor: Q
testujsmartfona - żarcik a nie program
Ja rejestrując się dziesiątego sierpnia dostałem terminy począwszy od 2

Trojmiasto, 11 sierpnia - rejestracja, 12 sierpnia - zgoda.
Najblizsze punkty rozsiane po jakichs wiochach 50-70 km od 3m.
Terimny odbioru od 19 sierpnia do 22 wrzesnia.

Wiem - trza bylo grupe czytac a nie plywac po zatoce.

Data: 2011-08-16 12:19:54
Autor: Norbert
W dniu 2011-08-16 07:39, KiloSierra pisze:
sie zapisalem....
sie zakwalifikowalem....
dostalem maila zapraszajacego do odbioru....
loguje sie i.....

Z ciekawosci zapytam, zapisalem sie w sobote, kazali czekac 1 dzien roboczy na wynik, dzis niby ten dzien uplywa a ja zadnego info nie dostalem.
Czy email z info ze odrzucaja tez sie dostaje czy moze jestem zbyt niecierpliwy?

Data: 2011-08-16 19:33:33
Autor: Bydl
On 2011-08-16 12:19:54 +0200, Norbert <norkomp@MALPAgmail.com> said:

[...]

C - po witach mao kto chce szybko pracowa.
;-)

Czy email z info ze odrzucaja tez sie dostaje czy moze jestem zbyt niecierpliwy?

W oczekiwaniu na e-mail poczytaj to, co Play zamieszcza na swej stronie (wyciem zbdne fragmenty):

Karol Schmelter
Zakwalifikowaem sie na testy smartphone`a ciekawe jak to dziala...

Jacek Wiciu Witkowski
Zakwalifikowaem sie na testy smartphone'a ciekawe jak to dziala...

Jan Marteklas
No ciekawy jestem jak to co dziaa

Dorota Krlik
Zakwalifikowaam si na testy smartphona Huawei IDEOS U8500, ciekawe jak to dziaa...

Marketng jeszcze kuleje, ale wci (ciekawe jak to) dziaa...
;>

--
Bydl

Data: 2011-08-16 21:10:21
Autor: Krystek
testujsmartfona - żarcik a nie program
2011-08-16 19:33, Bydlę wysłał(a) wiadomość:
W oczekiwaniu na e-mail poczytaj to, co Play zamieszcza na swej stronie
(wyciąłem zbędne fragmenty):

Karol Schmelter
Zakwalifikowałem sie na testy smartphone`a ciekawe jak to dziala...

Jacek Wiciu Witkowski
Zakwalifikowałem sie na testy smartphone'a ciekawe jak to dziala...

Jan Marteklas
No ciekawy jestem jak to coś działa

Dorota Królik
Zakwalifikowałam się na testy smartphona Huawei IDEOS U8500, ciekawe jak
to działa...

Marketng jeszcze kuleje, ale wciąż (ciekawe jak to) działa...
;>

No ciekawe ;-)

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-18 01:36:33
Autor: Bydl
On 2011-08-16 05:39:15 +0000, KiloSierra <Kilo@sera.pl> said:

sie zapisalem....
[...]

Zaciekawie mnie i sprawdziem.
Dla kodu katowickiego zaproponowano mi okolice Rzeszowa, Stalowej Woli i jakiejdziury w okolicach.
System twierdzi, e Katowice, Bytom, Siemianowice lskie, Chorzw itp. nie majsalony Play.
Wybraem wic DC i w tym samym terminie, ktry proponowano mi pod Rzeszowem, mog odebra np. w GalMoku.
:-)

--
Bydl

Data: 2011-08-18 18:15:09
Autor: Oleolek
testujsmartfona - jak dotąd OK.

Użytkownik "KiloSierra" <Kilo@sera.pl> napisał w wiadomości

najblizsze miesce odbioru to dla mnie Wyszkow <hahaha>
60 kilometrow od miejsca zamieszkania [Waw] !!!
kolejne propozycje to Ciechanow, Mława, Ostrołeka i Przasnysz

    a ja dostałem do wyboru 8 miejsc w odleglości nie przekraczającej
10 km.  Szczecin. Najbliższy termin 09 wrzesień.

Data: 2011-08-19 12:07:07
Autor: J.F
Użytkownik "Oleolek"  napisał w wiadomości
[...]

We wrocku chyba nie ma zainteresowania, bo ja dostalem jedno odlegle o 500m, drugie o kilometr, trzecie tez niedaleko.

J.

Data: 2011-08-19 12:35:14
Autor: Krystek
testujsmartfona - jak dotąd OK.
2011-08-19 12:07, J.F wysłał(a) wiadomość:
[...]

A ten (C)Hu(j)(awej)ek IDEOS U8500 to faktycznie aż taki cud techniki, że się ludzie na niego rzucają do testowania? Jest się czym podniecać? (*nie dotyczy Wrocka ;))

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-19 13:42:13
Autor: J.F
Użytkownik "Krystek"  napisał w wiadomości
A ten (C)Hu(j)(awej)ek IDEOS U8500 to faktycznie aż taki cud techniki, że się ludzie na niego rzucają do testowania? Jest się czym podniecać? (*nie dotyczy Wrocka ;))

Nie wiemy przeciez, wiec dlatego chetnie przetestujemy :-)

A tak mowiac szczerze to sprzetowo te wszystkie smartfony to chyba prawie to samo. Roznice moga dotyczyc czytelnosci wyswietlacza i dotykowego ekranu.
No i moze trwalosci baterii.

J.

Data: 2011-08-19 14:05:01
Autor: Norbert
W dniu 2011-08-19 13:42, J.F pisze:

A tak mowiac szczerze to sprzetowo te wszystkie smartfony to chyba
prawie to samo. Roznice moga dotyczyc czytelnosci wyswietlacza i
dotykowego ekranu.
No i moze trwalosci baterii.

Prosze Cie...
Jesli twierdzisz, ze tytulowy smart to to samo co powiedzmy galaxy s to poczytaj specyfikacje.

Data: 2011-08-19 14:37:17
Autor: J.F
testujsmartfona - jak dotąd OK.
Użytkownik "Norbert"  napisał w
[...]

Tylko ktora, bo co jedna to inna.

Tu ciekawe porownanie:
http://compare.setooz.com/compare/BlackBerry+Torch+9800/Huawei+U8500

The U8500 has got Camera whereas the 9800 possesses 5 MP, 2592х1944 pixels, autofocus, LED flash Camera.
U8500 does not come with CPU and Internal Memory, whereas, 9800 contains these features
U8500 does not have Battery Talk time and Stand-by, whereas, 9800 has got these features.

Ciekawe - jaja sobie robia, czy juz opracowano automatyczne recenzje :-)

J.

Data: 2011-08-19 14:54:42
Autor: Norbert
W dniu 2011-08-19 14:37, J.F pisze:
[...]

Producenta , najblizsza prawdzie, bo twierdzenie ze wszystkie smartfony to prawie to samo... prawie robi wielka roznice

Data: 2011-08-27 01:30:06
Autor: Krystek
testujsmartfona - jak dotąd OK.
<http://svistu.jogger.pl/2011/08/26/testuj-smartfona-z-play-moja-krotka-opinia/> - kilka wrażeń i opinii po testach zebranych we wpisie na blogu

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2011-08-27 10:11:53
Autor: Bydl
On 2011-08-26 23:30:06 +0000, Krystek <spamtrap@krystek.art.pl> said:

...testuj-smartfona-z-play-moja-krotka-opinia/ - kilka wrae

Streszczenie:

"testowanie zapowiadao si ciekawie :) Niestety na zapowiedzi si skoczyo."

Czyli byo nieciekawie. Dlaczego?

"navi poradzio sobie wietnie - trasa (prawie) najkrtsza a komunikaty zarwno gosowe jak i wizualne proste i zrozumiae - tutaj na plus"

Czyli to byo nieciekawe, e byo dobrze.
;>

"...kolejnym plusem samrtfona jest jego lekko..."

Czyli nadal nieciekawie.

"szybko? (...) Andek nie potrafi dziaa pynnie na danym sprzcie"

Fszczonsajonco rzetelna opinia.
Dziki niej wiemy, jak szybko dziaa.
;>

"cignem rwnie najprawdopodobniej najpopularniejsz gr na samrtfony - Angry Birds i byem wrcz zaamany jej dziaaniem. Skoro tak prosta gra si zacina"

Pierwszy konkret - zacinajca si gra potrafi zepsuwszystko, wic odnotowujemyi czekamy na dane z dalszych testw.

"to a si baem co lepszego zainstalowa"

A jednak si niedoczekamy.
;(

"zanim co wcisnem"

Czyli jeszcze nie wcisn...

"a doczekaem si reakcji to troszk milisekund mino"

Troszk milisekund? 3? 21? 145?
przecitny czs reakcji czowieka to okoo 300 milisekund - a ile on czeka? NIe dowiemy si...

"interfejs Andka cho na pewno czytelny"

O! Konkret! Jest czytelny, to dobrze. Ale czy to zasuga urzdzenia, czy systemu Android?

"dzwonienie i wysyanie wiadomoci sms i email przebiegao (pomijajc szybko) tak jak wszdzie indziej czyli bez problemw, przegldarka cho wolna te dawaa rad."

Czyli OK.

"Play doczy rwnie aplikacj(...)- w ogle mnie nie zarejestrowao (pewnie co le zrobiem cho nie wiem co)

NC

"W sumie to jestem zawiedziony tym smartfonem"

Bo Angry Birds si zacinao.
Ale nic wicej, jak wynika z zezna.

"Sprzt (...) powinien dziaa znacznie sprawniej i by troszk adniejszy moim zdaniem"

adniejszy?
;>>>

"poczt i tak przegldam na swoim smartfonie, w przegldarce i na kompie wic 4 narzdzie do tego mi nie jest potrzebne."

A tprzegldark to pewnie w kieszeni trzyma, skoro nie w komputerze czy telefonie...
;>>>

To tyle odnonie rzetelnego testu jakiego urzdzenia.

--
Bydl

Data: 2011-09-06 00:03:45
Autor: Skrypk
testujsmartfona - jak dotd OK.
Bydl <pan.bydle@gmail.com> wrote:
"szybko? (...) Andek nie potrafi dziaa pynnie na danym sprzcie"

Fszczonsajonco rzetelna opinia.
Dziki niej wiemy, jak szybko dziaa.
;>

A ja ci powiem rzetelnie jak ten Hujawej dziaa:
jednym sowem chujowo.

I nie potrzeba nawet wcza Anry Birds, bo ju samo menu gwne, lista kontaktw, telefon i esemesownia s tak mao responsywne, e kurwicy mona dosta. Poza tym e wszystko za mae, brzydkie i niewygodne.

eby jeszcze chocia ten android adny by, to by mogo zachci do kupienia takiego na prawidowym sprzcie z HTC, ale jest wrcz przeciwnie - niewygodne, nieergonomiczne, nieintuicyjne i po prostu brzydkie - takiej tandety nie widziaem od czasu premiery Windows Vista.

Ja wiedziaem, e toto najlepsze nie bdzie, ale nie a takiej miernoty si spodziewaem.

Data: 2011-09-09 19:00:25
Autor: Bydlę
On 2011-09-06 00:03:45 +0200, Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
"szybkość? (...) Andek nie potrafi działać płynnie na danym sprzęcie"

Fszczonsajonco rzetelna opinia.
Dzięki niej wiemy, jak szybko działa.
;>

A ja ci powiem rzetelnie jak ten Hujawej działa:
jednym słowem chujowo.

Ale już wiem - bo skoro się zapisałem, to wziąłem i bawię się od wtorku wieczorem.

I nie potrzeba nawet włączać Anry Birds, bo już samo menu główne, lista kontaktów, telefon i esemesownia są tak mało responsywne,

Respo-co? ;>

 że kurwicy można dostać. Poza tym że wszystko za małe, brzydkie i niewygodne.

Prawda - jest mały, to zaleta. :-) Listę kontaktów da się odczytać (używam protez do czytania, więc to zaleta), wybrać numer też.
Natomiast wprowadzanie danych to porażka - gdy pierwszy raz wziąłem iphone'a do ręki, to posługiwałem się nim bez zastanawiania się nad czymkolwiek. Tu - brak instrukcji obsługi (o której mówi instrukcja programu testowania! ba! brak nawet programu Samuczek Systemu! to dopiero kpina!) powoduje naturalne obrzydzenie do produktu.
Produktu, który wiesza się (system, nie telefon) i wyprawia dziwne harce z treściami wyświetlanymi.
Za to działa jako modem dla komputera, gry chodzą (zwłaszcza GragRacing - wymaga tylko naciśnięcia na ekran w dwóch miejscach ;-)), radia nie mam jak uruchomić, więc nie mam pojęcia czy i jak to działa, e-maile przychodzą i nawet da się je odczytać, zasięg łapie, dwonki można samemu robić i działają, obudowa się nie rysuje, wyświetlacz tłuści się od paluchów natychmiast i przez to wygląda wieśniacko. Sklep się nie powiesił ani razu, czego nie można powiedzieć o programie PlayBox. ;>>>
Pierwszego wieczora zużyłem 580 megabajtów z limitu transferu, więc zacząłem ostrożniej potem i wyszło mi, że... i zipa dumna - sieć nie chce przyjąć kodu, więc nie sprawdzę, ale około 25 megabajtow dziennie mi potem wychodziło (więc 1 GB na miesiąc to nie byłoby tak tragicznie).

Żeby jeszcze chociaż ten android ładny był

A co masz na myśli? Bo system jest kretyński, skoro nie zamyka ani jednego programu i nie informuje o tym - trzeba samemu sztukować paczkę programow, by mieć jakąkolwiek kontrolę na tym, co siedzi w tle - zżerając pamięć, baterię i transfer...

, to by mogło zachęcić do kupienia takiego na prawidłowym sprzęcie z HTC

Bawię się też równolegle Samsung I9000 Galaxy. Nazwa nie jest wzięta z sufitu, bo to naprawdę - lata świetlne dzielą te dwa urządzenia od siebie, choć system niby ten sam.

, ale jest wręcz przeciwnie - niewygodne, nieergonomiczne, nieintuicyjne

Zgoda.

i po prostu brzydkie

Z wyłączonym ekranem nie wygląda źle - ot, czarny prostopadłościan.
:-)

Ja wiedziałem, że toto najlepsze nie będzie, ale nie aż takiej miernoty się spodziewałem.

A ja cieszę się z testu - dzięki niemu wiem, jak mam szukać następnego telefonu. Ale to w przyszłości - na razie mój Samsung SGH-700 daje radę wykonywać połączenia głosowe, tekstowe i łączyć w razie czego komputer z internetem.
:-)))

--
Bydlę

Data: 2011-09-10 02:58:23
Autor: Skrypëk
On 2011-09-06 00:03:45 +0200, Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Bydlę <pan.bydle@gmail.com> wrote:
"szybkość? (...) Andek nie potrafi działać płynnie na danym
sprzęcie" Fszczonsajonco rzetelna opinia.
[...]

No to czego się czepiasz?

I nie potrzeba nawet włączać Anry Birds, bo już samo menu główne,
lista kontaktów, telefon i esemesownia są tak mało responsywne,

Respo-co? ;>

Reagywujący? Nie wiem, nie chce mi się dumać nad staropolskim
odpowiednikiem.

 że kurwicy można dostać. Poza tym że wszystko za małe, brzydkie i
niewygodne.

Prawda - jest mały, to zaleta. :-)

O graficę mówię. Bez ładu, składu, spójności ani koncepcji.
Zminiaturyzowanej z linuksowego desktopa zamiast od początku zaprojektowanej
dla małego ekranu. I wszystko zerżnięte z tak samo kiepskiego iOS, który
również nie oferuje nic poza brzydkim pulpitem do uruchamiania "fart apps" z
marketu.
Windows Phone mnie tak rozpieścił innowacyjnością swego "dyzajnu".

Listę kontaktów da się odczytać
(używam protez do czytania, więc to zaleta),

Padaczki można dostać patrząc jak skokowo się przewija. Chyba że zredukuje
się liczbę kontaktów do kilkunastu i ubije wszystkie usługi w tle.

wybrać numer też.
Natomiast wprowadzanie danych to porażka - gdy pierwszy raz wziąłem
iphone'a do ręki, to posługiwałem się nim bez zastanawiania się nad
czymkolwiek.

Bo ta klawiatura TouchPal jest do dupy. Jak ubijesz stosowną usługę, to
standardowa klawiatura android działa znacznie lepiej i ma normalny układ
klawiszy.

[...]

Ale usnąć można przy wgrywaniu tego sklepu. I w czasie instalacji aplikacji
urządzenie się tak zamula, że trzeba grzecznie czekać na zakończenie, bo się
system staje jednozadaniowy.

Pierwszego wieczora zużyłem 580 megabajtów z limitu transferu,

Coś musiałeś zrobić źle. Nie masz w domu wifi?

[...]

Ja zdążyłem raptem niecałę 25MB zjeść po czym przypadkiem wpisałem zły kod z
ulotki i niechcący zmieniłem tarafę, a ta operacja powoduje utratę wszelkich
bonusów. Pozostałe 1000MB poszło wpizdu. Ponadto kluczowa Aplikacja Raportująca  przez dwie doby jakoś nie potrafiła nawet nic zaraportować, więc nieotrzymawszy żądnych nowych punktów ani nowych zadań stwierdziłem iż pierdolę i postanowiłem wypróbować wgrywanie alternatywnych androidów.

Żeby jeszcze chociaż ten android ładny był

A co masz na myśli?

Że jest po prostu brzydki. Ładny wygląda np. tak:
http://www.youtube.com/watch?v=Uqy4oUhDIgM (pominąwszy brzydką prezenterkę).

[...]

A żeby jeszcze sprawę utrudnić, wiele usług ma nieprzyjazne usługi w
formacie namespace od dupy strony typu com.gooogle.android.serv... i dalej
się nie mieści na ekranie, więc nie wiadomo co ubić.

[...]

Bo goły android to kupa rzadka. Samsung i HTC potrafią ją odsączyć i ulepić z
niej coś przypominającego interfejs dla ludzi. Aczkolwiek to całe HTC Sense
jest jak dla mnie zbyt kolorowe, oczopląsogenne i wskutek nieczytelne. Nie
wiem jak te Szajsungi, nie interesowałem się jeszcze, ale spodziewam się podobnego efektu.

[...]

A zauważyłeś, że na wyłączonym ekranie pod kątem dostrzec można macierz
kropek? Na porządnych ekranach w HTC nie ma takich artefaktów.

Ja wiedziałem, że toto najlepsze nie będzie, ale nie aż takiej
miernoty się spodziewałem.

A ja cieszę się z testu - dzięki niemu wiem, jak mam szukać następnego
telefonu.

A ja się mogłem przekonać, czym się androidziarze tak niesłusznie
podniecają.

Ale to w przyszłości - na razie mój Samsung SGH-700 daje
radę wykonywać połączenia głosowe, tekstowe i łączyć w razie czego
komputer z internetem.
:-)))

Ale cholernie niewygodnie się w klasycznych telefonach pisze esemesy,
edytuje dane kontaktów i sprawdza rozkłady jazdy.

Natomiast ja w końcu uległem zeitgeistowi i założyłem konto na pejsbuku z
powodu zakupu HTC Mozart, żeby mieć ładne fotografie w kontaktach. I teraz mam
zawsze przy sobie zdjęcia cudzych dzieci, kotów i psów oraz durne fochy społecznościowe.

Data: 2011-09-10 13:55:35
Autor: Bydlę
On 2011-09-10 02:58:23 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

No to czego się czepiasz?

Tego, o czym pisałem - fszczonsajonco rzetelnego testu poklegającego na pisaniu sprzecznych rzeczy.
;>

Reagywujący? Nie wiem

To może nie używaj, skoro nie wiesz co to?

O graficę mówię. Bez ładu, składu, spójności ani koncepcji.

Tapeta, czy ikony?
Bo taki Onet chyba nie ponosi odpowiedzialności za działania Google.
Natomiast ikona radia sugeruje radio, ikony z kopertami - pocztę, ikona podpisana internet - internet...

Windows Phone mnie tak rozpieścił innowacyjnością swego "dyzajnu".

Nie miałem w rękach - może ominęło mnie coś niewiarygodnie pięknego, state of the art...

Padaczki można dostać patrząc jak skokowo się przewija.

To nie zaobserwowałem - mażę kciukiem i lista leci.
IMHO - po prostu działa.

Chyba że zredukuje
się liczbę kontaktów do kilkunastu i ubije wszystkie usługi w tle.

Usługi w tle? Czyli to wszystko, co powinno być wyłączone, bo nie jest używane, a czego Android nie robi? To fakt - kretyńskie rozwiązanie.

Bo ta klawiatura TouchPal jest do dupy.

To ta przypominająca klawiature telefonu?
NIe używałem i od razu ustawiłem QWERTY.

Ale usnąć można przy wgrywaniu tego sklepu.

Stacjonarnie mam łącza 25, 50, 100 i jedno takie bardzo szybkie ;-), ale nie oczekiwałem by telefon działał w tej kwsetii tak samo szybko - ot, naciśnięty guzik i ściąga się w tle. A ja w tym czasie - na komputerze działam. :-)))

I w czasie instalacji aplikacji
urządzenie się tak zamula, że trzeba grzecznie czekać na zakończenie, bo się
system staje jednozadaniowy.

To tak jak z komputerami - podobnie działają.
ALe tu wracamy do debilnego Androida - zainstalowałem z ciekawości program LATARKA. I okazało się, że muszę wyrazić zgodę na to, by program mógł grzebać we wszystkich trzewiach systemu i telefonu, tylko po to, by wyświetlić biały prostokąt...
;>>>

Pierwszego wieczora zużyłem 580 megabajtów z limitu transferu,

Coś musiałeś zrobić źle. Nie masz w domu wifi?

Nie, włączałem wszystko, instalowałem na potęgę, sprawdzałem.
Teraz już wiem, że się da, jeśłi się człowiek uprze.
..
..
..
..
..
(no dobra, jeden film był dość duży na youtube ;-))

[...]

JA zdobyłem wszystkie pierwszego wieczora, dowiedziałem się, że mam miejsce około 4500, a ponieważ nie mam zamiaru nabijać punktów platnymi usługami, przeto nie będę nawet sprawdzał (mam w komputerach wyłączony flash, więc reklam nie widzę) jakie to nagrody mnie ominą. ;-)

Ładny wygląda np. tak:
http://www.youtube.com/watch?v=Uqy4oUhDIgM

Przesadzili. Tygodnik opinii - tak. Ale w telefonie nie wygląda to dobrze.

Bo goły android to kupa rzadka. Samsung i HTC potrafią ją odsączyć i ulepić z
niej coś przypominającego interfejs dla ludzi.

I wypijmy za to!
:-)

A zauważyłeś, że na wyłączonym ekranie pod kątem dostrzec można macierz
kropek?

TAK! W salonie pytałem czy to wadliwy egzemplarz - pan pokazał mi, że to norma. :-)))))))

Ale cholernie niewygodnie się w klasycznych telefonach pisze esemesy,

Mój telefon jest w tym lepszy niż ten testowy Huawei. Ale fakt, ustępuje Galaxy.

[...]

:-))))))))

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 01:55:38
Autor: Skrypëk
On 2011-09-10 02:58:23 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

No to czego się czepiasz?

[...]

Ależ doskonale wiem co znaczy slowo "responsive".

O graficę mówię. Bez ładu, składu, spójności ani koncepcji.

Tapeta, czy ikony?

Wszystko do kupy zusammen.

Bo taki Onet chyba nie ponosi odpowiedzialności za działania Google.

Google ponosi odpowiedzialność za brak odpowiedniego frameworka i wytycznych.

Windows Phone mnie tak rozpieścił innowacyjnością swego "dyzajnu".

Nie miałem w rękach - może ominęło mnie coś niewiarygodnie pięknego,
state of the art...

Dokładnie tak.

Padaczki można dostać patrząc jak skokowo się przewija.

To nie zaobserwowałem - mażę kciukiem i lista leci.
IMHO - po prostu działa.

Musi wprowadziłeś pięc kontaktów bez fotek na krzyż. Zsynchronizuj pejsbuka i linkedina to zobaczysz.

[...]

Raczej te rzeczy, które powinny dziać się rzeczywiście w tle - użytkownik nie musi o tym wiedzieć, nie ma potrzeby ich widzieć i nie powinien czuć (spadku wydajności).

Bo ta klawiatura TouchPal jest do dupy.

To ta przypominająca klawiature telefonu?

Ta co się zamienia w numeryczną przy przełączeniu na cyfry. I nie ma wtedy backspace ani entera. I reaguje na paluchy z sekundowym opóżnieniem.

[...]

Ale zanim dojdzie do możliwości kliknięca na "instaluj", zanim się wgrają wszystkie okna po drodze.

I w czasie instalacji aplikacji
urządzenie się tak zamula, że trzeba grzecznie czekać na
zakończenie, bo się system staje jednozadaniowy.

To tak jak z komputerami - podobnie działają.

Chyba twoje.

[...]

Na początek kilka filmików z Wojewódzkim. Dalej nie wiem, nie widać.

Co nie wygląda dobrze?

Data: 2011-09-11 17:48:14
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 01:55:38 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Ależ doskonale wiem co znaczy slowo "responsive".

Ale napisałeś coś zupełnie innego - responsywny i nie potrafisz tego wytłumaczyć.
<http://sjp.pwn.pl/szukaj_poczatek/respo>
O to mi chodziło.

Windows Phone mnie tak rozpieścił innowacyjnością swego "dyzajnu".

(Bydlę:)Nie miałem w rękach - może ominęło mnie coś niewiarygodnie pięknego,
state of the art...

Dokładnie tak.

Nie mogę, ot, tak, w coś takiego uwierzyć.
<http://www.youtube.com/watch?v=WazA77xcf0A&list=FL6R8c3aiCS9lXV_c-G3rEdg&index=22>

i gdyby było mało, to:
<http://www.youtube.com/watch?v=EUXnJraKM3k&list=FL6R8c3aiCS9lXV_c-G3rEdg&index=21>

;-)

Musi
wprowadziłeś pięc kontaktów bez fotek na krzyż.

450. Tylko najważniejsze.
:-)

 Zsynchronizuj pejsbuka

No tak, nie używam (przepraszam za wyrażenie) portali społecznościowych (jeszcze raz przepraszam).

Raczej te rzeczy, które powinny dziać się rzeczywiście w tle - użytkownik nie musi o tym wiedzieć, nie ma potrzeby ich widzieć i nie powinien czuć (spadku wydajności).

To niemożliwe - jeśli mają _działać_ w tle, to _muszą_ obniżać wydajność - tylko użytkownik nie widzi, że program uruchomiony (ale odczuwa).

I w telefonie (IMHO) nie ma co działać w tle, poza ściąganiem poczty, JEŚLI użytkownik tak nakaże urządzeniu.
:-)

Ta co się zamienia w numeryczną przy przełączeniu na cyfry. I nie ma wtedy backspace ani entera. I reaguje na paluchy z sekundowym opóżnieniem.

A, tak, to straszliwe paskudztwo.

I w czasie instalacji aplikacji
urządzenie się tak zamula, że trzeba grzecznie czekać na
zakończenie, bo się system staje jednozadaniowy.

(Bydlę:) To tak jak z komputerami - podobnie działają.

Chyba twoje.

Mam namyśli instalację, która zazwyczaj grzebie w trzewiach systemu - wtedy urządzenie (komputer) staje się jednozadaniowy...
Taki "trynd" ostatnich rozwiązań stosowanych w systemach operacyjnych i niektórych programach.
Kto to zaczął, czy kto jest temu winien - to zupełnie inna broszka.

Co nie wygląda dobrze?

Liternictwo i kolorystyka.
To mi się tam nie spodobało.

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 18:05:34
Autor: JoteR
"Bydlę" napisał:

Ale napisałeś coś zupełnie innego - responsywny i nie potrafisz tego wytłumaczyć.

Każdy średnio oczytany człowiek, który liznął łacinę choćby na poziomie "Trylogii" Sienkiewicza, doskonale wie, o co chodzi i tłumaczyć niczego nie trzeba.

<http://sjp.pwn.pl/szukaj_poczatek/respo>
O to mi chodziło.

O te drugie hasło? Zgadza się. Więc o co ci tak naprawdę chodzi?
Udzielisz waszeć wreszcie responsu?

JoteR

Data: 2011-09-11 19:15:48
Autor: Bydl
On 2011-09-11 18:05:34 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydl" napisa:

Ale napisae co zupenie innego - responsywny i nie potrafisz tego wytumaczy.

Kady rednio oczytany czowiek, ktry lizn acin choby na poziomie "Trylogii" Sienkiewicza, doskonale wie, o co chodzi i tumaczy niczego nie trzeba.

<http://sjp.pwn.pl/szukaj_poczatek/respo>
O to mi chodzio.

O te drugie haso?

Nie o _te_ ;>, a o "responsywny".
Skrypk nie potrafi wytumaczy co chcia napisa.
Zreszt czytae - korespondencj na ten temat prowadzimy niezaszyfrowanym sposobem.

--
Bydl

Data: 2011-09-11 22:44:29
Autor: Skrypk
On 2011-09-11 18:05:34 +0200, "JoteR" <joter@pf.pl> said:

"Bydl" napisa:

[...]

Potrafiem ale nie chciao mnie si.

Data: 2011-09-13 21:16:13
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 22:44:29 +0200, Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Potrafiłem ale nie chciało mnie się.

A, to zmienia postać rzeczy.
;-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-11 23:31:20
Autor: Skrypëk
On 2011-09-11 01:55:38 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Ależ doskonale wiem co znaczy slowo "responsive".

Ale napisałeś coś zupełnie innego - responsywny i nie potrafisz tego
wytłumaczyć.

Potrafię.

[...]

Ale co ty mi tu jakieś parodie? Ja o prawdziwym mówię.

[...]

A do tego teraz te smartfony są zaprojektowane. Aż wygodniej i szybciej się na nich korzysta z tych "portali" niż z na pececie.

[...]

Nie, nie muszą, gdy masz zapas. Na pececie masz w tle kilkadziesiąt usług i się tego nie odczuwa.

[...]

A jakich niby trzewiach? Porównujesz pobieranie "fart apps" z marketu z instalacją jakiegoś service packa do systemu? To pierwsze to ci może zamulić najwyżej jakiegoś netbooka, na którym producent zainstalował piętnaście aplikacji spowalniających, by móc poszczycić się 10-godzinną pracą na baterii.

Co nie wygląda dobrze?

Liternictwo i kolorystyka.
To mi się tam nie spodobało.

Ależ to właśnie oszczędna typografia, zamiast naśladujących niewiadomoco pseudowypukłuch kolorowych ramek, okienek i guzików, jest piękna właśnie w telefonie.

Data: 2011-09-13 21:25:42
Autor: Bydlę
On 2011-09-11 23:31:20 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Ale co ty mi tu jakieś parodie?

Bo jak długo żyję, przekonuję się niezmiennie, że to nie są parodie, a smutna prawda.

(Bydlę:)To niemożliwe - jeśli mają _działać_ w tle, to _muszą_ obniżać
wydajność - tylko użytkownik nie widzi, że program uruchomiony (ale
odczuwa).

Nie, nie muszą, gdy masz zapas.

OK.

A jakich niby trzewiach? Porównujesz pobieranie "fart apps" z marketu z instalacją jakiegoś service packa do systemu?

Wspomniałem o programie Latarka? Niewiedza, wygodnictwo i niechlujność programistów powodują, że to nie działa od lat, jak powinno.

Ależ to właśnie oszczędna typografia

I, jak wspominałem, pasuje do tygodnika opinii, a nie do telefonu.
Zaś kolorystyka (czerwone na czarnym) jest po prostu źle dobrana.
Takie mam zdanie.
:-)

--
Bydlę

Data: 2011-09-13 23:56:30
Autor: Skrypëk
On 2011-09-11 23:31:20 +0200, SkrypĂŤk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> said:

Ale co ty mi tu jakieś parodie?

Bo jak długo żyję, przekonuję się niezmiennie, że to nie są parodie, a
smutna prawda.

Nie zmieniaj tematu.

[...]

I powinien mieć zapas, żeby nie działać jak pierwsze laptopy z logiem Vista-capable. Google powinno ustalić minimalne wymagania sprzętowe i nie udzielać licencji na takie chujaweje. WP7 bardzo dobrze na tym wyszedł.

[...]

Latarka "ekranowa" to od lat żaden problem - białe tło i wyłączenie blokady ekranu - prawie jak Hello World.
A do tych LEDowych flashy aparatu nie ma żadnego ujednoliconego API, więc głupie wynalazki na około - przeważnie programistyczne wywoływanie kamery w tle - nigdy poprawnie działać nie będą. Jedynie producent telefonu może z powodzeniem takie napisać.

[...]

"kolor akcentu" jest wybieralny. W HTC domyślny jest jasnozielony, mym zdaniem najładniejszy. Wg statystyk w "I'm a wp7!" najbardziej popularny jest niebieski (pewnie domyślny w Samsungach).

Data: 2011-08-19 13:52:24
Autor: Wemif
J.F <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

We wrocku chyba nie ma zainteresowania, bo ja dostalem jedno odlegle o 500m, drugie o kilometr, trzecie tez niedaleko.

Jaki termin? Wybieralem chyba 14.08 i termin najblizszy byl wtedy na 31.08
na Szewskiej.

a.

testujsmartfona - żarcik a nie program