testy, cz. 2

Data: 2010-03-05 23:12:06
Autor: in for
testy, cz. 2

za chwilę kolejne części testów.

jak wyżej - http://tinyurl.com/yc8puxh

Jacek

--

Data: 2010-03-09 19:19:43
Autor: Kallahia
testy, cz. 2
Proponuję inny filmowy test: porównanie pierścieni VDS z pierscieniami Rolock
(www.aquatool.com) pod względem ew. podobieńst i róznic.
Dobrze, aby wszystko opatrzone było komentarzem producenta.
Da to z pewnością odpowiedzi na cisnące się pytania dotyczące oryginalności
pierścieni VDS.

Data: 2010-03-09 14:59:55
Autor: Pszemol
testy, cz. 2
"Kallahia" <kallahia@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote in message news:hn670f$33p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czy według Ciebie VDS narusza jakieś patenty?

Data: 2010-03-10 00:01:46
Autor: in for
testy, cz. 2

> Dobrze, aby wszystko opatrzone było komentarzem producenta.
> Da to z pewnością odpowiedzi na cisnące się pytania dotyczące
> oryginalności pierścieni VDS.

Czy według Ciebie VDS narusza jakieś patenty?

Moim zdaniem to bardzo celne pytania, sam zadałem je producentowi.

W sobotę, 13 marca, od godziny 12.00 do 14.00 Daniel (producent) będzie gościł w
Targowym Sklepie Nurkowym. Będzie to jedno z największych stoisk na Targach
Podwodna Przygoda w Pałacu Kultury i Nauki (24 m. kw), więc na pewno zwrócicie
na nie uwagę. Więcej na temnat tego stoiska znajdziecie tu:

http://www.nitrox.pl

Będzie więc okazja, by zadać mu pytania osobiście. Poza tym najprawdopodobniej w
kolejnym numerze gazety internetowej nuras.info ukaże się z nim wywiad.

Przy okazji zapraszam na spotkanie z Czarną Perłą w niedzielę, 14 marca, w tym
samym miejscu, od godziny 12.00-14.00. Będziecie mieli okazję poznać Oskara,
właściciela bazy nurkowej w Czarnogórze

Jacek
_____________
http://www.nitrox.pl
http://www.shark.net.pl
http://www.linia-zycia.pl
http://www.targinurkowe.pl
http://www.nuras.info

Data: 2010-03-09 17:18:45
Autor: Pszemol
testy, cz. 2
<in_for@vp.pl> wrote in message news:3461.000005be.4b96d35anewsgate.onet.pl...

> [...]

Czy według Ciebie VDS narusza jakieś patenty?

Moim zdaniem to bardzo celne pytania, sam zadałem je producentowi.

I jaką uzyskałeś odpowiedź?

Szczerze mówiąc nie bardzo wiem czemu Was to tak interesuje...

Data: 2010-03-10 09:25:52
Autor: in for
testy, cz. 2

I jaką uzyskałeś odpowiedź?

No właśnie nie chcę występować w roli rzecznika. Zainteresował mnie produkt i
chcę go rzetelnie ocenić.

Jacek
http://www.nitrox.pl
http://www.shark.net.pl

Data: 2010-03-11 10:33:16
Autor: tomq100
testy, cz. 2
Dnia 2010-03-09 20:19, Użytkownik Kallahia napisał:
[...]

http://www.aquatool.com/html/rolock_vormontiert.html

testy, cz. 2