Data: 2009-03-30 17:51:08 | |
Autor: Max_P | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
"vicctorr" <vicctorr@poczta.onet.pl> Od jakiegos czasu mam Forda Focusa 1.8 z 2007 roku. Ktorego razu przestal To musialo sie stac. Auto jest na podwójne "F". To sie dzieje juz przy pojedynczym. Max |
|
Data: 2009-03-30 17:55:13 | |
Autor: DoQ | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
Max_P pisze:
Od jakiegos czasu mam Forda Focusa 1.8 z 2007 roku. Ktorego razu przestalTo musialo sie stac. Auto jest na podwójne "F". To sie dzieje juz przy pojedynczym. Ba, taki VW to warsztatu nie widuje dekadami ;) Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-03-30 18:30:42 | |
Autor: Nex@pl | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
DoQ pisze:
A juz mercedes to nawet nie wie jak mechanik wygląda ;) |
|
Data: 2009-03-30 18:59:40 | |
Autor: DoQ | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
Nex@pl pisze:
Ba, taki VW to warsztatu nie widuje dekadami ;)A juz mercedes to nawet nie wie jak mechanik wygląda ;) Dlatego mechanik "z mercedesa" jest najgorszym z najgorszych. Taki to tylko umie olej spuscic i uzupelnic :D Pozdrawiam Paweł |
|
Data: 2009-03-31 03:26:40 | |
Autor: theStachoo | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
DoQ pisze:
Dlatego mechanik "z mercedesa" jest najgorszym z najgorszych. Taki to tylko umie olej spuscic i uzupelnic :D Jak fama niesie olej wymienia się po dotarciu. Zjawisko takowe w samochodach niemieckich występuje jednak nie prędzej niż przed milionem km. -- theStachoo |
|
Data: 2009-03-30 18:47:20 | |
Autor: omega_fan | |
testy diagnostyczne w serwisie | |
"DoQ" <pawel.doq@gmail.com> wrote in message news:gqqq4o$oop$2atlantis.news.neostrada.pl... Max_P pisze: Dziwne, przecież Foldzwagen też jest na "F" .... hmm... |