testy na dostęp do informacji niejawnych

Data: 2012-06-27 20:18:27
Autor: identyfikator: 20040501
testy na dostęp do informacji niejawnych
może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania psychologiczne...

Data: 2012-06-27 20:27:46
Autor: 'Tom N'
identyfikator: 20040501 w <news:jsfipi$psk$1node2.news.atman.pl>:

może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania psychologiczne...

"który adres jest prywatny:
1. 172.10.0.1
2. 172.20.0.1
3. 172.30.0.1
4. 172.40.0.1
???"

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-06-27 20:40:58
Autor: identyfikator: 20040501
testy na dostęp do informacji niejawnych
poczytaj sobie, pedale...

Data: 2012-06-28 05:53:28
Autor: Massai
identyfikator: 20040501 wrote:

może Ktoś mi powiedziec jak wyglądają testy lekarskie na dostępo do
informacji niejawnych? interesuje mnie zwłaszcza opinia i badania
psychologiczne...

Pierwsze słyszę o jakichś testach lekarskich.
Jak rozumiem  - mówisz o postępowaniu sprawdzającym po wniosku o
wydanie poświadczenia bezpieczeństwa.

Takie postępowanie, w zależności od poziomu do którego wnioskujący się
ubiega, polega po prostu na sprawdzeniu w rejestrach jawnych i
niejawnych informacji o wnioskującym (i ew. jego rodzinie), przy
postępowaniu o dostęp do ściśle tajnych - także na wywiadach
środowiskowych (w miejscu pracy, zamieszkania).

Jeśli są jakieś wątpliwości co do stanu psychicznego takiego
wnioskującego to mu się po prostu poświadczenia nie wydaje - dla urzędu
(ABW czy SKW) taka odmowa jest dość "łatwa", nie musi w żaden sposób
jej uzasadniać.

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-06-29 01:41:40
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:jsgrgo$b49$1inews.gazeta.pl...

[...]

Uzasadniać nie musi wnioskodawcy, ale w papierach, to owa wątpliwość musi z czegoś wynikać, a nie tylko z widzimisię organu.

Data: 2012-06-29 06:53:50
Autor: Massai
Robert Tomasik wrote:

> [...]

Uzasadniać nie musi wnioskodawcy, ale w papierach, to owa wątpliwość
musi z czegoś wynikać, a nie tylko z widzimisię organu.

Wiesz co się wpisuje? "Na podstawie zebranych informacji oceniam, że
sprawdzany nie daje rękojmi zachowania powierzonej tajemnicy" ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2012-06-29 12:23:56
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:jsjjdu$i5u$1inews.gazeta.pl...
Robert Tomasik wrote:

> [...]

Wiesz co się wpisuje? "Na podstawie zebranych informacji oceniam, że
sprawdzany nie daje rękojmi zachowania powierzonej tajemnicy" ;-)

Wiem co się wpisuje i nie jest to, co Ty piszesz :-)

Data: 2012-07-08 20:39:31
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Fri, 29 Jun 2012 01:41:40 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

[...]

Trzeba uzupełnic, że służy to postepowaniu odwoławczemu art. 35-41 ustawy,
które rzadko kiedy coś daje, ale jednak jest to jakaś ścieżka aby wykazać
nieprawidłowości w postepowaniu.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Kielce/slides/foto_Kielce_114.php

testy na dostęp do informacji niejawnych