testy psychologiczne

Data: 2012-02-26 20:09:15
Autor: identifikator: 20040501
testy psychologiczne
Ktoś był poddawany testom psychologicznym na temat przewożenia samochodem innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

Data: 2012-02-26 20:17:51
Autor: Gabor
testy psychologiczne
innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

dają CI rysunki i musisz powiedzieć czy widzisz staro babe czy młodą laskę (to nie żart)
Nie wiem co dają kobitom.

Gabor

Data: 2012-02-26 20:30:39
Autor: Krzysztof 45
testy psychologiczne
identifikator: 20040501 napisał(a):
Ktoś był poddawany testom psychologicznym

Postuluję za wprowadzeniem testów psychologicznych przeprowadzanych razem z badaniem technicznym samochodu!!!
na czym one polegają?
http://test.4free.pl/test/437123/36950

--
Krzysiek

Data: 2012-02-26 21:13:05
Autor: nom
testy psychologiczne

Użytkownik "identifikator: 20040501" <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomości news:jie00r$mn0$1node2.news.atman.pl...
Ktoś był poddawany testom psychologicznym na temat przewożenia samochodem innych osób (jakoś tak)? na czym one polegają?

Trwa to z 1,5h. Zaczyna się od testów papierowych. Dostajesz obrazki i masz wybrać odpowiedni pasujący do pozostałych, coś jak test na inteligencję. Te testy są na czas, po iluś minutach zabierają kartkę.
Później dostajesz pytania, czasami dość zaskakujące, np.:
"czy potrafisz rozkręcić imprezę?" :-)
Tych pytań jest ok. 100.
Później są testy sprawnościowe na refleks, i róźne takie urządzenia sprawdzające wzrok.
Potem zamykają w takiej ciemnej komorze i pokazują się różne figury, które się rozjaśniają a Ty masz powiedzieć jak już zobaczysz co to za figura.
Są też takie kółka co się kręcą w przeciwnych kierunkach i jedno ze stałą prędkościa a drugie przyspiesza i zwalnia i masz nacisnąć przycisk jak już się zrównają prędkościami.
Jest też test ze światłami, masz normalne światłą i pedały jak w samochodzi i masz naciskać odpowiednie pedały w zależności od koloru światła, dodatkowo pojawiają się róźne sygnały rozpraszające dzwiękowe i świetlne.
To jest na refleks.
I dużo więcej, ale już nie pamiętam. :-)

Data: 2012-02-26 23:06:54
Autor: Dykus
[OT] Re: testy psychologiczne
Witam,

W dniu 2012-02-26 21:13, nom pisze:

Trwa to z 1,5h. Zaczyna się od testów papierowych. (...)
Później są testy sprawnościowe na refleks, (...)
Potem zamykają w takiej ciemnej komorze (...)
Są też takie kółka (...)
Jest też test ze światłami, (...)

Ło jej, dobrze, że na kategorię B dla zwykłych zjadaczy chleba takich testów nie trzeba zaliczać, bo pozostał by mi autobus i rower...
A jak na kartę rowerową też by wprowadzili takie testy, to już tylko autobus...

--
Pozdrawiam,
Dykus.

Data: 2012-02-26 22:23:19
Autor: masti
[OT] Re: testy psychologiczne
Dnia pięknego Sun, 26 Feb 2012 23:06:54 +0100 osobnik zwany Dykus
wystukał:

Witam,

W dniu 2012-02-26 21:13, nom pisze:

Trwa to z 1,5h. Zaczyna się od testów papierowych. (...) Później są
testy sprawnościowe na refleks, (...) Potem zamykają w takiej ciemnej
komorze (...) Są też takie kółka (...)
[...]

jak będziesz miał służbowy to też ci zrobią przy okazji badań okresowych.
Uprzedzając: nie jestem kierowcą zawodowym ani PH

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-26 23:23:13
Autor: megrims
testy psychologiczne
W dniu 2012-02-26 21:13, nom pisze:
(ciach)

A przy testach na pozwolenie na broń bojową padają pytania typu
czy łatwo się denerwuje, czy łatwo mnie wyprowadzić z równowagi,
czy mam czasem ochotę zajebać kogoś krzesłem, czy długo żywię
urazę do kogoś.

Kto to wymyślał!

Data: 2012-02-26 23:38:14
Autor: J.F.
testy psychologiczne
Dnia Sun, 26 Feb 2012 23:23:13 +0100, megrims napisał(a):
[...]

Zalezy, odpowiednio duzo takich durnych pytan, przetrzymac jeszcze pare
razy petenta, w koncu walnie krzeslem, a wtedy mu sie z czystym sumieniem
pozwolenia odmowi :-)

J.

Data: 2012-02-27 11:05:20
Autor: K
testy psychologiczne
W dniu 26-02-2012 21:13, nom pisze:

[...]

czyli dokladnie to samo co przy tym jak ci zabiora prawko za punkty.
sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac itp.

Data: 2012-02-27 14:31:07
Autor: J.F
testy psychologiczne
Użytkownik "K"  napisał w wiadomości grup
czyli dokladnie to samo co przy tym jak ci zabiora prawko za punkty.
sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac itp.

Ale dlaczego jakies pytania ?
Jedno pytanie "Dlaczego ma pan tak duzo punktow". I niezaleznie od tego jak odpowie - opinia negatywna.
Tylko uzasadnienie inne :-)

J.

Data: 2012-02-28 11:42:26
Autor: nom
testy psychologiczne

Użytkownik "K" <a@b.c> napisał w wiadomości news:jifkh0$nl6$1inews.gazeta.pl...

sa tez pytania o to czy chcialbys miec karabin i z niego postrzelac itp.

Na każde pytanie odpowiadasz TAK, NIE lub NIE WIEM.
Jedno z pytań jest:
"Czy przestał Pan już dawać łapówki?"
:-)

Data: 2012-02-27 19:12:01
Autor: identifikator: 20040501
testy psychologiczne
czy oblanie tego testu równa się zabranie prawa jazdy?

Data: 2012-02-27 18:19:54
Autor: masti
testy psychologiczne
Dnia pięknego Mon, 27 Feb 2012 19:12:01 +0100 osobnik zwany identifikator:
20040501 wystukał:

czy oblanie tego testu równa się zabranie prawa jazdy?

a w jakim celu go robiłeś/będziesz robić?

mst <at> gazeta <.> pl

testy psychologiczne