testy sprzetu

Data: 2011-04-18 13:36:38
Autor: Titus Atomicus
testy sprzetu
Witam,
Poszukujac opinii nt butow Aku znalazlem cos takiego:
http://www.tgomagazine.co.uk/gear/footwear/trail-shoes
I generalnie:
http://www.tgomagazine.co.uk/gear

Ciekawe, na ile to jest wiarygodne - choc wydaje mi sie ze ruch konsumencki w UK stoi na wyzszym poziomie niz w PL.

Tylko, ze w testach butow niskich dostalo sie Aku Camana, ktore to buty sa bardzo chwalone w Polsce (moze do UK idzie jakis drugi gatunek :-)
a w dziale sandaly bardzo slabo oceniane sa Source Gobi - znowu - w Polsce uznawane za jedne z lepszych sandalow na rynku...

TA

Data: 2011-04-18 04:48:54
Autor: Pr0NET
testy sprzetu
I generalnie:http://www.tgomagazine.co.uk/gear

[...]

Aku generalnie robią się coraz bardziej popularne.

Data: 2011-04-22 17:40:56
Autor: Titus Atomicus
testy sprzetu
In article <26f715a8-ac14-41aa-9ec3-7d00887e412c@f15g2000pro.googlegroups.com>,
 Pr0NET <bolkow@gmail.com> wrote:

> [...]
> Polsce uznawane za jedne z lepszych sandalow na rynku...
>
> TA

Aku generalnie robią się coraz bardziej popularne.

Obawiam sie ze nie rozumiem co chciales przez to powiedziec.

TA

Data: 2011-04-19 09:20:46
Autor: Jarek Kardasz
testy sprzetu
Dnia Mon, 18 Apr 2011 13:36:38 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

a w dziale sandaly bardzo slabo oceniane sa Source Gobi - znowu - w Polsce uznawane za jedne z lepszych sandalow na rynku...

Nie wiem skąd wyciągasz takie wnioski - wystarczy zajrzeć na NGT, aby
zauważyć, że te sandały zostały mocno objechane za ich słabą wytrzymałość.

Jarek Kardasz
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
DOLOMITY - via ferraty - informacje praktyczne
-- > http://jarekkardasz.republika.pl/dolomity/

Data: 2011-04-22 17:47:26
Autor: Titus Atomicus
testy sprzetu

napisał(a):

> [...]
> Nie wiem skąd wyciągasz takie wnioski - wystarczy zajrzeć na NGT, aby
zauważyć, że te sandały zostały mocno objechane za ich słabą wytrzymałość.

No fakt.
Gobi, Mojave sa krytykowane ze wzgledu na trwalosc. A raczej jej brak.
Ale w podanym linku ani slowa nie ma o trwalosci. Testerowi nie podobaly sie nieregulowane tylne paski i slabe trzymanie piety.
A Classikow i Stremow w zestawieniu w ogole nie bylo.

http://www.tgomagazine.co.uk:80/gear/footwear/sandals/source-gobi-60-1.99
8132
TA

Data: 2011-04-23 17:56:28
Autor: Titus Atomicus
testy sprzetu
Hm, szkoda ze uzytkownicy sprzetu opisanego w tych testach jakos nie kwapia sie do komentarzy...
TA

Data: 2011-04-26 08:05:21
Autor: bans
testy sprzetu
W dniu 2011-04-23 17:56, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Hm, szkoda ze uzytkownicy sprzetu opisanego w tych testach jakos nie
kwapia sie do komentarzy...

Ja używam Source Classic albo Stream (nie pamiętam nawet) od lat (nie pamiętam ilu, może z 6?) i nie stwierdzam żadnego śladu zużycia. Nawet podeszwa jeszcze pachnie.

--
bans

Data: 2011-04-26 20:30:06
Autor: Titus Atomicus
testy sprzetu
In article <ip5nqk$1v0$1@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

Ja używam Source Classic albo Stream (nie pamiętam nawet) od lat (nie pamiętam ilu, może z 6?) i nie stwierdzam żadnego śladu zużycia. Nawet podeszwa jeszcze pachnie.

No to juz raz napisalem ze zastrzezenia testerow dotyczyly modelu Gobi i nie jego trwalosci, a trzymania i wygody.
No, ale ty jestes akurat uzytkownikiem obuwia ktorego w tych testach nie ma. A mi chodzilo o weryfikacje wynikow testow.

TA

testy sprzetu