też sobie prognozuję

Data: 2010-01-02 13:27:49
Autor: kogutek
też sobie prognozuję
Mogą jacyś frajerzy z saxo banku mogę i ja. 1. Nie będzie żadnego konfliktu zbrojnego o większym zasięgu. 2. Cena ropy na koniec 2010 będzie na stabilnym poziomie 80$ za baryłkę.
3. Padnie co 10 firma w Polsce. 4. Wskaźniki na giełdzie warszawskiej utrzymają sie na poziomie z końca 2009 - 15%.
5. Relacje między Euro a Dolarem nie będą się różniły więcej niż +_ 10% w
stosunku do 2009 roku.
6. w drugim półroczu 2010 roku rozpocznie się reforma ZUS. Zakończy się około
roku 2015 upadkiem ZUSu. --

Data: 2010-01-02 16:54:58
Autor: Valdi
też sobie prognozuję
"kogutek" news:5588.00000073.4b3f3bc5newsgate.onet.pl

6. w drugim półroczu 2010 roku rozpocznie się reforma ZUS. Zakończy się
około
roku 2015 upadkiem ZUSu.

A czemu aż tyle lat musimy czekać na upadek tego siedliska biurwy i
nepotyzmu?

Data: 2010-01-02 22:25:57
Autor: kogutek
też sobie prognozuję
> [...]

około
> roku 2015 upadkiem ZUSu.

A czemu aż tyle lat musimy czekać na upadek tego siedliska biurwy i

Bo jaj nigdy nie mieliśmy i nie mamy. Gdyby tu było jakiekolwiek społeczeństwo,
nawet przypadkowe, a nie kupa dziada to byśmy obchodzili 10 rocznicę likwidacji
ZUSu. A tak trzeba poczekać aż się sam wyłoży, co będzie bardzo kosztowne i
nieprzyjemne dla ludzi. Jakiś czas temu byłem w Hiszpanii. Akurat wtedy były
rozruchy. Popalone samochody, urzędy. Podejrzewam że w Polsce publikatory do
końca nie podały kto i dlaczego tak agresywnie protestował. Protestowali
nielegalni imigranci z Afryki. To już jest ciekawe. Przebywa nielegalnie i
protestuje paląc urzędy. Oni nie protestowali że ich chcą wyrzucić albo do
obozów koncentracyjnych wsadzić. Tamtejsza władza chciała wysłać ich do szkół i
znaleźć im pracę. Tym co się mieli na to nie zgodzić chcieli dać trochę mniejsze
zasiłki. To się murzyni wkurzyli i wyszli na ulice. Co jak co ale do roboty to
oni nie pójdą.   --

Data: 2010-01-03 15:38:20
Autor: Lech Dubrowski
też sobie prognozuj

Bo jaj nigdy nie mieliśmy i nie mamy.

A zrobic z emeryturami i rentami wyplacanymi przez ZUS?

Leszek

Data: 2010-01-03 18:44:21
Autor: kogutek
też sobie prognozuj

> Bo jaj nigdy nie mieliśmy i nie mamy.

A zrobic z emeryturami i rentami wyplacanymi przez ZUS?

Leszek
Spytaj tych co rządzą, rządzili i będą rządzić a nie mnie. Potem napisz co
odpowiedzieli. To że system emerytalny padnie jest pewne bo da się to policzyć.
Im bliżej do upadku tym termin można dokładniej określić. Przyrost naturalny
mamy marny, co cwańsi wyjeżdżają żeby zrobić sobie trochę lepiej. Jakiś gostek w
tv opowiadał jakie to będą super emerytury za 20 lat. O oszałamiających kilkuset
złotych mówił. No chyba że wprowadzą nierealny do przeżycia wiek emerytalny.
Wtedy trochę większe dla tych co cudem dożyją. Absolutnie mi nie żal tych co
płacą i liczą na emeryturę. Niektórzy naiwnie jeszcze twierdzą ze muszą dostać
bo takie jest prawo. Jak bym mógł to już dzisiaj bym ich uśpił. Chociaż nie.
Większą satysfakcję będę miał jak będę oglądał boje staruszków pod pustymi
śmietnikami. Żeby system emerytalny przeżył potrzebny jest cud. Na przykład
znalezienie niewyczerpalnego złoża oszlifowanych diamentów albo ogromnych złóż
ropy i gazu gdzieś w kieleckim. Za kilka lat nie będzie tutaj ropy. Bo ruski
zbudował sobie rurociąg do Chin. Kupią wszystko co wydobędzie i nie będą się
targowali. Bez ropy wszystko tutaj padnie, nie tylko ZUS. --

Data: 2010-01-04 08:17:01
Autor: Emeryt
też sobie prognozuj

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@op.pl> napisał w wiadomości news:5588.0000014d.4b40d775newsgate.onet.pl...
[...]

Czegoś Ty sie naćpał???
A może planujesz jakieś sepuko przed 60 rokiem życia i nigdy nie będziesz emerytem?
Przy Twoich poglądach chciałbym abyś złamał obie nogi, aby potem Ci je amputowali i abyś został rencistą bez renty (bo ZUS Ci niepotrzebny).

Data: 2010-01-03 20:32:51
Autor: kogutek
też sobie prognozuję
> [...]

> około
>
> A czemu aż tyle lat musimy czekać na upadek tego siedliska biurwy i

Jak nie lepsze jak lepsze. OFE jest super dla tych co nimi zarządzają. Normalnie
jak żyła złota albo kawałek plaży w RPA. Nikt na poważnie nie mówił że OFE mają
być dobre dla wszystkich. Byś był jakimś prezesem w OFE to byś bronił idei
otwartych funduszy emerytalnych jak niepodległości. Nie siłą a sztuką 38
milionów frajerów w dupę tłuką.  --

Data: 2010-07-19 19:15:34
Autor: root
te? sobie prognozujj
Dieter wrote:

OFE nie lepsze.

D.

Nie lepsze bo sie w spoleczenstwo w ciula daje robic i zawsze dawalo.
Niestety to nie Grecja. Tu ludzie tolreancyjni sa i poczekaja cichutko
na smierc. Cala historia tego milujacego pokoj ludu o tym swiadczy.
Staruszki nie wyjda na ulice z kilofami a ich dzieci - od 5go roku
zycia poddane przymusowemu "nauczaniu" w panstwowych przedszkolach -
wyrosna na zdrowych, silnych i zdyscyplinowanych konsomolcow zawsze
chetnych do poderzniecia gardla tatusiowi jesli suweren (czyt.
spoleczenstwo) tego zarzada.

też sobie prognozuję