[spam]tgdzie w Gdańsku ewentualnie Gdyni sklep z używanymi konsolami

Data: 2009-09-01 22:52:22
Autor: zdzisiek
[spam]tgdzie w Gdańsku ewentualnie Gdyni sklep z używanymi konsolami
Witam poszukuje sklepu z używanymi konsolami , jkai¶ skup/sprzedaż , wiem o
jednym na rynku we wrzeszczu ale niestety po mojej pracy oni już nie pracuj±
:(

Dodatkowo może kto¶ chce sprzedać NDS Lite  do 300  zł ( do 350 z dodatkami
typu programator czy jakie¶ gry) , oraz Gamecube z grami i min. 2 padami lub
przerobiony xeno v2 do 150 zł

Może komu¶ zalega i chciałby się pozbyć.
 Proszę o info na grupie lub na                             sofolok [at]
gmail dot com

Pozdrawiam
Marcin

[spam]tgdzie w Gdańsku ewentualnie Gdyni sklep z używanymi konsolami