"thanks for not aborting me"

Data: 2012-10-12 20:40:41
Autor: Grzegorz Z.
"thanks for not aborting me"
Data: 2012-10-12 21:06:52
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Uzytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisal w wiadomosci news:k59o79$f63$1dont-email.me...
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/148858_4170757299746_796306166_n.jpg

Zwolenników zakazu aborcji ze wzgledu na uszkodzony plód, zapraszam do Reska w zachodniopomorskim. Jest tam zaklad w którym znajduja sie ludzkie kadlubki. Potrafia tylko jesc, srac i drzec sie, gdy sa glodne.
Zapewniam, ze doswiadcza tam takich wrazen, ze starczy im do konca zycia.
Wiem co mówie, bylem tam.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-13 00:20:33
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50786a4c$0$26697$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No ale zobacz- Ty dostales szanse. Nawet w tej chwili udzielasz sie tu na psp. Czyli moze warto dac komus takiemu szanse? przeciez- sadzac po Tobie- niektórzy stamtad jednak wychodza, c'nie?

demokracja to rzady oslów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-13 10:00:53
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k5a53g$kpn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Synus! Uwazaj, bo tobie lub twojej rodzinie moze sie sie takie "szczescie" przydarzyc i bedziesz przeszczesliwy trzymajac takiego wnuka w ramionach!

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-13 10:56:51
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50791fb6$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Taki wnuk- Szanowny Bydlaku- bedzie_moim_wnukiem.

http://www.youtube.com/watch?v=6QfKCGTfn3o

Taki tez mial sie tez nie urodzic. Matka okazala sie MATKA- i urodzil sie. Nie jestes ojciec Panem Bogiem zebys mial decydowac o zyciu lub smierci. I na dodatek osoby bezbronnej, która powinienes sie zaopiekowac- nie mordowac.

 -- --

Data: 2012-10-13 11:49:15
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k5bach$1b8$1node2.news.atman.pl...
[...]

Jednak cie ruszylo. I pomyslec tylko. Nigdzie nie napisalem, ze jestem zwolennikiem aborcji. Jedynie pokazalem to, co czeka tych, którzy za wszelka cene chca, zeby kobiety rodzily potworki. Proponuje, zeby najbardziej aktywni zwolennicy zakazu aborcji ze wzgledu na uszkodzony plód, przepracowali rok w takim zakladzie, jaki znajduje sie w Resku w zachodniopomorskim. Przypuszczam, ze jest wiele takich zakladów w Polsce, a z pewnoscia bedzie ich o wiele wiecej, gdy rzeczywiscie przejdzie ten zakaz. Moga takze adoptowac takiego potworka.

A dokladnie do ciebie:
Demagogie wsadz se tam, gdzie slonce nie dochodzi. Ja operuje faktami i przedstawiam rzeczywistosc taka, jaka jest. Do niej sie odnies.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-13 13:12:28
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:5079391b$0$26681$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Masz racje ojciec. Jestes realista. No to wyobraz sobie, ze masz wnuczke. I- gdybys byl do tego zdolny- pokachal bys ja. Cieszyl bys sie za kazdym razem, jak Cie odwiedza. No i- co sie przeciez zdarza- staje sie kadlubem, jak byles laskaw napisac. Po prostu: nieostrozny kierowca ciezarówki- no i wnuczka pozbawiona rak, z przetraconym kregoslupem- nie jest w stanie sama nic zrobic. Kadlub to kadlub. Jak rozumiem, bedziesz chcial ja zabic- i juz za zadne skarby jej nie przytulisz? Przeciez to odwlok, kadlub?

Data: 2012-10-13 13:44:40
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k5biar$8na$1node2.news.atman.pl...
[...]

Argument nietrafiony.
Jednak demagogia przewazyla! I pozostan sobie ze swoja wiara i przekonaniami. Wolno ci. Ale nie wpie***alaj sie na moje podwórko, bo tego to ci juz nie wolno! Nie zmuszaj mnie, zebym podzielal twoje poglady i niebawem zaczal czcic swietosc plemnika!
I to byloby na tyle.

--
Donald Tusk - "wolalbym sie nie urodzic, niz na grobach zmarlych budowac swoja kariere polityczna".

Data: 2012-10-13 14:21:55
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:50795429$0$26707$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No dobrze. Wypusciles juz troche pary- to teraz zapraszam do odpowiedzi na to, co napisalem.

Data: 2012-10-13 16:21:50
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Uzytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisal w wiadomosci news:k5bmd2$cfu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Przeciez powyzej wyrazilem swój punkt widzenia. Chyba dosc dosadnie i przystepnie.
Jesli nie zrozumiales, to twój problem.
I keszcze raz powtarzam: to byloby na tyle. I basta! Howgh!

Data: 2012-10-13 18:22:40
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisal w wiadomosci news:507978fe$0$1295$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Normalka- nie masz argumentów- to sie nabzdyczasz. Jestes do znudzenia przewidywalny. Zieeew!

Data: 2012-10-13 20:49:27
Autor: Grzegorz Z.
"thanks for not aborting me"
Chiron napisał:

[...]

A wracając do tematu - podzielasz pogląd swojego boga, że zatajenie braku
dziewictwa przed ślubem winno być karane śmiercią?

--
"Jedną z rzeczy która jest zła w religii jest to, że uczy nas być
zadowolonymi z odpowiedzi które niczego nie wyjaśniają." Richard Dawkins

Data: 2012-10-13 21:10:23
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5cd3k$itb$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

Stary Testament wypełnił się. W Ewangeliach nie ma nawiązania do czegoś takiego.

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-13 21:13:59
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Bo tak mówi Biblia?

Data: 2012-10-13 23:11:56
Autor: mkarwan
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5cehl$s4t$1dont-email.me...

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywającego się za anonymizerem

"O żesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obyś zdychał długo i boleściach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Ależ ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl

"Przecież już należałem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kościół.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj będzie przeklęty Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najświętsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie żydów nie znoszę"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Żydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Nie lubię dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

Data: 2012-10-13 20:47:53
Autor: Grzegorz Z.
"thanks for not aborting me"
Chiron napisał:

[...]

Nie zapomnij pochwalić się zdjęciami z kszczin na Fejsie.

A jak ksiądz odmówi i tego sakramentu takiemu ślicznemu bobaskowi, to
zawsze pozostaje ci Humanistyczna Ceremonia Nadania Imienia.

Data: 2012-10-13 21:08:32
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5cd0n$isg$1dont-email.me...
Chiron napisał:

[...]

A może Ty odpowiesz mi, jakbyś się zachował w takiej hipotetycznej sytuacji: masz mnuczkę, pokochasz ją, cieszysz się każdą jej wizytą. No i- niestety- pijany kierowca ciężarówki sprawił, że Twoja ukochana wnuczka przekształca się w zwykły odwłok- niezdolny do samodzielnego życia. Nie może ruszyć ani ręką, ani nogą- trzeba karmić i zmieniać pieluchy. No i? Zapropounujesz humanitarne pozbycie się tego kadłuba?

Data: 2012-10-13 21:13:11
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Może zacznijmy od tego że nie mam dzieci i mieć nie zamierzam.

Data: 2012-10-13 22:14:32
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

No i już nie musisz odpowiadać. Jakie to przewidywalne. I jak tu rozmawiać z ludźmi, którzy nie chcą rozmawiać?

Data: 2012-10-13 22:48:38
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Udupiasz praktycznie każdą próbe rozmowy z Tobą- a potem masz pretensje, że się nie odpowiada na to, co napisałeś tylko np na Twoją sygnaturke. Jak sobie tam chcesz- tylko po co masz pretensje do innych za swoje działania?

Data: 2012-10-14 01:50:39
Autor: Grzegorz Z.

Chiron napisał:

[...]

Nadal nie muszę odpowiadać?

--
"Niechaj będzie przeklęty bóg ojciec i syn, i duch, i matka najświętsza, i
całe królestwo niebieskie"

Data: 2012-10-14 09:53:23
Autor: mkarwan
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisał w wiadomości news:k5cuof$usm$1dont-email.me...

[...]

Oj boli dzisiaj dupa
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl

Data: 2012-10-14 10:33:25
Autor: Chiron

Chiron napisał:

[...]

Jaka pogoda w Szczecinie? Bo u nas ładnie słoneczko świeci.

Data: 2012-10-14 11:17:51
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5dtck$aia$1node1.news.atman.pl...
[...]

Olał cię, bo ty mówiąc, że chcesz rozmawaiać, wygłaszasz monolog i nie dopuszczasz żadnych argumentów przeciwnika. Nawet teraz, za wszelką cenę, chcesz postawić na swoim i twoje słowo musi być ostatnie. Ośmieszasz się! Hi, hi, hi!
Prawda jest taka, że z fanatycznymi fundamentalistami katolickimi nie można dyskutować. A ty nim jesteś.

Data: 2012-10-14 11:19:40
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507a8340$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tak, masz rację. Nawet dość szybko się z Tobą skontaktował, żebyś go reprezentował. Miłego dnia!
:-))))

Data: 2012-10-14 11:30:42
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5e03c$da3$1node1.news.atman.pl...
[...]

Tak wygląda samotność fundamentalisty katolickiego. Nikt jakoś nie staje w twojej obronie, jak do tej pory. Nikt jakoś nie podziela twoich poglądów, jak do tej pory. Ale poczekaj, może znajdziesz jakąś podobną tobie duszę. Cierpliwości, a Bóg ci w dzieciach wynagrodzi!
Miłego!

Data: 2012-10-14 11:36:31
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:507a8642$0$1311$65785112news.neostrada.pl...

[...]

O cholerka...ja nawet nie zauważyłem, że ktoś mnie atakuje. Nie wiedziałem więc, że ktoś musi stawać w mojej obronie:-)

Data: 2012-10-14 11:41:33
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k5e12v$e6e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Masz stuprocentową rację. Nikt cię nie atakuje. To ty atakujesz!
Bzdurna ta dyskusja z twoim udziałem.
Żegnam w tej kwestii.
Bez odbioru!

Data: 2012-10-13 12:14:15
Autor: Trybun
"thanks for not aborting me"
W dniu 2012-10-13 00:20, Chiron pisze:
[...]

ZwolennikĂłw zakazu aborcji ze wzgledu na uszkodzony plĂłd, zapraszam do
Reska w zachodniopomorskim. Jest tam zaklad w ktĂłrym znajduja sie
ludzkie kadlubki. Potrafia tylko jesc, srac i drzec sie, gdy sa glodne.
Zapewniam, ze doswiadcza tam takich wrazen, ze starczy im do konca zycia.
Wiem co mĂłwie, bylem tam.

No ale zobacz- Ty dostales szanse. Nawet w tej chwili udzielasz sie tu
na psp. Czyli moze warto dac komus takiemu szanse? przeciez- sadzac po
Tobie- niektĂłrzy stamtad jednak wychodza, c'nie?

Sorry Chiron za moralizatorski ton, ale Ty chyba od niewłaściwej strony podchodzisz do istoty zagadnienia. Otóż nie ma czegoś takiego jak zwolennicy aborcji. Tylko jakiś zwyrodnialec może coś takiego planować, a takich osobników na pewno nie ma wielu i nie oni stanowią problem. W tej sprawie poruszonej w sejmie chodzi tylko o wolność rodziców w decydowaniu o takich sprawach. Powiem więcej - prywatnie w tej kwestii zgadzam się z Tobą w 100% - nigdy nie zgodziłbym się na jakąś aborcję w swojej rodzinie, ale różnimy się tym że nie chciałbym decydować za innych rodziców którzy mają jakieś poważne przesłanki do przeprowadzenia zabiegu aborcji. Jestem przekonany że nikt nie decyduje się na taki zabieg bez poważnych przesłanek, a na przykład dla zabawy.

Data: 2012-10-13 23:44:20
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Użytkownik "Trybun" <minh@yachuoo.com> napisał w wiadomości news:50793f01$0$26689$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tam, gdzie aborcja jest powszechna, łatwa i na koszt całego społeczeństwa- wielu ludzi traktuje jąjako rodzaj środka antykoncepcyjnego. Tak już jest- tacy są ludzie

Data: 2012-10-14 01:54:28
Autor: Grzegorz Z.
"thanks for not aborting me"
Chiron napisał:

[...]

U nas też jest powszechna i łatwa, tyle że wyłącznie dla bogatych.

Taka różnica w porównaniu do "tamtych krajów".

U nas w Szczecinie kilku polskich lekarzy przeprowadza zabiegi przerywania
ciąży w Niemczech, w wynajętych gabinetach.

Skoro na zabiegi jest popyt, to jest i podaż. I jak to się ma do waszego
terlikowsko-pisowsko-radiomaryjnego matriksa?

Data: 2012-10-14 08:38:10
Autor: Trybun
"thanks for not aborting me"
W dniu 2012-10-13 23:44, Chiron pisze:

[...]

Nie, kary za to nie załatwią problemu. Co najwyĹźej poprawi się samopoczucie tych wprowadzających restrykcje. A tak w ogĂłle,  w sumie społeczeństwa nie ma w to co mieszać, teraz w kapitalizmie nawet nie ma co mĂłwić o społeczeństwie i jakimiś celami przed nim. To współuczestnictwo społeczeństwa w wychowaniu "narybku" tylko po to Ĺźeby Ăłw narybek było dobrze przygotowany do budowy wielkich Niemiec, GB czy jakiegoś innego kraju, jest zwykłą patologią. Tak więc lepiej niech to rodzice to rodzice samodzielnie biorą całkowitą odpowiedzialność za swoich potomkĂłw.  - Od poczęcia do śmierci.

Data: 2012-10-14 11:21:51
Autor: Bogdan Idzikowski
"thanks for not aborting me"

Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k5dmki$3uh$1node1.news.atman.pl...
[...]

Ciekawe spostrzeżenie. Budowanie wielkości kraju jest patologią, a ludzie budujący tę wielkość zachowują się nagannie? Czy przypadkiem nie brakuje ci jakiejś klepki?

Data: 2012-10-13 00:09:24
Autor: Chiron
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisal w wiadomosci news:k59o79$f63$1dont-email.me...
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/148858_4170757299746_796306166_n.jpg

No ze tez Twoja mamusia Cie nie wyabortowala. No, no.

Data: 2012-10-13 08:31:05
Autor: Przemysław M.
"thanks for not aborting me"
Dnia Fri, 12 Oct 2012 20:40:41 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/148858_4170757299746_796306166_n.jpg

Głupie, tak jak głupie są plakaty antyaborcyjne np. ten
http://ekai.pl/wydarzenia/polska/x21677/zniszczono-wystawe-antyaborcyjna-ustawiona-przed-przystankiem-woodstock/.
Niczym się nie róznią.

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2012-10-13 10:17:00
Autor: mkarwan
"thanks for not aborting me"
Uzytkownik "Grzegorz Z." <spaggia@mare.org> napisal w wiadomosci news:k59o79$f63$1dont-email.me...
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/s480x480/148858_4170757299746_796306166_n.jpg

Z listów Grzegorza Z. tchórzliwie ukrywajacego sie za anonymizerem

"O zesz kurwa"
[...]

"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
[...]

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta" i na ten wasz kosciól.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl