the man in the high castle

Data: 2017-01-11 11:39:58
Autor: Ghost
the man in the high castle
Drugi sezon jeszcze lepszy niż pierwszy, ale oczywiście nie każdemu musi się spodobać. Mnie wciągnęło od razu, ale uważam książkę Dicka za jego najlepszą.

BTW riddley scott macza w tym palce

Data: 2017-01-11 11:52:28
Autor: p0li
the man in the high castle
T->Dnia 11.01.2017 11:39:58 niejaki Ghost napisał:> Drugi sezon jeszcze
lepszy niż pierwszy, ale oczywiście nie każdemu musi się
spodobać. Mnie wciągnęło od razu, ale uważam książkę Dicka za jego najlepszą.

BTW riddley scott macza w tym palce

jest drugi sezon? O.O

myślałem że to już zamknięta historia...

--
http://42.pl/u/y68
Pójdźże kiń tę chmurność w głąb flaszy.

Data: 2017-01-11 16:24:36
Autor: Ghost
the man in the high castle

Użytkownik "p0li"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:121w4gcgpd2h9.dlg@p0li.z.dialoga...

[...]

i beda kolejne

myślałem że to już zamknięta historia...

amazon wyczuł sprawę, i już po emisji pierwszego wiadomo, że serial bedzie dosc  dochodowy

the man in the high castle