through 2500 ?

Data: 2010-03-26 06:08:52
Autor: Charlie delta
through 2500 ?
no to sruuuuuuuuuuuuuu

buhahahahahahahaha

Data: 2010-03-26 15:40:17
Autor: SlawcioD
through 2500 ?
Charlie delta pisze:
no to sruuuuuuuuuuuuuu

buhahahahahahahaha
no to sru

;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-03-26 19:51:29
Autor: Gonzo
through 2500 ?
A ja mysle, ze teraz tydzien, moze dwa, korekty i potem znow up.

http://PokonacRynek.blogspot.com - analiza techniczna, giełda, prognozy i przemyślenia.

Data: 2010-03-26 13:19:27
Autor: Charlie delta
through 2500 ?
On 26 Mar, 20:51, Gonzo <go...@none.nn> wrote:
A ja mysle, ze teraz tydzien, moze dwa, korekty i potem znow up.

-- http://PokonacRynek.blogspot.com- analiza techniczna, giełda, prognozy
i przemyślenia.

mowisz korekta

oj long menów zaboli

tak zwana korekta

to dopiero bedzie wstrząs traumatyczny

przekraczajacy

moje

buhahahahahaha

Data: 2010-03-26 19:27:56
Autor: Rafi
through 2500 ?

Uzytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisal w wiadomosci news:08f7aa9f-0fdd-4dcc-a613-3a15d81c7874v20g2000yqv.googlegroups.com...
no to sruuuuuuuuuuuuuu

buhahahahahahahaha

Nie "gram" na gieldzie, ale troszke sie nia interesuje. Czytam to forum, ale niewiele ciekawych rzeczy na nim mozna znalezc.
Interesujace sa za to posty "Charliego".... Ma duza wiedze, ale rynsztokowy sposób jej przekazywania niezbyt dobrze o nim swiadczy.
Kto to jest i dlaczego to wszedobylskie "buhahaha" na koncu? Ma to jakies wytlumaczenie...?

Pozdrawiam
Rafi

Data: 2010-03-26 13:16:32
Autor: Charlie delta
through 2500 ?
On 26 Mar, 19:27, "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> wrote:
Uzytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.tra...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:08f7aa9f-0fdd-4dcc-a613-3a15d81c7874v20g2000yqv.googlegroups.com...

> [...]

Kto to jest i dlaczego to wszedobylskie "buhahaha" na koncu? Ma to jakies wytlumaczenie...?

panienka

jestem

odrażający

zły

buhahahahaha

Data: 2010-03-26 21:22:52
Autor: Rafi
through 2500 ?

Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:9b3152ae-dc0d-4d44-8996-381b3d5267a3b30g2000yqd.googlegroups.com...

panienka jestem odrażający i zły

a ja mam wrażenie, że w dzieciństwie jakiś wujek zrobił ci coś złego i stąd te ciągłe podteksty seksualne :)))

Data: 2010-03-26 13:27:55
Autor: Charlie delta
through 2500 ?
> [...]

Kto to jest i dlaczego to wszedobylskie "buhahaha" na koncu? Ma to jakies wytlumaczenie...?

a ja czasami czytam bankierowców.pl

i rżę ze śmiechu

komentuję tamte banialuki z kumplem z USA pzrez skypa

ostatnio pojawiła się tam mądra osóbka

andzia jej na imię

dziewczę i madre toto, niesłychane

mam na nią ochotę seksualnie mówiąc

pociagaja mnie dziewczęcia inteligentne

andzia fanem twoim jestem i napalony na ciebie jestem

jakiś mały bumm bum na początek ?

Data: 2010-03-26 18:54:16
Autor: kc
through 2500 ?
Rafi <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisał(a):
Interesujace sa za to posty "Charliego".... Ma duza wiedze,>

Pozdrawiam
Rafi

Charlie, to ty, prawda?

kc

Data: 2010-03-26 20:55:17
Autor: Rafi
through 2500 ?

Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hoivso$664$1inews.gazeta.pl...

Interesujace sa za to posty "Charliego".... Ma duza wiedze,>

Pozdrawiam
Rafi

Charlie, to ty, prawda?

Nie, to musiałby być już szczyt perwersji :)

Data: 2010-03-26 19:41:14
Autor: Fidelio
through 2500 ?

Uzytkownik "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl> napisal w wiadomosci news:hoiubb$7o1$1news.onet.pl...

[...]

Mi to wyglada na jakies zaburzenia psychiczne, byc moze zwiazne z jakims traumatycznym przezyciem gieldowym.
Tutaj moze to jakos odreagowac, najprostsza forma terapii.

Data: 2010-03-26 13:18:09
Autor: Charlie delta
through 2500 ?
On 26 Mar, 19:41, "Fidelio" <tmackow...@onet.eu> wrote:
> [...]

traumatycznym przezyciem gieldowym.
Tutaj moze to jakos odreagowac, najprostsza forma terapii.

masz rację

wiele lat temu zbankrutowałem

na fx

od tego czasu walę fx w dupsko