thudnerbird - problem z kodowaniem

Data: 2012-03-23 21:03:19
Autor: Jacek Skowroński
thudnerbird - problem z kodowaniem
In pl.news.czytniki solvent <solventt@gazeta.pl> wrote:
Witam. Jak ustawić, żeby TB automatycznie czytał z nagłówka jakie
kodowanie ma wiadomość i się dostosowywał i wyświetlał poprawnie?
Mam w inbox mieszankę maili od ludzi z UTF-8, ISO-8859-1 oraz -2.

Domyślnie Thunderbird tak właśnie robi.

W Tools - Options - Display - Advanced - Fonts & Encodings mam UTF-8 dla
default for sending and receiving emails.

Jest jeszcze jakieś tajemnicze miejsce w konfiguracji, o którym nie wiem?

Sprawdź, czy mailnews.force_charset_override masz ustawione na „false”.

Jacek Skowroński

thudnerbird - problem z kodowaniem