thudnerbird - problem z kodowaniem

Data: 2012-03-26 08:02:36
Autor: Mirek Ptak
thudnerbird - problem z kodowaniem
Dnia 2012-03-23 16:45,  *solvent* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Jest jeszcze jakieś tajemnicze miejsce w konfiguracji, o którym nie wiem?

Prawoklik na folderze (np. odebrane dla danego konta), właściwości i odhacz "stosuj domyślny zestaw..."

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-03-29 21:16:09
Autor: solvent
thudnerbird - problem z kodowaniem
Prawoklik na folderze (np. odebrane dla danego konta), właściwości i
odhacz "stosuj domyślny zestaw..."

Otóż to! Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze. Ogromne dzięki !!

thudnerbird - problem z kodowaniem