[Press] tir na trzeciego (video)

Data: 2010-03-17 15:44:10
Autor: Tadeusz
[Press] tir na trzeciego (video)

Użytkownik "badzio" <> napisał w wiadomości ...

"Kierowca tira na krajowej "ósemce" w miniony piątek w Mężeninie
bardzo się spieszył do domu. Przejechał po "wysepce", wyprzedzał "na
trzeciego" i mało co nie skosił lusterek jadącego z naprzeciwka tira,
a wszystko na kilkuset metrach."

niestey TIR jakich wiele na polskich drogach :(
parę razy widziałem podobne numery na żywo...

Tadeusz

Data: 2010-03-17 15:59:29
Autor: bratPit[pr]
[...]

to prawda, dla mnie debeściakiem był tirowiec, który wyprzedzał mnie i jadącego przede mną tira na DK4 pod górę na drodze na której w pewnym momencie pojawiły się murowane wysepki rozdzielające pasy dla przeciwnych kierunków i wydzielające jednocześnie środkowe pasy do skrętów, kiedy brakło mu miejsca pojechał ...pod prąd - szczęście, że nic nie jechało - i gdy już dokończył "manewr" przejechał spokojnie między kolejnymi wysepkami na właściwy pas... o_O
brat

[Press] tir na trzeciego (video)