tłumik drag star 125

Data: 2014-08-01 20:04:24
Autor: 1979mike
tłumik drag star 125
witajcie, niedawno zakupiłem swojego pierwszego wymarzonego drag stara 125, jestem z niego, jak na początek przygody z motocyklami bardzo zadowolony.Chciałbym jednak zmienić mu wydech na bardziej głośniejszy, basowy.Może ktoś zna firmę ,serwisy, sklepy bądź ludzi którzy dysponują takimi akcesoriami i nie naciągną mnie na jakieś blisko pasujące do tego modelu. chciałby kupić wolny wydech pasujący konkretnie do tego modelu.Dodatkowo  prosiłbym o opinie na temat zmiany wydechów czy nie wpływa to na pracę silnika???dzieki z góry za odpowiedź.pozdrawiam

tłumik drag star 125