tłumik-wkładkiwygłuszajace

Data: 2009-05-25 16:17:26
Autor: krzysiek
tłumik-wkładkiwygłuszajace
Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.
Mam puste rury i po jeździe nie słysze wlasnych mysli.
Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.
Gdzie toto kupic?-bo pytalem w larssonie i nie maja takich wynalzków.
-
krzysiek

Data: 2009-05-25 16:25:37
Autor: Tytus z Fabryki
tłumik-wkładkiwygłuszajace
Siemka

***Użytkownik "krzysiek"
 Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.

Szukaj na strokach producenta wydechu
Hint = dB Killer

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-25 16:31:48
Autor: Tytus z Fabryki
tłumik-wkładkiwygłuszajace
Siemka
 ***Szukaj na strokach
                     ~~~~~~
stronkach chcialem naklikac~

--
    T i żółte
(te najszypsze)

Data: 2009-05-25 16:29:18
Autor: newrom
tłumik-wkładkiwygłuszajace
On Mon, 25 May 2009 16:17:26 +0200, "krzysiek"
<krzysiek777@poczta.onet.pl> wrote:

Czy ktos przerabiał temat wkładek wygłuszajacych?.
Mam puste rury i po jeździe nie słysze wlasnych mysli.
Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.

ludzie sobie radza myjkami stalowymi do garow.

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-25 16:39:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
tłumik-wkładkiwygłuszajace
krzysiek wydusił z siebie te słowy:

[...]

popytaj tu http://www.kalinski.pl/ czy czasem nie zajęliby sie czymś takim.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-05-25 20:10:10
Autor: krzysiek
> [...]

> Tłumiki jakie potrzebuje niestety w granicy 500-600 Euro.
> Gdzie toto kupic?-bo pytalem w larssonie i nie maja takich wynalzków.

dzieki:)

-- Pozdrawiam

Data: 2009-05-26 06:21:32
Autor: Radarro
krzysiek <krzysiek777@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

Skont klikash? Jak masz jakiś moto bajzel niedługo po drodze to tam powinieneś znaleźć db killery. Przynajmniej we Wrocku na ostatnim było stoisko firmy, która takie rzeczy robi.
Zmierz sobie zawczasu średnice wyfuku na wylocie, będzie prościej dobrać. Radek
VFR8F

Data: 2009-05-26 23:35:58
Autor: ZBYSZEK

Użytkownik "krzysiek" <krzysiek777@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1cc6.00000006.4a1aa876newsgate.onet.pl...
[...]

-- myjki sie wydmuchuja na pustych wydechach  , kiedys załozyłem kawałki blach wygięte w kształcie litery "u" dziurkowane . kupilem w sklepie budowlanym :D  jakies blaszane zlączki to byly do drewna , obciołem i sam zalozylem , nie wydmuchiwalo bo opierały sie na srubkach mocujacyh koncówki wydech , ale pożniej wyrzuciłem , wolny wydech to wolny wydech nie jakies popierdywanie :D

Data: 2009-05-26 23:52:05
Autor: Kuba \(aka cita\)
tłumik-wkładkiwygłuszajace
ZBYSZEK wydusił z siebie te słowy:

nie wydmuchiwalo bo opierały sie na srubkach mocujacyh koncówki
wydech , ale pożniej wyrzuciłem , wolny wydech to wolny wydech nie
jakies popierdywanie :D

dlatego podałem strone kalińskiego. Kupowałem u nich wiele tłumików do puszek, ale do motorów mają też i zanabylem tam wydechy do DS1100
Byly z wyciąganymi wygłuszeniami, choć te wygłuszenia byly raczej symboliczne. Tak czy inaczej robią tłumiki do motorków ... i moze warto choćby spytac.