tmobile już mnie nie lubi

Data: 2015-06-27 21:11:38
Autor: zlotowinfo
tmobile już mnie nie lubi
pare razy przenioslem sie z tmobile do play i spowrotem
byłem dziś i nie pozwolili na przeniesienie,
jakiś tam im błąd wyskoczył, że nie można przenieść

zgarniałem bounsiki play po przeniesieniu
w końcu wyczaili, w sumie bardziej spodziewalem sie tego po play bo dawał 60zł
a nie po tmobile ktory nic nie dawal

Data: 2015-06-30 16:42:58
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
tmobile już mnie nie lubi

"zlotowinfo" mmmsh5$qh0$1@node1.news.atman.pl

pare razy

Dwa, trzy?...

przenioslem sie z tmobile do play i spowrotem
byłem dziś i nie pozwolili na przeniesienie,
jakiś tam im błąd wyskoczył, że nie można przenieść

Może przenieś się tymczasowo do innego opa.

zgarniałem bounsiki play po przeniesieniu w końcu wyczaili,
w sumie bardziej spodziewalem sie tego po play bo dawał 60zł
a nie po tmobile ktory nic nie dawal

Może właśnie Play coś poplątał, aby Ci utrudnić kolejne przenosiny.

--
   .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

tmobile już mnie nie lubi