tmobile ważność konta 100dni albo

Data: 2016-03-12 10:13:42
Autor: Kmicic
tmobile ważność konta 100dni albo
mam tmobile na karte taryfa jakas stara happy

nie mogę włączyć 100 dni za 4.99zł, dostaje odpowiedź "koniec", czy to jeszcze obowiązuje??
usługę próbuje włączyć kodem *140*350#

czy jest jakaś inna oferta przedłużająca ważność konta oprócz samych doładowań kwotowych???

Data: 2016-03-14 21:36:13
Autor: J.F.
tmobile ważność konta 100dni albo
Użytkownik "Kmicic"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:56e3ddaf$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
mam tmobile na karte taryfa jakas stara happy
nie mogę włączyć 100 dni za 4.99zł, dostaje odpowiedź "koniec", czy to jeszcze obowiązuje??
usługę próbuje włączyć kodem *140*350#

juz za sama czytelnosc strony i dostepnosc informacji warto sie z demobilu wyprowadzic :-)

czy jest jakaś inna oferta przedłużająca ważność konta oprócz samych doładowań kwotowych???

"Rok waznosci konta"/"Konto wazne zawsze"/"zawsze wazne konto" - oni sami sie juz chyba pogubili jak to sie nazywa.
*100*816#

Z tym, ze:
-we Frii platne 3zl co miesiac,
-w starych byl numer, ze mozna bylo wlaczyc, przedluzyc, wylaczyc - i rok pozostawal.
ale czy to nadal obowiazuje ...

http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/cenniki-i-dokumenty
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00003/D_007_0005887.pdf

J.

Data: 2016-03-15 17:15:15
Autor: Kmicic
tmobile ważność konta 100dni albo

juz za sama czytelnosc strony i dostepnosc informacji warto sie z
demobilu wyprowadzic :-)

  taK ale mam zÅ‚oty numer którego żal siÄ™ pozbywać a sporadycznie dzwonie, przeniesienie to wypeÅ‚nianie papierków

ale czy to nadal obowiazuje ...
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00003/D_007_0005887.pdf

HAHA super nadal działa, włączyłem i dostałem potwierdzenie ważności 04/2017

widać że w starych taryfach HOT HAPPY nadal funkcjonują stare zasady

tmobile ważność konta 100dni albo