tmobile ważność konta 100dni albo

Data: 2016-03-14 21:36:13
Autor: J.F.
tmobile ważność konta 100dni albo
Użytkownik "Kmicic"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:56e3ddaf$0$645$65785112@news.neostrada.pl...
mam tmobile na karte taryfa jakas stara happy
nie mogę włączyć 100 dni za 4.99zł, dostaje odpowiedź "koniec", czy to jeszcze obowiązuje??
usługę próbuje włączyć kodem *140*350#

juz za sama czytelnosc strony i dostepnosc informacji warto sie z demobilu wyprowadzic :-)

czy jest jakaś inna oferta przedłużająca ważność konta oprócz samych doładowań kwotowych???

"Rok waznosci konta"/"Konto wazne zawsze"/"zawsze wazne konto" - oni sami sie juz chyba pogubili jak to sie nazywa.
*100*816#

Z tym, ze:
-we Frii platne 3zl co miesiac,
-w starych byl numer, ze mozna bylo wlaczyc, przedluzyc, wylaczyc - i rok pozostawal.
ale czy to nadal obowiazuje ...

http://www.t-mobile.pl/pl/dlaciebie/obsluga-klienta/informacje-i-pomoc/cenniki-i-dokumenty
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00003/D_007_0005887.pdf

J.

Data: 2016-03-15 17:15:15
Autor: Kmicic
tmobile ważność konta 100dni albo

juz za sama czytelnosc strony i dostepnosc informacji warto sie z
demobilu wyprowadzic :-)

  taK ale mam zÅ‚oty numer którego żal siÄ™ pozbywać a sporadycznie dzwonie, przeniesienie to wypeÅ‚nianie papierków

ale czy to nadal obowiazuje ...
http://www.t-mobile.pl/r/repo1/tm/documents/doc_00003/D_007_0005887.pdf

HAHA super nadal działa, włączyłem i dostałem potwierdzenie ważności 04/2017

widać że w starych taryfach HOT HAPPY nadal funkcjonują stare zasady

tmobile ważność konta 100dni albo