[dzi¶ nieporęt 11.00] to był kto¶ z Was?

Data: 2009-09-26 13:00:02
Autor: Remiczor
[dzi¶ nieporęt 11.00] to był kto¶ z Was?
witam. dzi¶ około 11 w Nieporęcie widziałem grupkę około 8 osób, zjeżdżaj±cych z drogi przy kanale, przed torami kolejowymi. grupka całkiem nieĽle pedałowała i raczej nie było tam emerytów ;) to była jaka¶ zorganizowana akcja? wy tak często, czy jako¶ spontanicznie się zebrali¶cie?? możnaby się jako¶ podł±czyć w przyszło¶ci? strasznie mnie już nudzi samotne pedałowanie... do pracy sam, w weekendy sam, ci±gle sam... mój kellys z pewno¶ci± chętnie poznałby jakiego¶ towarzysza ;)
pzdr. r.

Data: 2009-09-26 14:31:32
Autor: Skolmi
[dzi¶ nieporęt 11.00] to był kto¶ z Was?

Zorganizowane grupy to tamtędy w weekendy co kilkana¶cie minut kursuj± :)

[dzi¶ nieporęt 11.00] to był kto¶ z Was?