to byłem ja

Data: 2010-05-26 14:27:18
Autor: Adam
to byłem ja
Przy wjeździe na stację LPG w Prudniku doszło do mrożącego krew w żyłach wypadku. Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo - w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,wiadomosc.html

Data: 2010-05-26 06:33:32
Autor: ditron
to byłem ja
On 26 Maj, 14:27, "Adam" <Adam19...@onet.pl> wrote:

http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,wiadomosc.html
szacuken ;o

Data: 2010-05-26 14:39:11
Autor: KJ Siła Słów
to byłem ja
Adam pisze:
[...]

Witamy w nowym życiu
:-)

KJ

Data: 2010-05-26 16:17:15
Autor: kakmar
to byłem ja
Dnia 26.05.2010 KJ Siła Słów <KJ@noway.com> napisał/a:

Witamy w nowym Ĺźyciu
:-)

Raczej w nowym wcieleniu i grupie ;-)

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2010-05-26 14:39:24
Autor: newrom
to byłem ja
On Wed, 26 May 2010 14:27:18 +0200, "Adam" <Adam1991R@onet.pl> wrote:

[...]

moge byc Twoim kolegom ?

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-05-26 15:44:21
Autor: Adam
to byłem ja
moge byc Twoim kolegom ?

samochodzik mi trochę uszkodziło uderzenie, wienc jak naprawie to zapraszam na piwo

jk

Data: 2010-05-26 15:56:17
Autor: gildor
to byłem ja
Adam pisze:
moge byc Twoim kolegom ?

samochodzik mi trochę uszkodziło uderzenie, wienc jak naprawie to zapraszam na piwo

jk

ło kurwa. zostawcie ten fake!

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-26 17:56:13
Autor: Seba
to byłem ja
Dnia Wed, 26 May 2010 15:56:17 +0200, gildor napisał(a):

moge byc Twoim kolegom ?

samochodzik mi trochę uszkodziło uderzenie, wienc jak naprawie to zapraszam na piwo

ło kurwa. zostawcie ten fake!

Też się dałem nabrać :(

A tak BTW to Anioł Stróż tamtego motocyklisty IMO zawstydził samego
Turbodymomena skutecznością i szybkością...

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-05-26 15:06:16
Autor: Budyń
to byłem ja
Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości news:htj43h$5jp$1news.onet.pl...
[...]

kup se motur a abs-em

b.

Data: 2010-05-26 15:23:36
Autor: (pj)
to byłem ja
W dniu 2010-05-26 14:27, Adam pisze:
Samochód nie przepuścił motocyklisty, który miał pierwszeństwo
- w efekcie ten uderzył w bok pojazdu i wyleciał jak z katapulty.

z jakiej "katapulty"? Liczylem na spektakularne przelecenie nad 4OO padaka, a tu...

No dobra - slizg po glebie byl niezly i zatrzymanie tuz przed dostawczakiem! ;-)

p.s. gratulacje dla A.S. ! :-)

--
pozdr
pj z prawdziwym high-sidem na koncie

Data: 2010-05-26 16:14:03
Autor: szerszen
to byłem ja

kolina, do budy!

Data: 2010-05-26 20:33:58
Autor: Ivam
to byłem ja
Użytkownik "Adam" <Adam1991R@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:htj43h$5jp$1@news.onet.pl...
http://www.tvn24.pl/0,1657982,0,1,jak-on-to-przezyl,wiadomosc.html

A czemu ten motocyklista lezal zanim uderzyl w auto? Nie moge tego zatrybic. Znowu slynne "nic nie dalo sie zrobic, wiec polozylem maszyne"?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-05-26 23:29:34
Autor: ditron
to byłem ja
On 26 Maj, 20:33, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

A czemu ten motocyklista lezal zanim uderzyl w auto? Nie moge tego zatrybic.
Znowu slynne "nic nie dalo sie zrobic, wiec polozylem maszyne"?

po prostu tak mocno i panicznie nacisnal przedni hampel ze wyglebil
imo
dobrze ze udalo mu sie wyglebic na odpowiednia strone; jeszcze raz
szacuken
....a btw ja sie nie nabralem :]

Data: 2010-05-26 20:51:40
Autor: AlF
to byłem ja
Data: 2010-05-27 10:46:15
Autor: de Fresz
to byłem ja
On 2010-05-27 05:51:40 +0200, AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> said:

http://www.youtube.com/watch?v=ifbzKobPsC0

Kurwa, miałem coś podobnego we Włochach, na drodze z Florencji do Bolonii (przezajebistej zresztą). Koleś na jakimś supersporcie ciął se frywolnie zakręty i mimo że przytuliłem się do barierek, mineliśmy się w odległości kilkudziesięciu cm, obaj w mocnym złożeniu i przy prędkościach małokodeksowych. Jakbym dorwał kretyna w swoje łapy, to bym zatłukł skurwiela na miejscu.

de Fresz

Data: 2010-05-27 17:58:14
Autor: Adam
to byłem ja
bym zatłukł skurwiela na miejscu.

ta...'
itdiota tłukł by idiotę

jk

Data: 2010-05-28 09:56:26
Autor: de Fresz
to byłem ja
On 2010-05-27 17:58:14 +0200, "Adam" <Adam1991R@onet.pl> said:

bym zatłukł skurwiela na miejscu.

ta...'
itdiota tłukł by idiotę

Ło matko, dawno nie widziałem tak głupiego trolla.
Plonk.

de Fresz

to byłem ja