to co mbank spier... naprawione

Data: 2009-06-16 14:24:33
Autor: Sebo z Bogdanca
to co mbank spier... naprawione
Użytkownik "zlotowinfo"  napisał w wiadomości

W związku z wprowadzeniem nowej wersji systemu transakcyjnego opartej już całkowicie na stylach CSS, postanowiłem nieco odświeżyć kolorystykę i wygląd stron. Co więcej, postanowiłem udostępnić te zmiany wszystkim którzy chcieli by je zobaczyć u siebie.

http://docs.google.com/View?docid=dgx4ppg8_0gc9jqqdp

Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

Wreszcie mBank jest przejrzysty ;-)

Pzdr

to co mbank spier... naprawione