to co mbank spier... naprawione

Data: 2009-06-16 18:38:30
Autor: 'Tom N'
to co mbank spier... naprawione
zlotowinfo w <news:h16fes$s0s$1inews.gazeta.pl>:

źródło tekstu:
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=898425&t=898425&sr=ld&pn=1&cat=0
[...]
http://docs.google.com/View?docid=dgx4ppg8_0gc9jqqdp

Klik ając powyższy link można sprawdzić jakie zmiany wprowadziłem, oraz przeczytać instrukcję zastosowania i pobrać wszystkie potrzebne pliki

Czy tylko mnie Opera się buntuje z certyfikatem i twierdzi, że strona nie
jest bezpieczna?

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-06-16 18:50:12
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:090616.183830.pbb.4int.dyndns.org.invalid...
[...]

tak tylko u ciebie. poza tym:
http://panel.comze.com/style.css
http://panel.comze.com/style2.css - wolę ten

Data: 2009-06-16 19:19:43
Autor: 'Tom N'
zlotowinfo w <news:h18iff$f5b$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Na 4 różnych komputerach i różnych wersjach Opery? Dziwnie ten ? wygląda
zamiast kłódki na zielonym tle --
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-06-16 19:59:11
[...]