to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..

Data: 2009-07-04 15:58:57
Autor: zinek
to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..
Data: 2009-07-07 23:08:58
Autor: bratPit
to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..

http://moto.allegro.pl/item670704659_idealny_e290td_elegance_ksenon_skora_zarejestrowa.html

jak ktoś wierzy że kupi okularnika, diesla, na allegro ze średnim przebiegiem 14kkm/rok to nie mam pytań,
brat

Data: 2009-07-08 10:15:14
Autor: nom

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h30dhe$kaj$1inews.gazeta.pl...

jak ktoś wierzy że kupi okularnika, diesla, na allegro ze średnim przebiegiem 14kkm/rok to nie mam pytań,

Moja koleżanka kupiła niedawno peugeota 206 z silnikiem HDI z przebiegiem 5 tyś. km (słownie pięć tysięcy km) z 2003 roku. Samochód kupiony w Paryżu po zamieszkach, trochę porysowana karoseria :-)

Data: 2009-07-08 13:07:41
Autor: bratPit[pr]
[...]

tylko że okularnik to inna klasa niż 206, poza tym jakby to była okazja to nie trafi na allegro,
brat

Data: 2009-07-08 16:30:44
Autor: Zbylut
to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..
bratPit zapodal(a):

http://moto.allegro.pl/item670704659_idealny_e290td_elegance_ksenon_skora_zarejestrowa.html

jak ktoś wierzy że kupi okularnika, diesla, na allegro ze średnim przebiegiem 14kkm/rok to nie mam pytań,

ale jak już szukasz auta używanego w pl to i tak wiesz że wszystkie kręcone, więc nie patrzysz na licznik bo czy ktoś skręcił do 141k czy do 14k nie ma
już znaczenia. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-07-09 08:35:20
Autor: nom

Użytkownik "Zbylut" <Zbylut@NoWhere.zzz> napisał w wiadomości

ale jak już szukasz auta używanego w pl to i tak wiesz że wszystkie kręcone,

no bez uogólniania, sprzedałem 24-letniego Fiata 126p z oryginalnym przebiegiem 125 tyś. km. :-)

Data: 2009-07-10 16:18:02
Autor: Zbylut
to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..
nom zapodal(a):

no bez uogólniania, sprzedałem 24-letniego Fiata 126p z oryginalnym przebiegiem 125 tyś. km. :-)

biały kruk :) Ale ja jak kupowałem używane auto, to oczywiście miało
190 tys. na liczniku, liczbę samą w sobie olałem - jakby było 400tys.
to bym przynajmniej mógł sądzić że jest prawdziwy, a tak to nie wiadomo
czy miał pół miliona czy milion ;) --
pozdrawiam, Zbylut

to cos mialo w kwietniu 260 tys - tez cofniete pewnie..