to dopiero numer

Data: 2011-12-23 12:57:14
Autor: abrh
to dopiero numer
Data: 2011-12-23 13:13:30
Autor: Bogdan Idzikowski
to dopiero numer

Użytkownik "abrh" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:jd1qao$5ka$1news.task.gda.pl...
http://www.radiomaryja.pl/audycje.php?id=28671

Chodzi ci o konta bankowe, które są najważniejszą częścią strony? Mnie też zastanawia ich ilość! To wprost nieprawdopodobne!

Data: 2011-12-23 12:56:44
Autor: Canucki
to dopiero numer
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Chodzi ci o konta bankowe, które są najważniejszą częścią strony? Mnie też zastanawia ich ilość! To wprost nieprawdopodobne!

Dobrze, ze mi Pan przypomnial. Znow wplace $100 na Radio Maryja

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-23 14:05:47
Autor: Bogdan Idzikowski
to dopiero numer

Użytkownik " Canucki" <canucki@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jd1tqc$so7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

zastanawia ich ilość! To wprost nieprawdopodobne!

Dobrze, ze mi Pan przypomnial. Znow wplace $100 na Radio Maryja

Dlaczego tak skromnie? Ja płacę 1.000 $ co miesiąc. I się nie chwalę!

Data: 2011-12-23 13:13:51
Autor: Canucki
to dopiero numer
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> Dobrze, ze mi Pan przypomnial. Znow wplace $100 na Radio Maryja

Dlaczego tak skromnie? Ja płacę 1.000 $ co miesiąc. I się nie chwalę!

Ja stowke wplacam raz, najwyzej dwa razy w roku.
Widocznie nie jestem ani tak bogaty jak Pan ani nie popieram az tak bardzo
o. Tadeusza Rydzyka  ;)

Krzysztof Canucki --

Data: 2011-12-23 14:27:29
Autor: pluton
to dopiero numer
> Chodzi ci o konta bankowe, które są najważniejszą częścią strony? Mnie
też
> zastanawia ich ilość! To wprost nieprawdopodobne!

Albo uprawiaja oscylator albo uciekaja przed komornikiem.

Dobrze, ze mi Pan przypomnial. Znow wplace $100 na Radio Maryja

Krzysztof Canucki

Wplac 200, moze zabraknie ci na leki i problem sie rozwiaze.

Nullification

Data: 2011-12-23 15:59:20
Autor: stevep
to dopiero numer
Dnia 23-12-2011 o 14:27:29 pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Krzysztof Canucki

Wplac 200, moze zabraknie ci na leki i problem sie rozwiaze.

Przecież widać, że odstawił i bredzi jak Kaczyński na lekach.

--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-23 15:58:16
Autor: stevep
to dopiero numer
Dnia 23-12-2011 o 13:56:44  Canucki <canucki@wytnij.gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

zastanawia ich ilość! To wprost nieprawdopodobne!

Dobrze, ze mi Pan przypomnial. Znow wplace $100 na Radio Maryja

A ty pieprzona sknero, daj tyle dziadowi, a wyrżnie cię w pysk, gdzie twój  patriotyzm?  :D

--
stevep

Data: 2011-12-24 17:54:28
Autor: kleczynski
to dopiero numer
Am 23.12.2011 15:58, schrieb stevep:
> [...]

Krzysztof Canucki

A ty pieprzona sknero, daj tyle dziadowi, a wyrżnie cię w pysk, gdzie

W takim uroczystym dniu zmoglem sie i wyslalem poleconym 900 euro.
http://tinyurl.com/d7trdzt
http://tinyurl.com/cun25p7
OTR pewnie sie ucieszy?
K.C.

Data: 2011-12-24 17:06:52
Autor: Obserwator
to dopiero numer
kleczynski <kleczko@invalid.invalid> napisał(a):
W takim uroczystym dniu zmoglem sie i wyslalem poleconym 900 euro.
http://tinyurl.com/d7trdzt
http://tinyurl.com/cun25p7
OTR pewnie sie ucieszy?
K.C.

teraz lesiu niewiadomski, bedziesz tutaj pisal pod innym nickiem? W tym enerdowie to euro dostajesz? Za co? Co tam moze robic stary ukrainski
esbek z Lublina?

Data: 2011-12-24 18:58:08
Autor: Bogdan Idzikowski
to dopiero numer

[...]