to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?

Data: 2009-06-08 07:07:49
Autor: Grzegorz Z.
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?
I dopiero ma się uczyć?

Olejniczak przynajmniej uczy się już od jakiegoś czasu....

Ale kompromitacja!

I to jest inteligentny człowiek?

Jak on studia skończył? Bez języka?

Mam nadzieję że na "dysgrafię" chociaż nie "cierpi" hehehehe

Data: 2009-06-08 09:15:17
Autor: pp

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:dbde8bdf-cd3c-423e-9814-d7f09fc29bd7f16g2000vbf.googlegroups.com...
I dopiero ma się uczyć?

Olejniczak przynajmniej uczy się już od jakiegoś czasu....

I jak na razie,  potrafi policzyc do dziesieciu.

Ale kompromitacja!

I to jest inteligentny człowiek?

Prezes elitarnej partii Donald Angielski, prowadzi na szczytach i zjazdach
rozmowy z cala UE, a w jezyku Szekspira nie potrafilby zapytac o droge
do WC, czyli i Ziobro sobie poradzi.

Jak on studia skończył? Bez języka?

Pochawal sie ile ty potrafisz

Data: 2009-06-08 07:19:07
Autor: Grzegorz Z.
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?
Pochawal sie ile ty potrafisz

Polski znam bardzo dobrze.

Data: 2009-06-08 09:22:07
Autor: pp

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:385d2907-946e-4a4a-9faf-131cbb7d2ef3d31g2000vbm.googlegroups.com...
Pochawal sie ile ty potrafisz

Polski znam bardzo dobrze.

Gdybys skonczyl studia, moze znalbys jakis inny jezyk na poziomie
Olejniczaka.

Data: 2009-06-08 07:26:45
Autor: Grzegorz Z.

pp napisał(a):
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message

> Polski znam bardzo dobrze.

Gdybys skonczyl studia, moze znalbys jakis inny jezyk na poziomie
Olejniczaka.

Skończyłem. Te same co Ziobru hehehe

Data: 2009-06-08 09:28:58
Autor: pp

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:ead5cffb-e2eb-4845-8609-7d58b5225f62n21g2000vba.googlegroups.com...
pp napisał(a):
> [...]
>
> Polski znam bardzo dobrze.

Gdybys skonczyl studia, moze znalbys jakis inny jezyk na poziomie

Ale ty musiales oblac ekzamin z inteligencji hihihi

Data: 2009-06-08 17:24:54
Autor: awe
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?
Nie odpuscili go nawet. Od razu zakwalifikowali jako kretyna
awe

Data: 2009-06-08 14:23:08
Autor: noiman
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?
Grzegorz Z. wrote:

Polski znam bardzo dobrze.

a jakim jezykiem poslugiwales sie jako pachole?

Data: 2009-06-08 16:25:25
Autor: raff
Grzegorz Z. pisze:
Pochawal sie ile ty potrafisz

Polski znam bardzo dobrze.

Zaoczne studia, hue hue.

R.

Data: 2009-06-08 18:42:02
Autor: jerzyn

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0j6do$ar4$1news.onet.pl...

Prezes elitarnej partii Donald Angielski, prowadzi na szczytach i zjazdach
rozmowy z cala UE, a w jezyku Szekspira nie potrafilby zapytac o droge
do WC, czyli i Ziobro sobie poradzi.
Tia ,sprawdzałeś to rozumiem czy w maglu sie dowiedziałeś ?

Data: 2009-06-08 11:47:47
Autor: pp

"jerzyn" <police@onet.eu> wrote in message news:h0jf1p$1ch$1news.onet.pl...

[...]

Jezeli cokolwiek rozumiesz z tego jezyka, to sam posluchaj jak
Donald smiga po angielsku
http://www.youtube.com/watch?v=teAk8iTrMzg

Data: 2009-06-08 14:18:26
Autor: noiman
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?
a ty umiesz doskonale, a i tak europoslem nie zostales:)

Data: 2009-06-08 16:17:53
Autor: matusm

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:dbde8bdf-cd3c-423e-9814-d7f09fc29bd7f16g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

O braku znajomosci angielskiego przez Ziobre
obwiescil uczesnik okraglostolowego pijanstwa L.Kaczynski bo sie boi o swoj stolek .Jak nie ma zupelnie nic to chociaz angielski.

ZIOBRO    prezydentem !!!!!

w koncu ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-06-08 16:30:29
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 07:07:49 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

[...]

Hehh, ale mamy Rózię i te Dankie od ubeków, one przypilnują
"polskiego" interesu, nie bój nic, wekslu.
Piotr

Data: 2009-06-08 07:45:45
Autor: Grzegorz Z.
to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?

Piotr napisał(a):
Dnia Mon, 8 Jun 2009 07:07:49 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisaďż˝(a):

> I dopiero ma siďż˝ uczyďż˝?
>
> Olejniczak przynajmniej uczy siďż˝ juďż˝ od jakiegoďż˝ czasu....
>
> Ale kompromitacja!
>
> I to jest inteligentny cz�owiek?
>
> Jak on studia sko�czy�? Bez j�zyka?
>
> Mam nadziej� �e na "dysgrafi�" chocia� nie "cierpi" hehehehe

Hehh, ale mamy R�zi� i te Dankie od ubek�w, one przypilnuj�
"polskiego" interesu, nie b�j nic, wekslu.

Co ty tak z tym wekslem? Z czego tym razem zwekslowałem? Że po
francusku też nie umie?

Data: 2009-06-08 16:47:59
Autor: Piotr
Dnia Mon, 8 Jun 2009 07:45:45 -0700 (PDT), Grzegorz Z. napisał(a):

Co ty tak z tym wekslem? Z czego tym razem zwekslowałem? Że po
francusku też nie umie?

Tą razą nic, ale ci przypominam, żebyś się nie pogubił zgrzesiu.
Piotr

Data: 2009-06-08 18:50:36
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
[...]

Bez dwóch, po polsku też mu nie wychodzi. Pewnie od momentu jak mu "jeden z meblów" spadł na laptopa, a o premierze mówł "Donaldu Tusku"

Przemek

--
W wyborach do Parlamentu Europejskiego 2009, Platforma Obywatelska nokautuje PiS!

Data: 2009-06-08 11:54:28
Autor: pp

"Szczęśliwa Dziewiątka" <adres@email.pl> wrote in message news:h0jfgu$l86$1inews.gazeta.pl...

Bez dwóch, po polsku też mu nie wychodzi. Pewnie od momentu jak mu "jeden z meblów" spadł na laptopa, a o premierze mówł "Donaldu Tusku"

Przetlumacz to na angielski, zobaczymy czy sobie zembow nie polamiesz :))))

Data: 2009-06-09 13:28:16
Autor: awe

Użytkownik "pp" <pp@gmail.com> napisał w wiadomości news:h0jfo6$3eu$1news.onet.pl...

[...]

jeshula jest tlumaczem z angielskiego - niech sie zmierzy z tym zdaniem
awe

to ex ministru Ziobru nie zna angielskiego?