to jak

Data: 2011-09-10 11:28:20
Autor: Grejon
to jak
W dniu 2011-09-10 10:12, megrims pisze:
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/projekt-mswia-koniec-obowiazku-posiadania-prawa-ja,1,4843508,wiadomosc.html

[ciach]

Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-10 16:28:58
Autor: DoQ
to jak
W dniu 10-09-2011 11:28, Grejon pisze:

Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań technicznych...

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-10 20:09:44
Autor: megrims
to jak
W dniu 2011-09-10 16:28, DoQ pisze:
[...]

tyle ile wpis do KRS? :D

Data: 2011-09-10 21:05:52
Autor: masti
to jak
Dnia pięknego Sat, 10 Sep 2011 16:28:58 +0200 osobnik zwany DoQ wystukał:

W dniu 10-09-2011 11:28, Grejon pisze:

Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań
technicznych...

2zł. Już od dawna taka opłata jest pobierana.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-11 11:12:10
Autor: qnick
to jak
W dniu 2011-09-10 23:05, masti pisze:

2zł. Już od dawna taka opłata jest pobierana.

Już od dawna 1 zł  :)

Data: 2011-09-11 12:51:00
Autor: masti
to jak
Dnia pięknego Sun, 11 Sep 2011 11:12:10 +0200 osobnik zwany qnick
wystukał:

W dniu 2011-09-10 23:05, masti pisze:

2zł. Już od dawna taka opłata jest pobierana.

JuĹź od dawna 1 zł  :)

a może, jakoś nie zwróciłem uwagi :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-11 15:39:43
Autor: DoQ
to jak
W dniu 10-09-2011 23:05, masti pisze:

Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań
technicznych...
2zł. Już od dawna taka opłata jest pobierana.

W takim razie przespałem coś ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-12 15:18:16
Autor: J.F.
to jak
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4fs9j$enj$1mx1.internetia.pl...
W dniu 10-09-2011 11:28, Grejon pisze:
Już mówiłem, poczekajmy do wyborów...

Dokładnie. ATSD ciekawe ile będzie kosztowało wbijanie do CEPIKu badań technicznych...

Nie robisz badan technicznych ?

2zl kosztuje od ladnych paru lat.
Na osobnym kwitku, bo to nieowatowane.

Ubezpieczyciele chyba tez cos tam odprowadzaja od kazdej polisy.

J.

Data: 2011-09-12 17:22:25
Autor: 'Tom N'
to jak
J.F. w <news:j4l0r2$1q7$1news.onet.pl>:

[...]

Ja robie w takich, które zamiast 99 biorą 96

2zl kosztuje od ladnych paru lat.

Kto i kiedy zmienił w rozporządzeniu z 9 grudnia 2009 § 2.2) ?
Czy Ci sie pomyliło z wydaniem DR (tymczasowy, stały, komplet nalepek)

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-12 18:14:06
Autor: DoQ
to jak
W dniu 12-09-2011 15:18, J.F. pisze:

2zl kosztuje od ladnych paru lat.
Na osobnym kwitku, bo to nieowatowane.

Na kwitku nie było napisane "wprowadzenie daty przeglądu do CEPIKu"....

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-12 18:20:46
Autor: 'Tom N'
to jak
DoQ w <news:j4lb6t$vsn$1mx1.internetia.pl>:

W dniu 12-09-2011 15:18, J.F. pisze:

2zl kosztuje od ladnych paru lat.
Na osobnym kwitku, bo to nieowatowane.

Na kwitku nie było napisane "wprowadzenie daty przeglądu do CEPIKu"....

Bo opłata jest za wbicie pieczątki do DR

--
Tomasz Nycz

Data: 2011-09-12 18:22:43
Autor: DoQ
to jak
W dniu 12-09-2011 18:20, 'Tom N' pisze:

2zl kosztuje od ladnych paru lat.
Na osobnym kwitku, bo to nieowatowane.
Na kwitku nie było napisane "wprowadzenie daty przeglądu do CEPIKu"....
Bo opłata jest za wbicie pieczątki do DR

No to już nie wiem :) Wbijają daty badań techncznicznych "pod VIN" do tej bazy czy nie?:)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-13 11:45:11
Autor: J.F.
to jak
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości news:j4lbn2$3l0$1mx1.internetia.pl...
[...]

IMO - wbijaja.
Co im nie przeszkadzalo pobierac oplaty zanim zaczeli transmitowac :-)

Oplata nazywa sie "ewidencyjna", a formalnie jest "za przybicie pieczatki". Tzn przy przybiciu :-)

J.

to jak