to jak tam 3x15?

Data: 2010-12-30 01:42:32
Autor: DJ MC Donald Musk
to jak tam 3x15?
co POskie glaby?
Jak sie czuje czlowiek, ktory glosuje na formacje polityczna a pozniej
ta formacja pluje mu w ryj?
ja wiem!
Wy to lubicie!

Data: 2010-12-30 10:55:14
Autor: Faraon
to jak tam 3x15?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f4d95477-47f2-418c-92a3-43a00b3df91ct35g2000yqj.googlegroups.com...
co POskie glaby?
Jak sie czuje czlowiek, ktory glosuje na formacje polityczna a pozniej
ta formacja pluje mu w ryj?
ja wiem!
Wy to lubicie!

Mam sasiada co glosowal na PO i jeszcze sie tym chwalil.
Ostatnio jakis smutny chodzi.
Mowi ze mu nie starcza na rachunki.
W sklepie kupuje juz tylko marchewke i najtansze wino.
Boi sie co przyniesie kolejny rok.

Data: 2010-12-30 11:10:47
Autor: Marek Czaplicki
to jak tam 3x15?
DJ MC Donald Musk pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 10:42, na grupie pl.soc.polityka:

co POskie glaby?
Jak sie czuje czlowiek, ktory glosuje na formacje polityczna a pozniej
ta formacja pluje mu w ryj?
ja wiem!
Wy to lubicie!

a jak się czuje człowiek wierzący we wszystkie spiski jakie generuje "jego" formacja?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-30 02:29:59
Autor: DJ MC Donald Musk
to jak tam 3x15?
On 30 Gru, 11:10, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> co POskie glaby?
> Jak sie czuje czlowiek, ktory glosuje na formacje polityczna a pozniej

a jak si czuje cz owiek wierz cy we wszystkie spiski jakie generuje "jego" formacja?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Mowisz o Cycu i jego teoriach spiskowych?
Jesli chodzi o PiS to ta partia domaga sie jedynie rzetelnego
wyjasnienia przyczyn. Jakos nie slyszalem by macierewicz czy Jaroslaw
mowili cos o spiskach...

Data: 2010-12-30 11:38:56
Autor: Marek Czaplicki
to jak tam 3x15?
DJ MC Donald Musk pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 11:29, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]

3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Mowisz o Cycu i jego teoriach spiskowych?

a słowa "układ", "szara sieć", "grupa panowania", mówią coś, czy należy je traktować
jako innego rodzaju "kiełbasę wyborczą" dla swych zwolenników? ja wiem niektórym
nawet lodówka będzie się kojarzyła z katastrofą smoleńską i to do końca świata, ale
pan prezes Jarosław Kaczyński czasami mówi rzeczy nie związane wogóle ze zdrowym
rozsądkiem nawet.
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-30 02:43:02
Autor: DJ MC Donald Musk
to jak tam 3x15?
On 30 Gru, 11:38, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> Mowisz o Cycu i jego teoriach spiskowych?

a s owa "uk ad", "szara sie ", "grupa panowania", m wi co ,

Ty sobie oczywiscie jaja roibisz bo niemozliwe bys tego nie
rozumial...

Data: 2010-12-30 11:47:49
Autor: Marek Czaplicki
to jak tam 3x15?
DJ MC Donald Musk pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 11:43, na grupie pl.soc.polityka:
Ty sobie oczywiscie jaja roibisz bo niemozliwe bys tego nie
rozumial...

jaja to sobie robią ci, ktorzy wysyłają takie słowa w przestrzeń publiczną licząc na
co? na to że zostaną zrozumieni tylko przez tych, dla ktorych wszystko
jest "oczywistą oczywistością".
prosze wobec tego wskazać członka "układu", lub członków "szarej sieci", a
może "grupa panowania" ogarnia niewidzialnymi mackami biedny naród?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-30 06:04:09
Autor: DJ MC Donald Musk
to jak tam 3x15?
On 30 Gru, 11:47, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
DJ MC Donald Musk pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 11:43, na grupie pl.soc.polityka:

> Ty sobie oczywiscie jaja roibisz bo niemozliwe bys tego nie
> rozumial...

jaja to sobie robi ci, ktorzy wysy aj takie s owa w przestrze publiczn licz c na
co? na to e zostan zrozumieni tylko przez tych, dla ktorych wszystko
jest "oczywist oczywisto ci ".
prosze wobec tego wskaza cz onka "uk adu", lub cz onk w "szarej sieci", a
mo e "grupa panowania" ogarnia niewidzialnymi mackami biedny nar d?
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Ja o podatkach, Platfons o cytatach
Ciesze sie, ze powyzdychacie Platfonsy z glodu.
My sobie poradzimy.
Mam miecz, pole, drzewa, dzieci, zone i dom.
Platfons mi do niczego nie potrzebny.
Niech Platfons dalej wierzy w 5-10-15 Tuksa...
Dobranocka...

Data: 2010-12-30 15:43:06
Autor: Marek Czaplicki
to jak tam 3x15?
DJ MC Donald Musk pisze w czwartek, 30 grudnia 2010 15:04, na grupie pl.soc.polityka:

> [...]

Mam miecz, pole, drzewa, dzieci, zone i dom.
Platfons mi do niczego nie potrzebny.
Niech Platfons dalej wierzy w 5-10-15 Tuksa...
to trzeba było tak od razu. nie zajmuj się też podatkami bo do niczego nie są Ci
potrzebne. :-)
--
3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-12-30 13:06:18
Autor: Barbarella
to jak tam 3x15?

[...]

Nie wiem co lubisz ale skoro lubisz plucie to sobie nie zaluj. Napluj ile sie da u siebie w domu umyslowy impotencie.

BB

Data: 2010-12-30 04:28:51
Autor: Hans Kloss
to jak tam 3x15?
On 30 Gru, 13:06, "Barbarella" <ra...@benzai.eu> wrote:

Nie wiem co lubisz ale skoro lubisz plucie to sobie nie zaluj. Napluj ile
sie da u siebie w domu umyslowy impotencie.
 Znowu nick zmieniłeś gnoju "dobrodzieju"? Wypierdalaj stąd.
J-23

Data: 2010-12-30 06:00:30
Autor: DJ MC Donald Musk
to jak tam 3x15?
On 30 Gru, 13:06, "Barbarella" <ra...@benzai.eu> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal w wiadomoscinews:f4d95477-47f2-418c-92a3-43a00b3df91ct35g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

Nie wiem co lubisz ale skoro lubisz plucie to sobie nie zaluj. Napluj ile
sie da u siebie w domu umyslowy impotencie.

No NIesioloskiego z PO czy Bartoszeskiego to w pluciu nie przezbije
przeciez!
Chociazbym sie nawet zaplul na smierc!

Data: 2010-12-30 15:13:15
Autor: Barbarella
to jak tam 3x15?

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:551d4d81-900e-44c7-b958-2e425fff6e3ag25g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

BB

No NIesioloskiego z PO czy Bartoszeskiego to w pluciu nie przezbije

Jakos nie widzialam by Niesioloski czy Bartoszewski pluli na kogokolwiek. Wy porabani pisowcy kazda krytyke prezesa nazwacie pluciem! Ten swiety maz nie ma prawa byc krytykowany! O prezesie trzeba mówic jak o zmarlym: tylko dobrze! Kto krytykuje prezesa ten nie jest Polakiem! Tyle plwocinn ile tu zuzywa wasza pisowska wataha starczyloby starej jedzy na lata!

BB

Data: 2010-12-30 16:00:55
Autor: raff
to jak tam 3x15?

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:551d4d81-900e-44c7-b958-2e425fff6e3ag25g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]

BB

No NIesioloskiego z PO czy Bartoszeskiego to w pluciu nie przezbije

To jest ciulik Bombel. Tym razem w damskich laszkach.

Mozna go spokojnie olac.

R.

Data: 2010-12-30 13:37:19
Autor: raff
to jak tam 3x15?

"DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> wrote in message news:f4d95477-47f2-418c-92a3-43a00b3df91ct35g2000yqj.googlegroups.com...
co POskie glaby?
Jak sie czuje czlowiek, ktory glosuje na formacje polityczna a pozniej
ta formacja pluje mu w ryj?
ja wiem!
Wy to lubicie!

3x15 daje 45

I to sie zgadza, niedlugo bedziemy placic 45% stawke podatku.

R.

Data: 2010-12-30 20:10:35
Autor: matusm
to jak tam 3x15?

[...]
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac
istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci
oddzialywania na te organizacje,kreowania ich dzialalnosci i kierowania
ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

to jak tam 3x15?