to jakaś pojebana grupa

Data: 2009-12-12 07:45:57
Autor: abc
to jakaś pojebana grupa
Użytkownik "abc" <abrh@op.pl> napisał w wiadomości news:hfu095$6m5$1news.task.gda.pl...
bez sensu tylko przedruki czy z was ktoś maswoje zdanie szok. po do dupy takie moje zdanie

Musisz używać mojego nicka?

Data: 2009-12-12 00:09:33
Autor: Antenka
to jakaś pojebana grupa
" Musisz używać mojego nicka?"

Wiedziałam, że to jest podszywacz, bo ty, Abecadło nigdy nie jesteś
wulgarny. :-)

Antenka

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Data: 2009-12-12 22:41:45
Autor: abc
to jakaś pojebana grupa
" Musisz używać mojego nicka?"

Wiedziałam, że to jest podszywacz, bo ty, Abecadło nigdy nie jesteś
wulgarny. :-)

Antenka

to jakaś pojebana grupa