"to jest Rosja"

Data: 2014-03-05 19:40:23
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Wysłannik ONZ opuszcza Krym. Uzbrojeni ludzie otoczyli go, a tłum krzyczał: "to jest Rosja"
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Wyslannik-Robert-Serry-ONZ-opuszcza-Krym,wid,16451471,wiadomosc.html

boukun

Data: 2014-03-05 19:47:44
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-05 19:40, boukun pisze:
Wysłannik ONZ opuszcza Krym. Uzbrojeni ludzie otoczyli go, a tłum
krzyczał: "to jest Rosja"

to teraz wszystko jasne. wiadomo kto dokonal agresji.

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-03-05 19:56:25
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:53177150$0$2354$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-05 19:40, boukun pisze:
Wysłannik ONZ opuszcza Krym. Uzbrojeni ludzie otoczyli go, a tłum
krzyczał: "to jest Rosja"

to teraz wszystko jasne. wiadomo kto dokonal agresji.

Agresji? Rosjanie tam mieszkający są u siebie...

boukun

Data: 2014-03-05 19:59:00
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-05 19:56, boukun pisze:

Agresji? Rosjanie tam mieszkający są u siebie...

w wyniku ruskiej agresji wyslannik ONZ opuszcza Krym. i wszystko jasne.

Data: 2014-03-05 20:07:05
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:531773f4$0$2365$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-03-05 19:56, boukun pisze:

Agresji? Rosjanie tam mieszkający są u siebie...

w wyniku ruskiej agresji wyslannik ONZ opuszcza Krym. i wszystko jasne.

Jedź ty, ciebie przyjmą... i ugoszczą...
PO tej hucpie, którą odstawiają syjoniści i propagandowe, przekupne media w świecie zachodnim, wcale się Rosjanom nie dziwię. W żadnej telewizji zachodniej nie pokazali prawdy, jak buntownicy na Majdanie agresywnie napadali na ukraińske siły porządkowe milicji i jak do nich strzelali, W Polskich urywkie tego pokazywalki, ale udawali, że nie widzą i o dupiue Maryny gadali...

Tfu!
https://www.youtube.com/watch?v=_EOyz8yS5cc

boukun

Data: 2014-03-05 13:15:24
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 1:07 PM, boukun pisze:

PO tej hucpie, którą odstawiają syjoniści i propagandowe, przekupne
media w świecie zachodnim, wcale się Rosjanom nie dziwię.

Rosjanie maja na ten temat bardzo różne opinie:
http://henrymakow.com/putin-is-nwo-pawn.html

Data: 2014-03-05 20:34:21
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf7t4d$2jc$1speranza.aioe.org...
[...]

Gdyby tylko to była prawda...
Ale z pewnością nie należy do syjonistycznej międzynarodówki.. A to, że Żydzi na świecie biją się między sobą o władzę, to nic dziwnego, w końcu oni rządzą większością narodów...
http://msp.money.pl/grupa-pl_soc_prawo/pl;soc;prawo,watek,377325.html

boukun

Data: 2014-03-05 13:52:47
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 1:34 PM, boukun pisze:
[...]

Dla ciebie prawdą jest to, co ty sam napiszesz i w co sam wierzysz.

http://newsland.com/news/detail/id/451814/

Data: 2014-03-05 21:00:22
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf7vag$943$2speranza.aioe.org...
[...]

Wręcz przeciwnie, wyłączam żydomedia i włączam myslenie...

Sensacyjna rozmowa telefoniczna - to nie snajperzy Janukowycza strzelali do ludzi w Kijowie

Nagranie:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEgJ0oo3OA8

Data: 2014-03-05 14:09:02
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 2:00 PM, boukun pisze:
[...]

Za dużo popełniasz błędów logicznych, aby to nazwać myśleniem.

Sensacyjna rozmowa telefoniczna - to nie snajperzy Janukowycza strzelali
do ludzi w Kijowie

Ci sami, którzy na Krymie kupili w sklepie karabiny i ruskie samochody wojskowe?

http://tiny.pl/qlclc

Data: 2014-03-05 21:20:54
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf808v$c7a$1speranza.aioe.org...
[...]

No, zakryj oczy, zakryj

Data: 2014-03-05 14:30:04
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 2:20 PM, boukun pisze:
[...]

Nie zakrywam, widzę zdjęcia, widzę filmy pokazujące uzbrojonych po zęby ruskich żołnierzy, widzę Putina, który bez mrugnięcia oka, twierdzi że to nie jest ruskie wojsko, a wszystko to można na Ukrainie kupić w każdym sklepie.

Data: 2014-03-05 21:41:00
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf81gc$es1$2speranza.aioe.org...
[...]

Czyli zakrywasz oczy przed prawdą i dajesz próbkę reżimowych, spiskowych, podgrzewających do wojny mediów w Polsce...

Nic to, co się dzieje teraz na Krymie jest w porównaniu z tym, co syjoniści zaplanowali zrobić z Ukrainą... I oby się gorzej nie skończyło..., a Krym uzyskał teraz niepodległość, w końcu to syjonisci m. in. z Polski i ten pejsaty paplament im to udostepnili...

boukun

Data: 2014-03-05 14:53:21
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 2:41 PM, boukun pisze:
[...]

O co tobie chodzi? Pokazujesz mi filmik z Majdanu, gdzie Ukraińcy biją się z berkutem i chcesz mi przekonać, że byli na tyle głupi, aby nie kupić sobie w sklepie tej samej broni i samochodów wojskowych które są do kupienia w sklepach na Krymie?

http://tiny.pl/qlclc

Data: 2014-03-05 22:13:04
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf82s2$jj6$1speranza.aioe.org...
[...]

Nie biją się z berkutem, tylko agresywnie napadają na oddziały berkutu odgradzające tych napadających od cywilnej ludności... Gdybys choć trochę rozumiał po niemiecku, to jest tam cała analiza zajść, profesjonalna analiza i udokumentowane, że media reżimowe w Niemczech (tak samo jak te w Polsce) są w zmowie, spiskują... i ukrywają fakt, że w Kijowie ma miejsce wyreżyserowana i zaplanowana wojna...

Wiemy kto słał pieniądze dla buntowników Majdanu, wiemy kto ich szkolił...

boukun

Data: 2014-03-05 15:22:52
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:13 PM, boukun pisze:

Nie biją się z berkutem, tylko agresywnie napadają na oddziały berkutu
odgradzające tych napadających od cywilnej ludności.

To jeszcze raz. O co tobie chodzi? Pokazujesz mi filmik z Majdanu, gdzie Ukraińcy "napadają na oddziały berkutu" i chcesz mi przekonać, że byli na tyle głupi, aby nie kupić sobie w sklepie tej samej broni i samochodów wojskowych które są  do kupienia w sklepach na Krymie?

Wiemy kto słał pieniądze dla buntowników Majdanu, wiemy kto ich szkolił...

Dużo wiesz, ale za nisko stoisz, dlatego niewiele masz do powiedzenia i Putin nie chce cię słuchać.

Data: 2014-03-05 22:37:35
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf84jd$nu4$2speranza.aioe.org...
[...]

A mnie tak prawdę mówiąc wcale nie interesuje, gdzie oni się w tą broń zaopatrywali, czy wykopywali banderowską zakopaną broń w lasach, czy od USA dostali, czy kupili na Krymie... To jest dla mnie szczegół...

boukun

Data: 2014-03-05 15:42:57
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:37 PM, boukun pisze:
[...]

Dla ciebie może tak, dla kogoś kto potrafi myśleć, kłamstwa wypowiadane przez Putina, nie są do zaakceptowania. Ty wolisz własną wyobraźnie, co jest typowym zachowaniem dla fanatyków.

Data: 2014-03-05 22:49:01
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf85p2$roo$1speranza.aioe.org...
[...]

No nie bądź śmieszny, w którym miejscu i w jakim kierunku ja miałbym być fanatyczny? Przecież nawet postronny bidiota zauważy, że w Polsce odezwała sie fala fanatycznego rusofilstwa... Jak jebią w TV, to tylko jak opętani na jedną, antyrosyjska modłę... I już nawet zapomnieli, co to był Wołyń i że niue tak dawno ofiarom hołd składali...
Siebie poczytaj, poczytaj jdr, poczytaj ju-tłuka, poczytaj misia skołowaconego i nie ukrywającego, że ma radochę w tym, że czerwone ścierwa byli na Majdanie bici... Pocztajcie siebie towarzysze... Spójrzcie na ten nas pejsaty paplament, toż to chore, propaganda jednostronna jak za czasów Stalina...

boukun

Data: 2014-03-05 15:55:17
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:49 PM, boukun pisze:
[...]

Kiedy komuś pokazuje się zdjęcia ruskich żołnierzy uzbrojonych po zęby, co kosztuje kupę forsy, a ten ktoś twierdzi, że prawdą jest to co mówił Putin i faktycznie na Ukrainie można to kupić w sklepie, to jest to czysty fanatyzm, taki sam jak u fanatyków którzy twierdzą że komunizm nie wymordował milionów ludzi w Europie.

Data: 2014-03-05 23:13:37
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf86g6$tqc$1speranza.aioe.org...
[...]

Tak od serca to ci powiem, że się w to nawet nie zagłębiam. Gdyby byli to nawet przetransportowani  z Rosji żołnierze, to po tym, co zrobili Polacy w Kijowie, nie tylko teraz, ale i 10 lat temu, po tym, jak zachód chce brutalnie oderwać i skrzywdzić całą Ukrainę, okraś i wyprzedać jak to zrobiono z upodlona Polską, wraz rosyjskojęzyczną ludnością na wschodzie Ukrainy, to się solidaryzuję z Rosjanami...

Niech się sami określą, ale nie tak jak na Majdanie, podburzani przez chciwych i krwistych syjonistów...

boukun

Data: 2014-03-05 16:31:19
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 4:13 PM, boukun pisze:
[...]

Kręcisz, każdy widzi ile czasu poświęcasz na pisanie i to każdego dnia, kiedy pokazują się fakty których nie potrafisz obronić, wtedy ratujesz się ucieczką w bok.

> Gdyby byli to nawet przetransportowani  z Rosji żołnierze

Kiedy jakieś państwo, ma realne powody aby wysłać swoje wojsko na teren innego państwa, wtedy robi to w sposób otwarty, kiedy wysyła przebierańców i każe ludziom wierzyć w kłamstwa, wówczas polityka tego państwa musi mieć jakieś zakulisowe cele.

> to po tym, co zrobili Polacy w Kijowie

Polacy w Kijowie mogą sobie pogadać. Tobie się wydaje, że wystarczy kilku polityków i nagle ludzie przestają myśleć i bez żadnego powodu zaczynają walczyć z władzą która podobno dbała o ich interesy? Gdyby coś podobnego zdarzyło się w Polsce, na pewno nie staniesz po stronie władzy, czy Tuska który uciekł do Moskwy.

Data: 2014-03-06 00:00:30
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf88jn$82q$1speranza.aioe.org...
> [...]

Kiedy jakieś państwo, ma realne powody aby wysłać swoje wojsko na teren innego państwa, wtedy robi to w sposób otwarty, kiedy wysyła przebierańców i każe ludziom wierzyć w kłamstwa, wówczas polityka tego państwa musi mieć jakieś zakulisowe cele.

Jeśli nawet to byłaby prawda, to z konferencji Putina mozna było wywniuoskować, że przyjął taktykę zachodu. Skoro zachod podstepnie obala władzę na Ukrainie, chce Ukraine rozszarpać na kawałki i sprzedac na pniu, jak to uczyniono  z Polską, finansuje i sponsoruje bojówki banderowców, przebiera ich i daje im broń (Putin wie więcej jak my, FSB tez nie śpi), to może przyjął ich taktyke i bawi się w ciuciu babkę...

> [...]

Polacy w Kijowie mogą sobie pogadać. Tobie się wydaje, że wystarczy kilku polityków i nagle ludzie przestają myśleć i bez żadnego powodu zaczynają walczyć z władzą która podobno dbała o ich interesy? Gdyby coś podobnego zdarzyło się w Polsce, na pewno nie staniesz po stronie władzy, czy Tuska który uciekł do Moskwy.

Ale ja nie staję teraz po stronie Janukowycza, krytykowałem tylko wrabianie go w morderstwa na demonstrantach i krytykuję podstępny sposób odsunięcia go od władzy... Było porozumienie, mogli go nie łamać i legalnie odsunąć od władzy, wtedy nawet sądzić jak Tymoszenko...

A co do początku twojej wypowiedzi, to sam żałuję, że dzisiaj tak długo wdałem się w dyskusję, bo miałem tyle innych ważnych spraw na głowie i je zaniedbałem... Ale te napięcia polityczne wciągają...

Dosyć na dzisiaj...

boukun

Data: 2014-03-05 17:17:44
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:00 PM, boukun pisze:
> [...]

Jeśli nawet to byłaby prawda, to z konferencji Putina mozna było
wywniuoskować, że przyjął taktykę zachodu.

Putin nie urodził się wczoraj, polityką nie zajmuje się od wczoraj, KGB nie powstała żeby puszczać w niebo gołąbki pokoju, przyjmowanie taktyki zachodu można przypisywać osobie lub państwu, które nie ma na sumieniu takiego bagażu kłamstw i morderstw jakimi może się poszczycić Rosja/ZSRR.

Ale ja nie staję teraz po stronie Janukowycza, krytykowałem tylko
wrabianie go w morderstwa na demonstrantach i krytykuję podstępny sposób
odsunięcia go od władzy...

Masz dowody na to, że Janukowycz nie ma z tym nic wspólnego?

Data: 2014-03-06 00:38:27
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8bat$esa$1speranza.aioe.org...
> [...]

odsunięcia go od władzy...

Masz dowody na to, że Janukowycz nie ma z tym nic wspólnego?

Jestem na tyle inteligentny, żeby zauważyć kto jest winien tego burdelu na Ukrainie i że to ta malowana opozycja powinna iść na szafot... Już 10 lat temu pisałem, przy pierwszej próbie syjonistów przejęcia Ukrainy, kto robi skok na Ukrainę... Nic się nie zmieniło...
Tam poszły zajebiste nakłady, Polskie władze były tak zaangażowane w oderwanie Ukrainy od wpływów rosyjskich i przejęcie jej majątków, że teraz musieli pójść na całość, bo uwierzyli, że jest ta jedyna szansa, by im się udało...

Idę przynajmniej na noc puścić zmywarkę z naczyniami...

boukun

Data: 2014-03-05 17:47:32
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:38 PM, boukun pisze:
[...]

Czyli dowodów nie posiadasz i trzeba ci wierzyć na słowo. Samouwielbienie nic nie znaczy, a Putin z pewnością tego szafotu nie pomoże ci budować.

> [...]
Tam poszły zajebiste nakłady, Polskie władze były tak zaangażowane w
oderwanie Ukrainy od wpływów rosyjskich i przejęcie jej majątków

Wyobraźni ci z pewnością nie brakuje, dużo gorzej radzisz sobie z poskładaniem faktów do kupy.

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22901/putin_tusk_merkel_550.jpeg
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/25848/komorowski_miedwiediew_pap_550.jpeg
http://kresy24.pl/wp-content/uploads/2013/04/tusk_putin.jpg

Data: 2014-03-06 00:52:25
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8d2p$inv$1speranza.aioe.org...
[...]

No ale ogarnij się.
Taką prymitywna propagandą, jaką odstawiają w polskijęzycznych i zachodnich mediach tylko samodzielnie myslącego człowieka do jeszcze bardziej inetensywnego myslenia pobudzają...
Przecież średnio ogarniety człowiek widzi, że to jest bandycka rozruba, sterowana przez Polaków i zachód... Przynajmniej do Mzajść z Majdanu i teraz w tych wystąpieniach sejmowych złodziei naszych emrytur i bandziorów...

> [...]

Wyobraźni ci z pewnością nie brakuje, dużo gorzej radzisz sobie z poskładaniem faktów do kupy.

Nie wiem, co chcesz teraz przekazać, na tym pierwszym zdjęciu widać, że Merkel przynajmniej jest wklejona...

boukun

Data: 2014-03-05 18:06:51
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:52 PM, boukun pisze:

No ale ogarnij się.
Taką prymitywna propagandą, jaką odstawiają w polskijęzycznych i
zachodnich mediach tylko samodzielnie myslącego człowieka do jeszcze
bardziej inetensywnego myslenia pobudzają.

I Putin o tym dowiedział się dopiero teraz, wcześniej lizali sobie dupy bo ty mu o tym nie powiedziałeś?

> [...]
oderwanie Ukrainy od wpływów rosyjskich i przejęcie jej majątków

Wyobraźni ci z pewnością nie brakuje, dużo gorzej radzisz sobie z

Chce przekazać jak bardzo przyjazne i bardzo zażyłe stosunki łaczyły władzy w Polsce z władzą w Rosji, tej która jest według ciebie taka ciemna, że nie potrafi zorientować się kto i co organizuje na Ukrainie od lat.

> na tym pierwszym zdjęciu widać, że
Merkel przynajmniej jest wklejona...

Ogarnij się:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Merkel-w-kontaktach-z-Rosja-licze-sie-z-obawami-Polski,wid,11450577,wiadomosc.html?ticaid=112512

Data: 2014-03-06 01:15:43
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8e70$l5c$1speranza.aioe.org...
> [...]

Chce przekazać jak bardzo przyjazne i bardzo zażyłe stosunki łaczyły władzy w Polsce z władzą w Rosji, tej która jest według ciebie taka ciemna, że nie potrafi zorientować się kto i co organizuje na Ukrainie od lat.

A już ci tam zażyłe. Jeśli te zdjęcie nie jest fotomontażem, to widzisz, że Tusek nie spogląda w oczy Putinowi, tylko głupio rży na widok grubej dupy Merkel...
Fasadowa przyjaźń była, jak chciał Putinowi żółwika przybić w dzień po katastrofie smoleńskiej...

boukun

Data: 2014-03-06 03:05:49
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 6:15 PM, boukun pisze:

A już ci tam zażyłe. Jeśli te zdjęcie nie jest fotomontażem

Jak można poważnie traktować to co piszesz? Kto normalny w 2009
roku do artykułu w wp.pl mógł wstawić fałszywe zdjęcie z dopiskiem
fot. PAP?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Merkel-w-kontaktach-z-Rosja-licze-sie-z-obawami-Polski,wid,11450577,wiadomosc.html?ticaid=11251a

to widzisz, że Tusek nie spogląda w oczy Putinowi, tylko głupio rży
na widok grubej dupy Merkel...

1. Tusk patrzy w oczy Putina:

http://i.wp.pl/a/f/jpeg/22898/099101040.jpeg

http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/l/h/spotkanie_TuskPutin_Tusk_3517342.jpg

http://eastbook.eu/wp-content/uploads/2012/01/wizyta_premiera_PutinaAS_0_2.jpg

http://img.interia.pl/wiadomosci/nimg/3/o/Putin_Tusk_sopockim_molo_3526481.jpg

http://www.wspolczesna.pl/apps/pbcsi.dll/bilde?Site=GW&Date=20111205&Category=KRAJSWIAT&ArtNo=312523202&Ref=AR&border=0&MaxW=666

2.Komorowski patrzy w oczy Miedwiediewa:

http://www.wprost.pl/F/pic.php?T=news&P=64908&w670=1&brt=1

http://cdn9.se.smcloud.net/t/photos/98926/Miedwiediew_dostanie_niedrogi_prezent.jpg

http://cdn1.se.smcloud.net/t/photos/99095/Dmitrij_Miedwiediew_w_Polsce_poczu_1.jpg

3.Merkel patrzy w oczy Putina:

http://www.merkur-online.de/bilder/2012/11/16/2620539/812113548-angela-merkel-wladimir-putin-309.jpg

http://www.merkur-online.de/bilder/2012/06/01/2340808/601961857-putin-merkel-lAO8lsTRr09.jpg

http://www.kyivpost.com/media/images/2012/11/16/p17c4ijgel1j9q1t60129f2d65m4/big.jpg

Fasadowa przyjaźń była, jak chciał Putinowi żółwika przybić w dzień
po katastrofie smoleńskiej...

Merkel, najlepsza polityczna przyjaciółka Tuska, mówi płynnie po rosyjsku, dorastała w NRD, wyraźnie widać, że Putina darzy dużą sympatią, a ty chcesz mnie przekonać, że taki mały pionek jak Tusk, który nie potrafi sobie poradzić z problemami w Polsce, pod ich nosami obmyślił i wprowadził w życie plan obalenia Janukowycza?

Data: 2014-03-06 17:50:19
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf9dpc$qpd$2speranza.aioe.org...
[...]

I jak zwykle głupio rży... Widać od razu po gębie, że fałszywy typ..., jakby kto go nie znał...

boukun

Data: 2014-03-06 11:58:33
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 10:50 AM, boukun pisze:
[...]

Jakie znaczenie ma jego rżenie? Tusk od dawana utrzymuje bardzo zażyłe stosunki z Merkel, a ona z Putinem. Tusk, Komorowski i Sikorski od dawna kłaniali się Putinowi w pas i to jest w tym temacie ważne.

Data: 2014-03-06 19:07:59
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfad06$n19$3speranza.aioe.org...
[...]

A cóż to za propaganda? Forsujesz tu teorię Macierewicza?
To chyba coś w tym stylu, tego oszołomstwa z PiSu
http://niezalezna.pl/52540-smutne-zwyciestwo-lecha-kaczynskiego

boukun

boukun

Data: 2014-03-06 12:11:05
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:07 PM, boukun pisze:

A cóż to za propaganda? Forsujesz tu teorię Macierewicza?

Niet, zdjęcia mówią same za siebie:

Data: 2014-03-06 19:22:05
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 19:11, Dieudonne pisze:
2.Komorowski patrzy w oczy Miedwiediewa:

Bronek z Budy Ruskiej to ponoc bardzo kordialna osoba.

Data: 2014-03-06 12:24:39
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:22 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-03-06 19:11, Dieudonne pisze:
2.Komorowski patrzy w oczy Miedwiediewa:

Bronek z Budy Ruskiej to ponoc bardzo kordialna osoba.

Taki misiek z WSI na posyłki.

Data: 2014-03-06 19:47:56
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 19:24, Dieudonne pisze:
W dniu 3/6/2014 12:22 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-03-06 19:11, Dieudonne pisze:
2.Komorowski patrzy w oczy Miedwiediewa:

Bronek z Budy Ruskiej to ponoc bardzo kordialna osoba.

Taki misiek z WSI na posyłki.

wazne ze teraz po slusznej stronie ...-;)

Data: 2014-03-06 12:52:19
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:47 PM, u2 pisze:
[...]

Jestem bardzo ciekawy, jak będą w przyszłości wyglądały spotkania wierchuszki PO z Putinem, o ile do tego kiedyś dojdzie. Putin tak jak Schetyna ma dobrą pamięć, "spisane będą czyny i rozmowy" :)

Data: 2014-03-06 19:56:05
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 19:52, Dieudonne pisze:
[...]

puta nie ma dobrej pamieci, cierpi na alzheimera. gdyby pamietal jak skonczyli lenin i stalin ...-;)

Data: 2014-03-06 13:03:15
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:56 PM, u2 pisze:
[...]

Z pamięcią u niego chyba nie jest tak źle, jemu się pewnie wydaje, że jest dużo cwańszy niż Lenin i Stalin.

Data: 2014-03-06 20:06:19
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:03, Dieudonne pisze:
puta nie ma dobrej pamieci, cierpi na alzheimera. gdyby pamietal jak
skonczyli lenin i stalin ...-;)

Z pamięcią u niego chyba nie jest tak źle, jemu się pewnie wydaje, że
jest dużo cwańszy niż Lenin i Stalin.

czytasz pucie w myslach ? to ty telepata jestes ...-;)

Data: 2014-03-06 13:10:22
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:06 PM, u2 pisze:
[...]

Nie, tylko sobie spekuluje tak jak ty i reszta.

Data: 2014-03-06 20:13:16
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:10, Dieudonne pisze:
czytasz pucie w myslach ? to ty telepata jestes ...-;)

Nie, tylko sobie spekuluje tak jak ty i reszta.

ja opieram sie na faktach historycznych.

Data: 2014-03-06 13:15:56
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:13 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-03-06 20:10, Dieudonne pisze:
czytasz pucie w myslach ? to ty telepata jestes ...-;)

Nie, tylko sobie spekuluje tak jak ty i reszta.

ja opieram sie na faktach historycznych.

Jakie fakty historyczne mówią o tym, że "puta nie ma dobrej pamieci, cierpi na alzheimera"?

Data: 2014-03-06 20:20:08
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:15, Dieudonne pisze:
ja opieram sie na faktach historycznych.

Jakie fakty historyczne mówią o tym, że "puta nie ma dobrej pamieci,
cierpi na alzheimera"?

nie ma dobrej pamieci, bo nie pamieta jak koncza despoci.

Data: 2014-03-06 13:26:35
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:20 PM, u2 pisze:
[...]

Ale to nie jest fakt historyczny tylko spekulacja, czytanie w myślach, telepatia.

Data: 2014-03-07 03:15:48
Autor: stevep
"to jest Rosja"
W dniu .03.2014 o 19:24 Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:

W dniu 3/6/2014 12:22 PM, u2 pisze:
W dniu 2014-03-06 19:11, Dieudonne pisze:
2.Komorowski patrzy w oczy Miedwiediewa:

Bronek z Budy Ruskiej to ponoc bardzo kordialna osoba.

Taki misiek z WSI na posyłki.

Ale z was debile.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 19:23:14
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfadnm$pid$1speranza.aioe.org...
W dniu 3/6/2014 12:07 PM, boukun pisze:

A cóż to za propaganda? Forsujesz tu teorię Macierewicza?

Niet, zdjęcia mówią same za siebie:

1. Tusk patrzy w oczy Putina:

Co chcesz w ogóle wywieść?

boukun

Data: 2014-03-06 12:27:46
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:23 PM, boukun pisze:
[...]

To co widać, zanim pojawili się ludzie na Majdanie, Tusk, Komorowski i Sikorski grali w drużynie rusofilów Putina.

Data: 2014-03-06 19:59:01
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfaemv$rst$3speranza.aioe.org...
[...]

Gówno prawda, to teoria PiSomatołectwa od awantury smoleńskiej...

Na scp, jeden taki nawiedzony brat_olin tak nadaje bez ładu i składu...

boukun

Data: 2014-03-06 13:01:01
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:59 PM, boukun pisze:
[...]

No tak, zapomniałem o tym, że jesteś jedynym który zna wszystkie prawdy i wszystkie spiski :)

Data: 2014-03-06 20:03:22
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:01, Dieudonne pisze:
No tak, zapomniałem o tym, że jesteś jedynym który zna wszystkie prawdy
i wszystkie spiski

no wiesz, nie wiesz czy bekon nie gra putomatola specjalnie, czy tylko udaje ...-;)

Data: 2014-03-06 13:09:38
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:03 PM, u2 pisze:
[...]

Takie rzeczy się wyczuwa, wiele razy rozmawiałem z Rosjanami którzy mają w mieszkaniu obrazek Putina, to trochę inny kaliber, chociaż takich mało skomplikowanych też nie brakuje. A boukun sam nie bardzo wie o co mu chodzi, najczęściej pojękuje o swojej emeryturze i plącze się po tematach jak pijany po karczmie.

Data: 2014-03-06 20:17:18
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:09, Dieudonne pisze:
[...]

bekon nie pojekuje o swojej emce, bekon nie pojekuje o swojej sytuacji materialnej, bekon pojekuje o Polakach, raz ze Tusk okrada Polakow z emerytur, drugi raz ze Polacy to motloch.

bekon pojekuje, ze Polacy rozpierdalaja Ukraine, bekon pojekuje ze Polacy rozpierdalaja swiat, ktory wali mu sie na oczach ...-;)

Data: 2014-03-06 13:20:04
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:17 PM, u2 pisze:
[...]

A wszystko sprowadza się do tego, że na emeryturę będzie musiał czekać do 67 roku życia. Gdyby Tusk dwa lata temu zaproponował obniżenie wieku do 60 lat, boukun by jechał po każdym kto napisze o Tusku złe słowo.

Data: 2014-03-06 20:40:46
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfahp1$40v$5speranza.aioe.org...
W dniu 3/6/2014 1:17 PM, u2 pisze:
[...]

Jeszcze pozostaje złodziejski kapitał początkowy, znaczy jego bandycka i złodziejska regulacja i kilka inych spraw, jak wyprzedaż majątku narodowego Polaków, płatne autostrady, niewolnicze zarobki itd...
Ale z tym wiekiem emerytalnym jak wspomniałem przed chwilą w innym watku, to największy bandytyzm bandy Tuska i komora...

boukun

Data: 2014-03-06 13:45:34
Autor: Dieudonne
W dniu 3/6/2014 1:17 PM, u2 pisze:
[...]

Ale ty z tego i tak nic nie dostaniesz, bez znaczenia czy właścicielem będzie Putin, Tusk czy Merkel. Pretensje trzeba kierować do tych co wybierali Wałęse i Kwaśniewskiego, dzisiaj już za późno na płaczki.

Data: 2014-03-06 20:51:30
Autor: boukun
W dniu 3/6/2014 1:17 PM, u2 pisze:
[...]

Mam cichą nadzieję, na polski Majdan i wtedy nowy rząd obniży wiek emerytalny, a naszych bandziorów okrągłostołowych zagoni się do blaszanych łagrów, co je Polakom nastawiali w miejsce zaoranego przemysłu...

boukun

Data: 2014-03-06 13:53:34
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:51 PM, boukun pisze:

[...]

:)  Nie wiem, czy jesteś bardziej naiwny czy bardziej oderwany od realnego świata.

Data: 2014-03-06 20:59:01
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfajnq$av0$2speranza.aioe.org...
[...]

Zajrzyj w budżet, to się samo rozpierdala, po to chcieli okraść Ukrainę, żeby przetrwać...

boukun

Data: 2014-03-06 14:03:08
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:59 PM, boukun pisze:
[...]

To jest zdecydowanie twój najlepszy wywód, tego by nie wymyślił nawet Kononowicz :)

Data: 2014-03-07 03:20:57
Autor: stevep
"to jest Rosja"
W dniu .03.2014 o 21:03 Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:

[...]

Zdecydowanie obaj przebijacie Kononowicza.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-07 03:19:46
Autor: stevep

W dniu 3/6/2014 1:17 PM, u2 pisze:
[...]

To powinieneś wspierać kacze łajno bo to zapowiada.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-07 03:17:42
Autor: stevep
"to jest Rosja"
W dniu .03.2014 o 19:27 Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:

[...]

Pewnie mu nawet jedli z ręki kundlu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-05 21:41:56
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:
W dniu 3/5/2014 2:20 PM, boukun pisze:
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości
W dniu 3/5/2014 2:00 PM, boukun pisze:
[...]
Sensacyjna rozmowa telefoniczna - to nie snajperzy Janukowycza strzelali
do ludzi w Kijowie

Ci sami, ktĂłrzy na Krymie kupili w sklepie karabiny i ruskie samochody
wojskowe?

No, zakryj oczy, zakryj

https://www.youtube.com/watch?v=_EOyz8yS5cc

Nie zakrywam, widzę zdjęcia, widzę filmy pokazujące uzbrojonych po
zęby ruskich żołnierzy, widzę Putina, który bez mrugnięcia oka,
twierdzi Ĺźe to nie jest ruskie wojsko, a wszystko to moĹźna na Ukrainie
kupić w każdym sklepie.

Czy w twojej rzeczywistość w sprawie Ukrainy tylko Putin "może mijać się z prawdą"?

Chcesz mów która strona jest bardzo wyraźnie gorsza (według ciebie) ale nie rób z siebie pokazowego idioty lecąc po linii że zachodek i jego strona to rycerz bez skazy żadnej na koniu białym.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
SposĂłb na zdrowie człeka – od lekarzy z daleka.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-03-05 14:49:23
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 2:41 PM, A. Filip pisze:
[...]

Niet, temat dotyczy Putina i Rosji, a Putin kłamie w żywe oczy, nazywanie tego mijaniem się z prawdą, to dokładnie to samo, co twierdzenie że w Polsce jest dzisiaj 30 stopni mrozu.

Chcesz mów która strona jest bardzo wyraźnie gorsza (według ciebie) ale
nie rób z siebie pokazowego idioty lecąc po linii że zachodek i jego
strona to rycerz bez skazy żadnej na koniu białym.

Jeżeli jakiś idiota nie rozumie, że odpowiadam na to co pisze boukun o
Putinie i jego kłamstwach, to po co ja mam tracić czas żeby mu to tłumaczyć?

Data: 2014-03-05 22:09:32
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
[...]

twierdzenie Ĺźe w Polsce jest dzisiaj 30 stopni mrozu.

W wersji dyplomatycznej niekonfrontacyjnej Putin stosuje "maskowanie słowne" dostosowane do podjętej akcji.  Jak ty _chcesz_ nazywać to wprost kłamstwem to nazywaj.  Ja Putina w tej kwestii bronić będę "zdawkowo" nie bardziej niĹź "prawdomĂłwnego" Collina Powella _reprezentującego USA_ za jego wystąpienie w Radzie "Bezpieczeństwa" ONZ mające uzasadnić agresję na Irak. [ Na Krymie cywile tysiącami nie giną na skutek akcji Putina ]

[...]

Boukun jaki jest każdy widzi choć nie każdy tak samo :-)
Sądzisz Ĺźe boukuna wielu bywalcĂłw psp posądza o bezstronność (w tej kwestii)?  On teĹź ma prawo do bycia stronniczym w kraju ponoć wolności słowa, nieprawdaĹź?  Chcesz koniecznie dołączyć do róşnorodnie _bardzo_ stronniczych? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Kłamstwo jest chorobą, a prawda – lekarstwem.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-03-05 15:20:00
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:09 PM, A. Filip pisze:

W wersji dyplomatycznej niekonfrontacyjnej Putin stosuje "maskowanie
 słowne" dostosowane do podjętej akcji.

Putin może stosować sobie to co chce, politycy są od tego aby
politykować, dziennikarze od tego żeby o tym pisać, ale nikt z odrobiną
rozumu nie nazwie tego co Putin opowiada mijaniem się z prawdą lub tak
jak boukun prawdą.

Jak ty _chcesz_ nazywać to wprost kłamstwem to nazywaj.

A jak inaczej można nazywać kłamstwo?

Ja Putina w tej kwestii bronić będę "zdawkowo" nie bardziej niż
>"prawdomĂłwnego" Collina Powella

Nie sądzę, z tego co piszesz, wyraźnie widać, że trzymasz stronę Putina,
nawet nie siląc się na odrobinę obiektywizmu.

Boukun jaki jest każdy widzi choć nie każdy tak samo :-) Sądzisz że
boukuna wielu bywalców psp posądza o bezstronność (w tej kwestii)?
On też ma prawo do bycia stronniczym w kraju ponoć wolności słowa,
nieprawdaĹź?  Chcesz koniecznie dołączyć do róşnorodnie _bardzo_
stronniczych? :-)

Czy ja zabraniam komuś bycia stronniczym? Odpowiadam jedynie, na to co
boukun pisze i nie mam zamiaru kłamstwa nazywać prawdą bo on tego chce.

Data: 2014-03-05 22:15:52
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf82kk$inp$1speranza.aioe.org...
[...]

Niet, temat dotyczy szerzej, sterowanej przez m. in. Polaków wojny na Ukrainie, a to co się dalej dzieje, to jest wynik tego, co zaczęli m. in. polscy syjoniści... i dzisiaj w paplamencie dalej podgrzewają nastroje...

boukun

Data: 2014-03-05 15:24:44
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:15 PM, boukun pisze:

Niet, temat dotyczy szerzej, sterowanej przez m. in. PolakĂłw wojny na
Ukrainie, a to co się dalej dzieje, to jest wynik tego, co zaczęli m.
in. polscy syjoniści... i dzisiaj w paplamencie dalej podgrzewają
nastroje...

Putin ma na ten temat inne zdanie:

Władimir Putin: Rozumiem ludzi z Majdanu - tych, którzy żądają
kardynalnych zmian - bo oni przyzwyczaili się do tego, że jednych
złodziei zmieniają na innych.

Data: 2014-03-05 22:42:42
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf84ms$nu4$3speranza.aioe.org...
[...]

To jeszcze raz, po raz trzeci powtarzam, jest to jedyny punkt jego wystąpienia, ktĂłre według mojej opinni nie jest spĂłjny z inną wypowiedzią na ten sam temat i w tej samej konferencji. Tak jak pisałem wczesniej, moĹźe chciał zrobić w pewnym sensie ukłon w strionę zwykłych ukraińcĂłw, ktĂłrzy takĹźe byli lub dali sie wciagnąć w bunt. Uzupełnił tę wypowiedĹş w innym  omencie, co nie jest spĂłjne z ta piuerwszą wypowiedzią, bo powiedział, Ĺźe część buntownikĂłw była szkolona w Polsce i na Litwie i mieli nacjonalistyczne, antyrosyjskie (chyba) i antysemickie hasła.

boukun

Data: 2014-03-05 15:51:15
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 3:42 PM, boukun pisze:
[...]

wystąpienia, które według mojej opinni nie jest spójny z inną
wypowiedzią na ten sam temat i w tej samej konferencji.

Ty jesteś nikim, coś poczytasz, coś napiszesz,  Putin jest tym ktĂłry rozdaje karty i informacje ma duĹźo lepsze niĹź twoje, jeĹźeli Janukowicz jest uczciwym człowiekiem, to Putin nie ma Ĺźadnego powodu aby nazywać go złodziejem przy ktĂłrym Ukraińcy cierpieli. Powinien raczej upierać
się przy tym, że ten któremu udzielił schronienia, jest jedynym uczciwym na Ukrainie i on ma na to dowody.

Data: 2014-03-05 23:20:59
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf868j$t48$1speranza.aioe.org...
[...]

Ale dlaczego miałby się upierać? Byłby głupi, gdyby tak robił i chciał lansować taką tezę... Nie jest istotne nawet, że zachód wzniecił tę rewolucję na Ukrainie, zainicjował i sponsorował ten bunt, w kontekście odsunięcia Janukowycza od władzy. Stało się to co się stało, stał się wielki rozpiździaj i już z tego samego powodu Janukowycz nie będzie więcej prezydentem. Stało się, stało! Ale Putin ma teraz inne karty w ręku i teraz jest jego rozdanie, na życzenie spiskowców z zachodu...

boukun

Data: 2014-03-05 16:36:54
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 4:20 PM, boukun pisze:
[...]

jest uczciwym człowiekiem, to Putin nie ma żadnego powodu aby nazywać
go złodziejem przy którym Ukraińcy cierpieli. Powinien raczej upierać
się przy tym, że ten któremu udzielił schronienia, jest jedynym
uczciwym na Ukrainie i on ma na to dowody.

Ale dlaczego miałby się upierać?

Dlatego, że Putin udaje gołąbka pokoju, tego uczciwego na politycznej arenie, który broni innych uczciwych przed tym nieuczciwymi, tymczasem, publicznie opowiada, że Ukrainą rządzili i rządzą złodziej, a on dał schronienie jednemu z nich bo ten go o to poprosił. Dla kogoś kto ma kilka szarych komórek, taka wersja kupy się nie trzyma.

Data: 2014-03-06 00:02:42
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf88u6$8t1$1speranza.aioe.org...
[...]

Bo jest najsprawiedliwszy. Jak mógłby pozwolić bandziorom pastwić się nad niewinnym człowiekiem i dać wrobić go w ich własne przestępstwa...

boukun

Data: 2014-03-05 17:12:10
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:02 PM, boukun pisze:
[...]

arenie, ktĂłry broni innych uczciwych przed tym nieuczciwymi,
[...]

Facet który żelazna ręką rządzi w Rosji, w tej gdzie 35% majątku jest w rękach miliarderów, w tej gdzie on zarabia miliony z państwowej kasy, a szary Rosjanin kilka stówek, w tej która gwałci prawa Gruzinów, Czeczenów i Afgańczyków, ktoś taki może być najsprawiedliwszy tylko w oczach fanatyka.

Data: 2014-03-06 00:42:54
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8b0f$dtm$1speranza.aioe.org...
[...]

Zawsze to więcej zarabiaja Rosjanie od Polaków i żejsze życie mają... A co do praw Gruzinów ect. to też kaczory podburzały i Rosjanie dali kopa agresorom Gruzińskim, Przeciez to napuszczeni Gruzini zaczęli pierwsi mordować Osetyńczyków...
W Afganistanie operuje organizacja terrorystyczna NATO, a wcześniej tych których teraz mordują, zbroiła Ameryka, żeby rUSKICH JAK NAJWIECEJ WYTŁUKLI...

tO TRZEBA BYĆ FANATYKIEM, ŻEBY TAKICH IMPERIALISTÓW BRONIĆ...

BOUKUN

Data: 2014-03-05 17:53:18
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:42 PM, boukun pisze:

Zawsze to więcej zarabiaja Rosjanie od Polaków i żejsze życie mają.

Gdzie tak jest? Po raz kolejny w twojej wyobraĹşni?

W Afganistanie operuje organizacja terrorystyczna NATO, a wcześniej tych
których teraz mordują, zbroiła Ameryka, żeby rUSKICH JAK NAJWIECEJ
WYTŁUKLI...

Biedne te ruskie, wszyscy ich atakują a oni się tylko bronią. Podpowiedz Putinowi, aby przejął ich taktykę i zorganizował Majdan gdzieś w Londynie albo w Waszyngtonie, chyba ruscy nie są gorsi, poradzą sobie, a walka o prawa uciskanych, będą docenione przez ludzi którzy z ich pomocną przejmą władzę od imperialistów.

Data: 2014-03-06 00:58:07
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8ddj$j9k$1speranza.aioe.org...
[...]

To juĹź nie byliby Rosjanie...

~Lukasz 2014-03-05 (23:02)
A ja sie zgadzam z wiekszoscia wypowiedzi. Po pierwsze zle ze skaczemy za USA po drugie dobrze ze Rosja wyszla z ukrycia, robi sie w koncu 50/50 na swiecie. Problem w tym, ze za chwile trzeba sie bedzie za kims opowiedziec i szczerze mowiac po tym jak patrze na USA vs Rosja wole sie opowiedziec za Ruskimi jak sie nie bedziemy spinac to nas po wszystkim zostawia w spokoju :) a USA razem z niemcami wydoja nas jak krowe...

Data: 2014-03-05 18:16:31
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 5:58 PM, boukun pisze:
[...]

No tak, w Polsce po wojnie Rosjanie przejęli władzę bo ludzie ich wybrali, tak samo było w każdej republice radzieckiej która dobrowolnie przyłączyła się do ZSRR.

[...]

Jeszcze jeden oderwany od rzeczywistości. Japonia przed wojną była biedna i technologicznie zacofana, podobnie Korea, Taiwan, dzisiaj ruscy kupują od nich wszystko, od samochodów po komputery, Polska tak jak NRD i Ukraina, dostała od ruskich w spadku szare osiedla, kartki na mięso, masło, wódkę, benzynę i sklepy PEWEXu gdzie można było sobie popatrzeć jak żyją ludzie za zachodnią granicą.

Data: 2014-03-06 01:20:55
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf8ep4$md2$1speranza.aioe.org...
[...]

W Polsce po wojnie nie przejęli Rosjanie władzy, tylko żydoubecja spuszczona na Polskę przez NKWD i do dzisiej jej resortowe dzieci okupują Polskę, tylko jak to u nich bywa, udają, że z ojcami nie mają nic wspólnego i idą z trendem w drugą stronę..., choć zdarza im się zapomnieć kogo udają... Wide Dutkiewicz promujący Baumana...

Nie, juĹź dobranoc.

boukun

Data: 2014-03-06 01:46:24
Autor: khanula
"to jest Rosja"
W dniu czwartek, 6 marca 2014 01:20:55 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

W Polsce po wojnie nie przejęli Rosjanie władzy, tylko żydoubecja spuszczona na Polskę przez NKWD i do dzisiej jej resortowe dzieci okupują Polskę, tylko jak to u nich bywa, udają, że z ojcami nie mają nic wspólnego i idą z trendem w drugą stronę..., choć zdarza im się zapomnieć kogo udają... Wide Dutkiewicz promujący Baumana...

Nie, już dobranoc.

boukun

zobacz sobie:
http://wmeritum.pl/czy-stalin-byl-polakiem/

Data: 2014-03-06 03:03:23
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 6:20 PM, boukun pisze:

W Polsce po wojnie nie przejęli Rosjanie władzy, tylko żydoubecja
spuszczona na Polskę przez NKWD

Ta żydoubecja, jeździła trzaskać obcasami do Moskwy, a nie do Waszyngtonu, centrala była na Kremlu, szef nazywał się Stalin,
a nie Kowalski. Mój dziadek, wszystko co posiadał zdobył ciężką pracą, nie angażował się w politykę, kiedy do Polski zawitała władza ludowa z ZSRR, wylądował w ubeckiej piwnicy, a przesłuchujący zadawał pytania łamaną polszczyzną z ruskim akcentem. Kto w Polsce rządził i kto wydawał polecenia to ja dobrze wiem, a może nawet wiem dużo więcej niż tobie udało się dowiedzieć z internetu.

Data: 2014-03-06 17:51:59
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lf9dkq$qpd$1speranza.aioe.org...
[...]

No, a teraz jej resortowe dzieci przesli na drugą stronę barykady o trzaskają obcasami w Brukseli, TelAwiwie, Berlinie i Waszyngtonie...

boukun

Data: 2014-03-06 11:57:05
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 10:51 AM, boukun pisze:
[...]

Tacy są właśnie komuniści, 50 lat temu, pierwszy sekretarz  Komitetu Centralnego Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego jeĹşdził ruską wołgą, a dzisiaj trzyma miliony dolarĂłw w zagranicznych bankach, jeĹşdzi wypasionym mercedesem i zachwyca się imperialistyczną technologią

http://1.s.dziennik.pl/pliki/4820000/4820035-db2013al00460-large-900-600.jpg

Data: 2014-03-06 19:09:51
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfacte$n19$1speranza.aioe.org...
[...]

No właśnie... Nie ma wolności, bez Solidarności, a Soliudarność została przez zbrodniarza Jaruzelskiego spacyfikowana i agentura rozkradła pOLSKĘ, A TERAZ JĄ DALEJ ROZPIERDALA I CHCIAŁA PRZY OKAZJI ROZKRAŚĆ uKRAINĘ...

BOUKUN

Data: 2014-03-06 12:12:37
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:09 PM, boukun pisze:

[...]

Jaruzelski jest takim samym komunistą w mundurze jak Putin.

Data: 2014-03-06 19:27:33
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfadqi$pid$2speranza.aioe.org...
[...]

No nie wiem, zresztą niue da się tych dwóch do siebie porównać. Putin jest patriotą rosyjskim, a Jqaruzelski zwykłym zbrodniarzem i sprzedawczykiem polskim. Napadł na Polske i sprzedał ją i zaorał, wraz ze swoja agenturą.
Jaruzelski sprawił, że komuniści z dnia na dzień stali się krwawymimkapitalistami. Tu jest jedyne podobieństwo do Putina, z tym, że u nich to zrobił mason Gornbatschow, a Putin jako KGBista to wykorzystał później, by odnieść swój największy sukces, jako presydent Rosji...

boukun

Data: 2014-03-06 12:32:43
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:27 PM, boukun pisze:
[...]

Dla ciebie tak, bo tak sobie to wymyśliłeś, dla Putina, Jaruzelski jest polskim patriotą.

> Napadł na Polske i sprzedał ją i zaorał, wraz ze swoja agenturą.

To już pisałeś kilkaset razy, nic z tego nie wynika, Jaruzelski wyszedł ze szpitala, czuje się dobrze, a Putin o nim pamięta i pilnuje żebyś go nie skrzywdził.

Data: 2014-03-06 19:53:11
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfaf08$tjk$1speranza.aioe.org...
> [...]

To już pisałeś kilkaset razy, nic z tego nie wynika, Jaruzelski wyszedł ze szpitala, czuje się dobrze, a Putin o nim pamięta i pilnuje żebyś go nie skrzywdził.

Putin jest obecnie prezydentem Rosji, a Jaruzel każdego 13 grudnia melduje się w klinice chory..., na ulice boi się wyjść, żeby cegła mu na głowę nie spadła...

boukun

Data: 2014-03-06 12:56:29
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 12:53 PM, boukun pisze:

Putin jest obecnie prezydentem Rosji, a Jaruzel kaĹźdego 13 grudnia
melduje się w klinice chory..., na ulice boi się wyjść, żeby cegła mu na
głowę nie spadła...

To fajnie, ale nadal się kochają:

"Prezydent Rosji Władimir Putin odznaczył w Moskwie generała Wojciecha Jaruzelskiego Medalem 60-lecia Zwycięstwa. Ceremonia odbyła się podczas przyjęcia, wydanego na Kremlu przez rosyjskiego prezydenta. "

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Putin-odznaczyl-Jaruzelskiego,wid,7165903,wiadomosc.html?ticaid=112524&_ticrsn=3

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/Jaruzelski_%26_Putin.jpg

Data: 2014-03-06 20:01:44
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfagcq$1p2$1speranza.aioe.org...
[...]

W sumie nie ma się co dziwić, dzięki pierestrojce stali się kapitalistami. Ja mu nie zazdroszczę...

boukun

Data: 2014-03-06 13:05:59
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:01 PM, boukun pisze:
[...]

Znowu coś mącisz, car Putin nie czyta tego co tak uparcie chcesz mu przekazać, zdradził wszystkie twoje ideały i spiskowe teorie, teraz musisz wszystko jakoś pozmieniać, zwalić na kogoś i zacząć od nowa :)

Data: 2014-03-06 20:08:31
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:05, Dieudonne pisze:
[...]

puta imponuje bekonowi, tak mieszac w glowach slowianskich rabow ...-;)

Data: 2014-03-06 20:19:06
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfaguj$1p2$5speranza.aioe.org...
[...]

Ale co ty mi tu wyjeżdżasz ze swoimi fobiami antyrosyjskimi? Co mnie obchodzi sam Putin? Dlaczego Polacy się wpierdalają w politykę Rosji, a nie krytykują polityki Polski? Z tego chleba dla nas nie będzie. Polityka bandziorów z POPiSu jest w jak największym stopniu szkodliwa dla Polaków, w każdym calu...

Czyżby te skurwysyny wiedzieli, że jak będą najeżdżać na Putina i na Rosję, to zjednają sobie obywateli i będą mogli z nami robić co chcą? Na to wygląda, patrząc na ogłupiany rusofobiczny polski motłoch..., który teraz klaszcze, jak reżim w mediach zagrywa...

boukun

Data: 2014-03-06 13:25:00
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:19 PM, boukun pisze:
[...]

Ale co ty mi tu wyjeĹźdĹźasz ze swoimi fobiami antyrosyjskimi? Co mnie
obchodzi sam Putin?

Przecież piszesz o nim każdego dnia, dzisiaj też, Jaruzelski jest z tego samego miotu co Putin, ale nie bardzo ci to pasuje i dlatego mącisz.

> Dlaczego Polacy się wpierdalają w politykę Rosji, a
nie krytykują polityki Polski?

Bo każdy to dzisiaj robi. Dlaczego Rosjanie wpierdalają się w politykę Ukrainy i innych państw na całym świecie?

Data: 2014-03-06 20:43:25
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfai29$6cg$1speranza.aioe.org...
> [...]

Bo każdy to dzisiaj robi. Dlaczego Rosjanie wpierdalają się w politykę Ukrainy i innych państw na całym świecie?

Nie, nie, to ty mnie wciągasz w rozmowy o Putinie, gdy ja tymczasem krytykuję wpierdalanie się polskich syjonistów w obce sprawy i mieszanie na Ukrainie i antyrosyjską kampanę...
Zobacz, co te dziady odpierdalają, co wy odpierdalacie, przypierdalając się do Rosji, nie widząc własnego nosa...

boukun

Data: 2014-03-06 13:51:45
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:43 PM, boukun pisze:

Nie, nie, to ty mnie wciągasz w rozmowy o Putinie,

Niet, ty piszesz o Putinie i o Jaruzelskim, ale nie potrafisz obronić ich wzajemnej miłości i służby dla tego samego pana.

> gdy ja tymczasem krytykuję wpierdalanie się polskich syjonistów w
> obce sprawy

Weź się chłopie chociaż trochę ogarnij, jesteś jak ruski ckm,
walisz to samo dzień po dniu, tak jakby poza Polska nic się wiecej nie działo i nikt nie pierdnął na ten temat jednym słowem.

Data: 2014-03-06 21:00:31
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfajkd$av0$1speranza.aioe.org...
> [...]

walisz to samo dzień po dniu, tak jakby poza Polska nic się wiecej nie działo i nikt nie pierdnął na ten temat jednym słowem.

Włącz byle jaki kanał polskiej naziemnej TV, zobaczysz o czym na okrągło się pierdoli... Zresztą, posłuchaj siebie...

boukun

Data: 2014-03-06 14:06:20
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:00 PM, boukun pisze:

Włącz byle jaki kanał polskiej naziemnej TV, zobaczysz o czym na okrągło
się pierdoli...

Włącz kanał ruskiej telewizji, tam w kółko mówią o polskich emeryturach

>Zresztą, posłuchaj siebie...

Ja zakończyłem pracę, ale muszę siedzieć przy komputerze, a ty mi pomagasz się uśmiechać, to dobrze robi na stres po pracy :)

Data: 2014-03-06 21:23:07
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfakfo$bvb$5speranza.aioe.org...
[...]

Szkoda, że ni mówią na okrągło o tym w polskiej... Juzkaczory chyba zapomnieli o swoim programie wyborzczynm, juz ręka w rekę ze złodziejami z PO...

>Zresztą, posłuchaj siebie...

Ja zakończyłem pracę, ale muszę siedzieć przy komputerze, a ty mi pomagasz się uśmiechać, to dobrze robi na stres po pracy :)

Idź do domu, bo znowu cię noc zastanie..., a mnie przy tobie...

boukun

Data: 2014-03-06 14:24:53
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:23 PM, boukun pisze:

Idź do domu, bo znowu cię noc zastanie..., a mnie przy tobie...

jestem w domu od kilku godzin, a noc już dawno za oknem, nie martw się o moją emeryturę :)

Data: 2014-03-07 03:23:52
Autor: stevep
"to jest Rosja"
W dniu .03.2014 o 21:23 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

> [...]

Idź do domu, bo znowu cię noc zastanie..., a mnie przy tobie...

To prześpijcie się ze sobą.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-06 20:43:56
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
[...]

Bo pokazowe nauki USA nie idą w las? :-)

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Ciężko dĹşwigać, Ĺźal porzucić.  (Przysłowie polskie)

Data: 2014-03-06 13:47:57
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:43 PM, A. Filip pisze:
[...]

Bo najpierw były nauki USA a dopiero dużo później ZSRR, NRD, PRL i Jałta?

Data: 2014-03-06 20:53:59
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfajda$a07$2speranza.aioe.org...
[...]

W sumie Rosjanie dali nam wolność i ojczyznę. Co prawda była to tylko ograniczona wolność i tylko za Gomułki i Gierka, ale to zawsze coś...
Wyzwolili nas spod okupacji niemieckiej...i strzegli kilkadziesiąt lat naszego bezpieczeństwa...

boukun

Data: 2014-03-06 13:58:45
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 1:53 PM, boukun pisze:

W sumie Rosjanie dali nam wolność i ojczyznę.

Tak, Stalin już w 39 marzył żeby dać nam ojczyznę. Ten chorobliwy rusofilizm zasłania ci oczy.

Data: 2014-03-06 21:04:31
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfak1i$bvb$2speranza.aioe.org...
W dniu 3/6/2014 1:53 PM, boukun pisze:

W sumie Rosjanie dali nam wolność i ojczyznę.

Tak, Stalin już w 39 marzył żeby dać nam ojczyznę. Ten chorobliwy rusofilizm zasłania ci oczy.

Na ten temat napisałem kiedyś specjalnie elaborat:

https://groups.google.com/forum/#!topic/pl.soc.polityka/eR__Ep6iFXk

boukun

Data: 2014-03-06 14:13:21
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:04 PM, boukun pisze:
[...]

Ja juĹź wszystko co masz do powiedzenia na ten temat wiem, po ostatnim odkryciu z rabowaniem Ukrainy w celu uratowania budĹźetu, niczym juĹź mnie nie zaskoczysz.

Data: 2014-03-06 21:25:00
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfaksu$en4$2speranza.aioe.org...
[...]

Nie uratowania budżetu, tylko by się utrzymać u władzy, mieć jeszcze na czym pasożytować, zanim Polska się rozpadnie...
Pieniądze i tak trzymają złodzieje w zachodnich bankach...

boukun

Data: 2014-03-06 14:35:26
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:25 PM, boukun pisze:
[...]

Jesteś jak Kononowicz, wierzysz we wszystko co sobie wymyślisz. Znasz jeden kraj na świecie który Polska wykorzystuje gospodarczo?

Pieniądze i tak trzymają złodzieje w zachodnich bankach...

Dokładnie tak samo jak Putin i Janukowycz.

Data: 2014-03-06 21:44:59
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfam6b$j02$1speranza.aioe.org...
[...]

Polska jest dymana, przez wewnętrznych okupantów, okrągłostołową bandę...

boukun

Data: 2014-03-06 14:48:17
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:44 PM, boukun pisze:

Polska jest dymana, przez wewnętrznych okupantów, okrągłostołową bandę...

To już wiem, a miałeś mi podać przykłady państw których kosztem ta banda żyje. To kogo jeszcze Tusk i Jaruzelski podbili? Białoruś?

Data: 2014-03-06 21:51:21
Autor: boukun
"to jest Rosja"
Użytkownik "Dieudonne" <Dieudonne@die.fr> napisał w wiadomości news:lfamud$j02$3speranza.aioe.org...
[...]

Oni żyją tylko naszym kosztem... Ukrainy i Białorusi póki co, nie udało im się okraść...

boukun

Data: 2014-03-06 21:05:34
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
[...]

Ty czytałeś sobie historie wojskowych interwencji USA przed 1917 (przed komunizmem)?  USA uczy od dawna i nauk nie zmienia dłuĹźej niĹź na "chwile".

Wiec rusz dupę i oświeć nas czym interwencje USA są lepsze od interwencji Rosji.  Szanse Ĺźe sklecisz coś przekonywującego (z globalnej perspektywy) są mniejsze niĹź Ĺźe wyjdziesz na zaślepionego idiotę albo facecika z moralnością Kalego.

Jak ktoś pisze że Rosja jest jeszcze gorsza od USA tyle że mniejszy może mniej to może liczyć na moje lenistwo, jak pisze że USA/UE są cacy a Rosja fuj to może liczyć na moje wkurwienie na idiotę lub propagandowego politruka *syna.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Brak mięsa kłuje jak igła.  (Przysłowie abisyńskie)

Data: 2014-03-06 14:11:47
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:05 PM, A. Filip pisze:

Ty czytałeś sobie historie wojskowych interwencji USA przed 1917 (przed
komunizmem)?

Byli w Polsce? Nie pamiętam, dlatego jakoś mniej mnie to interesuje niż te ruskie przejawy przyjaźni.

> USA uczy od dawna i nauk nie zmienia dłużej niż na "chwile".

Ni i z tego powodu Niemcy do dzisiaj płaczą, a tak bardzo chcieli ruskich u siebie.

Wiec rusz dupę i oświeć nas czym interwencje USA są lepsze od
interwencji Rosji.

Rusz dupę, przejedź się do Japonii, Korei, Taiwanu i do Chin, tam Amerykanów było i nadal jest całkiem sporo, ludzie pokażą ci to czego nie rozumiesz.

Data: 2014-03-06 21:20:53
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
[...]

niĹź te ruskie przejawy przyjaĹşni.

Czyli ty juĹź doskonale wiesz dlaczego USA w Ameryce Łacińskiej "nie lubią"?  Tam mają USA blisko a Rosję daleko :-)

[...]

Na Tajwanie pokażą mi jak USA porzuciło Tajwan na rzecz ChRL i sprzedało miejsce w radzie "bezpieczeństwa" ONZ? :-)

Ty masz pojęcie ilu skurwysynĂłw przetrwało u władzy dzięki wsparciu USA?  Gdzieś ingerencje USA wychodziły ludziom na dobre a gdzie indziej NI WUJA ty [człowieku z problemami w postrzeganiu świata jaki jest a nie jaki być powinien].

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)

Data: 2014-03-06 14:31:41
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/6/2014 2:20 PM, A. Filip pisze:
Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:
W dniu 3/6/2014 2:05 PM, A. Filip pisze:

Ty czytałeś sobie historie wojskowych interwencji USA przed 1917 (przed
komunizmem)?

Czyli ty już doskonale wiesz dlaczego USA w Ameryce Łacińskiej "nie
lubią"?  Tam mają USA blisko a Rosję daleko :-)

Nie bardzo mnie to interesuje bo to ich problemy, w Ameryce Pld. byłem na wycieczkach, fajny syf i fajna bieda, podobnie jak w Rosji, dlatego mają powody aby utrwalać u siebie komunizm.

Na Tajwanie pokażą mi jak USA porzuciło Tajwan na rzecz ChRL i sprzedało
miejsce w radzie "bezpieczeństwa" ONZ? :-)

Niet, pokażą ci co sprzedają w Rosji w dużych ilościach, pewnie w tym komputerze z którego piszesz też się coś znajdzie, ale poszukaj ruskich podzespołów bo mogę się mylić.

Ty masz pojęcie ilu skurwysynów przetrwało u władzy dzięki wsparciu
USA?

Ty masz pojęcie jak bardzo jesteś naiwny?

Data: 2014-03-06 20:47:13
Autor: boukun
"to jest Rosja"
> [...]

Bo każdy to dzisiaj robi. Dlaczego Rosjanie wpierdalają się w politykę Ukrainy i innych państw na całym świecie?

To nie nasza sprawa to raz!. Po drugie, to zachód, tudziez syjoniści z Polski zaczęli pierwsi miueszać na Ukrainie i ją rozpierdalać, przy czym działać świadomie na szkodę Rosji, z zamiarem jej osłabienia. Więc Rosja broni sie jak może, broni swoich interfesów i wpływów, broni uciemięzonego narodu rosyjskiego na Krymie. Bo przecież nie może byc tak, że jewropeje okjrADNA CAŁĄ uKRAINĘ I PODPORZĄDKUJĄ SOBIE ZNIEWOLONY NARÓD ROSYJSKI NA kRYMIE I WYPRZEDADZĄ ICH MAJĄTEK NARODOWY... o NIE, TERAZ BĘDZIE ON ZNACJONALIZOWANY I BĘDZIE SŁUŻYŁ NARODOWI ROSYJSKIEMU, TAK JAK TEN NARÓD TEGO SOBIE ŻYCZY...
boukun

Data: 2014-03-06 20:21:47
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:19, boukun pisze:
Czyżby te skurwysyny wiedzieli, że jak będą najeżdżać na Putina i na
Rosję, to zjednają sobie obywateli i będą mogli z nami robić co chcą? Na
to wygląda, patrząc na ogłupiany rusofobiczny polski motłoch..., który
teraz klaszcze, jak reĹźim w mediach zagrywa...

no widzisz dodek, bekon uwaza Polakow za motloch, Tuska uwaza za zlodzieja emerytur itd itp ...-;)

Data: 2014-03-06 20:05:01
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 20:01, boukun pisze:
[...]

ale milosc komunistyczna jest wieczna co nie bekon ? ...-;)

Data: 2014-03-06 19:58:03
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-06 19:53, boukun pisze:
Putin jest obecnie prezydentem Rosji, a Jaruzel kaĹźdego 13 grudnia
melduje się w klinice chory..., na ulice boi się wyjść, żeby cegła mu na
głowę nie spadła...

Jaruzel byl z honorami przyjmowany przez Putina. wcale sie nie bal zadnej cegly bekonik ...-;)

Data: 2014-03-07 03:21:40
Autor: stevep
"to jest Rosja"
W dniu .03.2014 o 19:09 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Tacy są właśnie komuniści, 50 lat temu, pierwszy sekretarz  Komitetu  Centralnego Komunistycznej Partii Związku Radzieckiego jeździł ruską  wołgą, a dzisiaj trzyma miliony dolarów w zagranicznych bankach, jeździ  wypasionym mercedesem i zachwyca się imperialistyczną technologią

[...]

Nie drzyj ryja.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-05 21:30:33
Autor: LS
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-05 20:15, Dieudonne pisze:
[...]

Ściema, Puta nie da doić rosji "międzynarodówce" tak jak Donat Lusk, to są fakty. Nie twierdze że to chodzący ideał, ale trzyma łape na bajzlu lepiej niż Donat Lusk.

Data: 2014-03-05 14:38:15
Autor: Dieudonne
"to jest Rosja"
W dniu 3/5/2014 2:30 PM, LS pisze:
[...]

Co ma do tematu Donat Lusk? Putin kradnie tak jak kradną jego koledzy, jedyna różnica między nimi, polega na tym, że Putin kradnie na podstawione słupy, a koledzy oficjalnie kontrolują 35% całości.

http://www.forbes.com/billionaires/list/#tab:overall_country:Russia

Data: 2014-03-05 20:25:36
Autor: Lord Donald
"to jest Rosja"
W dniu 05.03.2014 20:07, boukun pisze:
[...]

strzelali, W Polskich urywkie tego pokazywalki, ale udawali, Ĺźe nie
widzą i o dupiue Maryny gadali...

Tfu!
https://www.youtube.com/watch?v=_EOyz8yS5cc

boukun
Rzeczywiście nikt tego nie pokazuje, Ukraińcom należy współczuć tego rządu, podobno w Doniecku wytłukli wszystkich demonstrantów, którzy tam protestowali, współczuć Ukrainie, w sumie pierwsza krwawa inwazja Unii Europejskiej, Uraina pierwsza się postawiła podcierając d... ich złodziejską umową i teraz za to płaci, my jak pachołki z ukłonem wdupiliśmy w ten reżim. Rosja jak najszybciej powinna im pomóc i odciąć się od UE, ze Szwabami, Żabojadami i Angolami nie da się żyć, oni myślą że to stare czasy kiedy świat był ich kolonią i stanowili rasę Panów, chodzili na wyprawy krzyżowe. Może kiedyś i my wyzwolimy się z pod tej okupacji, ale raczej z tego co widać czeka nas krwawa i ciężka walka.

Data: 2014-03-05 20:30:22
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-05 20:25, Lord Donald pisze:
Rosja jak najszybciej powinna im pomóc i odciąć się od UE, ze Szwabami,
Żabojadami i Angolami nie da się żyć

y-hy to dlaczego ruskie tak z nimi wspolpracuja w zakresie wydobycia i sprzedazy ich bogactw naturalnych ? ....-;) hi hi hi

Data: 2014-03-05 20:07:27
Autor: A. Filip
"to jest Rosja"
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2014-03-05 19:40, boukun pisze:
Wysłannik ONZ opuszcza Krym. Uzbrojeni ludzie otoczyli go, a tłum
krzyczał: "to jest Rosja"

to teraz wszystko jasne. wiadomo kto dokonal agresji.

No przecież zgodnie z logiką w sprawie Janukowycza jak wysłannik ONZ zwiał to znaczy że bez powodu porzucił stanowisko, trzeba go *natychmiast* z niego usunąć i wyznaczyć kolejnego.

--
A. Filip  -- Talibowie W KLEWKACH nie byli! :-)
Pozostań dzieckiem, aby cię zawsze mogły kochać twoje dzieci. (Przysłowie estońskie)

Data: 2014-03-05 20:28:00
Autor: u2
"to jest Rosja"
W dniu 2014-03-05 20:07, A. Filip pisze:

[...]

zaraz zaraz zadnej umowy nie podpisal w obecnosci 3 zagranicznych ministrow ...-;)