to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze

Data: 2011-10-14 07:31:43
Autor: NKAB -
to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze
Jan Bartnik <bartnikj@gmail.com> napisał(a):
Witam.

Ciekawi mnie sprawa lokowania produktu w internetowej stacji radiowej.
Osta=
tnio zmieni=B3y si=EA przepisy i pojawi=B3o kilka obowi=B1zk=F3w ci=B1=BF=
=B1cych na stacji radiowej. W zwi=B1zku z powy=BFszym moje pytanie brzmi:
gdzie "ko=F1czy si=EA" lokowanie produktu? Nie znalaz=B3em nigdzie ostrej
d=
efinicji.

Czy je=B6li przeprowadzam wywiad z zespo=B3em (bo taka jest forma
audycji..=
.. podobnie jak w teleekspresie cz=EA=B6=E6 muzyczna) to jest to ju=BF
lokow=
anie produktu? Korzy=B6=E6 w ko=F1cu jest obustronna - s=B3uchalno=B6=E6
na=
m skacze, a zaproszony artysta jest w jaki=B6 spos=F3b wypromowany.

Je=B6li puszczam p=B3yt=EA jakiego=B6 artysty to jest mowa o lokowaniu
prod=
uktu? Stali s=B3uchacze radia dowiaduj=B1 si=EA o zespole, a fani
zespo=B3u=
 zasilaj=B1 szeregi radia.

Je=B6li zobacz=EA Domestosa zachwalanego przez Krzysia z Klanu to nie mam
w=
=B1tpliwo=B6ci - to jest lokowanie produktu. Ale tu produktem jest artysta
=
albo jego p=B3yta, koncert... czasem wytw=F3rnia, czy t=B3ocznia (puszczam
=
p=B3yty winylowe).

Z g=F3ry dzi=EAkuj=EA za odpowiedzi,
Jan Bartnik

Media żyją i powinny żyć z dochodów z reklam (nie abonamentów).

Nie ma czegoś takiego jak kryptoreklama ale jest ukrywanie
nielegalnych, nie wykazywanych w księgach dochodów, o których
często w dużych firmach nie mają pojęcia ich właściciele.

Jeśli stacja chce coś promować za darmo to ich sprawa,
to ta stacja rezygnuje z dochodu, nie ma pieniędzy - nie ma podatku.
Państwo w tym przypadku nie ma nic do gadania bo to ta firma nie chce
na tym zarabiać.

Po co jakaś prawnicza glizda, kretyn typu Zero czy Maciarewicz
chce komplikować życie swoim obywatelom, podmiotom gospodarczym,
i jak ja sąsiadowi naprawię kran to już jest to zdarzenie gospodarcze
bo ja mam firmę hydrauliczną i jakiś idiota zmusza mnie abym przymusowo
wziął za to kasę lub sami uznają, że sąsiad ma ukryty dochód i on powinien
odporowadzić za ten dochód podatek ja vat.

Nie, nie, nie. Takie prawa normalni obywatele ignorują,
głupi stosują się.

Andrzej.

Data: 2011-10-14 13:58:13
Autor: Gotfryd Smolik news
On Fri, 14 Oct 2011, NKAB - wrote:

Jeśli stacja chce coś promować za darmo to ich sprawa,

  Zgadza się.

to ta stacja rezygnuje z dochodu, nie ma pieniędzy

  Zgadza się.

- nie ma podatku.

  A to jest teza bardzo optymistyczna.
  Poczynając od "klasycznej darowizny" a kończąc na art.11 ustawy
o podatku dochodowym, w międzyczasie zaliczając PCC i podobne.

Państwo w tym przypadku nie ma nic do gadania bo to ta firma nie chce
na tym zarabiać.

  Weź i może sprawdź ww. art. ustawy.
  Nie tylko AKTUALNEJ ustawy, ale różnych wcześniejszych też.
  To tak na wypadek jakby Ci się *wydawało* że jedna lub
druga formacja polityczna ma odmienne zdanie.

  Przecież *CAŁE* prawo formalne polega na tym, że państwo rezerwuje
sobie prawo do stosowania przymusu.

[...]

  Ale to jest dyskusja na temat "nieposłuszeństwa obywatelskiego",
a nie tego czy akurat Macierewicz czy kto inny napisał prawdę,
tj. że wszyscy dotychczasowi rządzący tak uważali :>
(co poniektórzy nierządzący nie uważali, ale okazji sprawdzić
nie było).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-10-17 08:06:40
Autor: NKAB -
Gotfryd Smolik news <smolik@stanpol.com.pl> napisał(a):
> [...]

druga formacja polityczna ma odmienne zdanie.

  Przecież *CAŁE* prawo formalne polega na tym, że państwo rezerwuje

Ale obywatele też nie powinni być głupi i olewać tego typu prawo.
Jeśli olewanie byłoby zjawiskiem powszechnym wówczas i rządowi
przestępcy byliby bezradni. Tu duże pole do popisu ma BCC.

Jedynym skutecznym protestem w sprawach dot. finansów jest
niepłacenie podatków (nie płacisz na ZUS - ZUS upada)
a nie żadne tam masowe zebrania pod sejmem czy na ulicach.
Drugi sposób sprawdzony już praktycznie przez lekarzy
to odmowa pracy, brak pracy - brak podatków, paraliż państwa,
rząd do wymiany.

Niech wszyscy zapamiętają raz na zawsze:

                PODATKI TO ZAPŁATA RZĄDOWI ZA RZĄDZENIE

Źle rządzą - nie płacimy IM.

Zapytaj się żony jak rozumie takie zdanie na ekranie:

            "W programnie występuje lokowanie produktu"

Dla mnie to typowy kretynizm albo naigrywanie się z obywateli.
Niech opodatkują te huje przeksięgowania z konta na konto
wewnątrz firmy (to to samo co przepływy gotówki w rodzinie).
Przecież na reklamowanie towaru musi być umowa gdzie jest
mowa o zapłacie lub jej braku. Podatek należy się tylko
w przypadkach przepływu gotówki a nie domniemania jej przepływu
bo dawanie pod stołem to też przepływ ale nielegalny, który
powinien być i jest czynem karalnym ale nie dotyczy on jakoś
polityków. Obywatel nie musi i nie chce mieć wiedzy czy
w programie jakiś produkt jest reklamowany czy nie jest.
Przecież każdy z nas wie, że Tusk chodzi a Armanim,
i co, nie ma jakoś mowy o lokowaniu produktu Armaniego.

Stuknijta się wszyscy ten swój głupi łeb i nie róbta
z siebie idiotów.

Państwo drogo prowadzone (komplikacja) to złe państwo.
Zobaczysz jak będzie powstawać na naszych oczach spóldzielnia
(ala Grabarczyk) ds ubezpieczeń społecznych i ile kasy wypłynie
z kont ZUSu-srusu i jak rozrośnie się łapownictwo.

Zobaczycie to wszyscy - pożal się boże - "wyborcy".

Andrzej.

--

to jest bezprawne prawo do olewania przez podmioty gospodarcze