to jest dramat

Data: 2012-08-02 22:41:58
Autor: grzeda
to jest dramat
Wiekszosc z Was pewnie przeczytala dzisiejszy tekst Stanowskiego odnosnie zarobkow polskich pilkarzy. Jak tu sie z gosciem nie zgodzic? Widzialem co wyprawiali pilkarze Slaska, a po dzisiejszych wynikach podejrzewam, ze Legia, Lech i Ruch nie graly lepiej skoro zlaly ich tak powazane europejskie firmy jak AIK albo SV Reid.

Moze faktycznie gdyby taki Gikiewicz zarabial 3 tysiace na reke zamiast jezdzic nowa A6 nie pierdolilby, ze dziennikarze zbyt surowo ocenili wystep Slaska tylko zaczalby zapierdalac na boisku. Wielki, pokrzywdzony napastnik ze srednia jednej bramki co osiem meczow.

To prawda, ze Ubiparip zarabia wiecej niz Rudniew?

Data: 2012-08-03 08:33:21
Autor: Rowerex
to jest dramat
On 2 Sie, 21:41, grzeda <awelp1...@gazeta.pl> wrote:
[...]

Tekst w "Alternatywy 4" leciał co¶ mniej więcej tak: "jakbym ja tyle
zarabiał, to bym przynajmniej biegał dwa razy szybciej".

Czyli mamy lekarstwo na polsk± piłkę!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-08-04 01:16:03
Autor: grzeda
to jest dramat
W dniu 2012-08-03 17:33, Rowerex pisze:

Tekst w "Alternatywy 4" leciał co¶ mniej więcej tak: "jakbym ja tyle
zarabiał, to bym przynajmniej biegał dwa razy szybciej".

Czyli mamy lekarstwo na polsk± piłkę!

Nie wiem czy mam to traktowac jako "tez mozesz przeciez grac w pilke i tyle zarabiac", ale jezeli tak, to odpowiadam, ze planuje zarabiac wiecej (a juz na pewno przez dluzszy czas) nie robiac z siebie idioty przed kamerami i swoj brak umiejetnosci tlumaczyc chujowa pogoda w idealny dzien do grania w pilke. Albo wyjechac w telewizji z "fantastisz okazejszyn".

Naprawde rad jestem, ze Stanowski stworzyl pilkarskiego Pudelka, ktory kontrastuje z wizerunkiem polskiego pilkarza jaki potrafia zaserwowac nam inne media. Okazuje sie, ze zjebanego podania nie trzeba nazywac "dobrym pomyslem".

pozdr
PG

Data: 2012-08-03 08:36:59
Autor: yamma
to jest dramat

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jveom3$ic3$1inews.gazeta.pl...
Wiekszosc z Was pewnie przeczytala dzisiejszy tekst Stanowskiego odnosnie zarobkow polskich pilkarzy. Jak tu sie z gosciem nie zgodzic?

Ma świętą rację. Zarobki piłkarzy w naszej lidze już dawno przekroczyły granice przyzwoitości. To, niestety, jest wina właścicieli klubów, którzy mają gówniane pojęcie o piłce i dają się po prostu dymać wszelkiej maści menadżerom. Trenerzy i piłkarze, którzy już dawno powinni zajmować się inną pracą wciąż znajdują chętnych na swoje usługi, co jest dla mnie wręcz niepojęte.

Widzialem co wyprawiali pilkarze Slaska, a po dzisiejszych wynikach podejrzewam, ze Legia, Lech i Ruch nie graly lepiej skoro zlaly ich tak powazane europejskie firmy jak AIK albo SV Reid.

To ja może króciutko o meczu Legii. Austriacy postawili bardzo trudne warunki, bo grali mniej więcej tak jak ich reprezentacja z naszą na Euro 2008, czyli na 200% swoich możliwości. Jeśli piłka dochodziła do któregoś z naszych pomocników, zaraz dobiegało do niego 3 Austriaków. Tak można grać w meczu maks. godzinę i ja osobiście liczyłem na to, że po tej godzinie spuchną. Niestety, po raz kolejny Żewłakow zachował się jak debil i praktycznie podarował im bramkę. Naprawdę, podziwiam cierpliwość Urbana - ja bym go już dawno odesłał na trybuny i o nim zapomniał.
yamma

Data: 2012-08-03 08:58:18
Autor: Gil
to jest dramat
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
To ja moĹĽe krĂłciutko o meczu Legii......
Niestety, po raz kolejny Żewłakow zachował się jak debil i praktycznie podarował im bramkę. Naprawdę, podziwiam cierpliwość Urbana - ja > bym go już dawno odesłał na trybuny i o nim zapomniał.

Nie pisz, że zachował sie jak debil bo obrażasz tego zasłużonego piłkarza.
Napisz, że zachował się dokładnie jak na 37-mio letniego obrońcę.
Brak szybko¶ci i refleksu widoczny jest już za często. Jak na swoje lata to i
tak gra poprawnie. Ale w każdym meczu juz nie nad±ża za 1 czy dwoma akcjami i
padaj± bramki.
Ale ilu tu pisz±cych chciało go na EU2012?

Data: 2012-08-03 18:13:44
Autor: yamma
to jest dramat

Użytkownik " Gil" <gil.boa.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jvg3ra$1te$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):

[...]

Zachował się jak debil, bo mógł tę piłkę spokojnie wybić na rzut rożny ale z jakich¶ nie znanych mi powodów tę piłkę odpu¶cił. Podobnie też zachował się w pierwszym meczu z Metalurgiem, gdzie również szło do¶rodkowanie, również z lewej strony a ten zamiast ruszyć do niego, to stał jak pizda i czekał aż mu piłka spadnie na głowę. Piłka mu nie spadła, bo akurat szybszy był napastnik Metalurga. Dla mnie ten piłkarz już od 2 tygodni powinien grzać sobie krzesełko na trybunach a nie kompromitować zespół. To samo jest z Ljuboj±. Biega po tym boisku, nie wiadomo po co, nikt nie wie, co akurat teraz zrobi, psuje mnóstwo akcji ofensywnych, tam gdzie powinien być, to go akurat nie ma. Sagan przy nim, to taktyczny geniusz.
yamma

Data: 2012-08-07 09:50:53
Autor: Trybun
to jest dramat
W dniu 2012-08-02 22:41, grzeda pisze:

To prawda, ze Ubiparip zarabia wiecej niz Rudniew?

CaĹ‚kiem moĹĽliwe, gdy Vojo przechodziĹ‚ do Lecha to byĹ‚ dobrze zapowiadajÄ…cym siÄ™, perspektywicznym kopaczem. Na to ĹĽeby zrobić z niego trzÄ™sÄ…cÄ… siÄ™ galaretÄ™ trzeba byĹ‚o "geniuszu" trenerskiej myĹ›li -  pana Bakero.

to jest dramat