to jest dramat

Data: 2012-08-03 08:36:59
Autor: yamma
to jest dramat

Użytkownik "grzeda" <awelp1983@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jveom3$ic3$1inews.gazeta.pl...
Wiekszosc z Was pewnie przeczytala dzisiejszy tekst Stanowskiego odnosnie zarobkow polskich pilkarzy. Jak tu sie z gosciem nie zgodzic?

Ma świętą rację. Zarobki piłkarzy w naszej lidze już dawno przekroczyły granice przyzwoitości. To, niestety, jest wina właścicieli klubów, którzy mają gówniane pojęcie o piłce i dają się po prostu dymać wszelkiej maści menadżerom. Trenerzy i piłkarze, którzy już dawno powinni zajmować się inną pracą wciąż znajdują chętnych na swoje usługi, co jest dla mnie wręcz niepojęte.

Widzialem co wyprawiali pilkarze Slaska, a po dzisiejszych wynikach podejrzewam, ze Legia, Lech i Ruch nie graly lepiej skoro zlaly ich tak powazane europejskie firmy jak AIK albo SV Reid.

To ja może króciutko o meczu Legii. Austriacy postawili bardzo trudne warunki, bo grali mniej więcej tak jak ich reprezentacja z naszą na Euro 2008, czyli na 200% swoich możliwości. Jeśli piłka dochodziła do któregoś z naszych pomocników, zaraz dobiegało do niego 3 Austriaków. Tak można grać w meczu maks. godzinę i ja osobiście liczyłem na to, że po tej godzinie spuchną. Niestety, po raz kolejny Żewłakow zachował się jak debil i praktycznie podarował im bramkę. Naprawdę, podziwiam cierpliwość Urbana - ja bym go już dawno odesłał na trybuny i o nim zapomniał.
yamma

Data: 2012-08-03 08:58:18
Autor: Gil
to jest dramat
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):
[...]

Nie pisz, ¿e zachowa³ sie jak debil bo obra¿asz tego zas³u¿onego pi³karza.
Napisz, ¿e zachowa³ siê dok³adnie jak na 37-mio letniego obroñcê.
Brak szybko¶ci i refleksu widoczny jest ju¿ za czêsto. Jak na swoje lata to i
tak gra poprawnie. Ale w ka¿dym meczu juz nie nad±¿a za 1 czy dwoma akcjami i
padaj± bramki.
Ale ilu tu pisz±cych chcia³o go na EU2012?

Data: 2012-08-03 18:13:44
Autor: yamma
to jest dramat

U¿ytkownik " Gil" <gil.boa.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jvg3ra$1te$1inews.gazeta.pl...
yamma <yamma@wp.pl> napisa³(a):

[...]

Zachowa³ siê jak debil, bo móg³ tê pi³kê spokojnie wybiæ na rzut ro¿ny ale z jakich¶ nie znanych mi powodów tê pi³kê odpu¶ci³. Podobnie te¿ zachowa³ siê w pierwszym meczu z Metalurgiem, gdzie równie¿ sz³o do¶rodkowanie, równie¿ z lewej strony a ten zamiast ruszyæ do niego, to sta³ jak pizda i czeka³ a¿ mu pi³ka spadnie na g³owê. Pi³ka mu nie spad³a, bo akurat szybszy by³ napastnik Metalurga. Dla mnie ten pi³karz ju¿ od 2 tygodni powinien grzaæ sobie krzese³ko na trybunach a nie kompromitowaæ zespó³. To samo jest z Ljuboj±. Biega po tym boisku, nie wiadomo po co, nikt nie wie, co akurat teraz zrobi, psuje mnóstwo akcji ofensywnych, tam gdzie powinien byæ, to go akurat nie ma. Sagan przy nim, to taktyczny geniusz.
yamma

to jest dramat