to jest dramat

Data: 2012-08-03 08:33:21
Autor: Rowerex
to jest dramat
On 2 Sie, 21:41, grzeda <awelp1...@gazeta.pl> wrote:
Wiekszosc z Was pewnie przeczytala dzisiejszy tekst Stanowskiego
odnosnie zarobkow polskich pilkarzy. Jak tu sie z gosciem nie zgodzic?
Widzialem co wyprawiali pilkarze Slaska, a po dzisiejszych wynikach
podejrzewam, ze Legia, Lech i Ruch nie graly lepiej skoro zlaly ich tak
powazane europejskie firmy jak AIK albo SV Reid.

Tekst w "Alternatywy 4" leciał coś mniej więcej tak: "jakbym ja tyle
zarabiał, to bym przynajmniej biegał dwa razy szybciej".

Czyli mamy lekarstwo na polską piłkę!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-08-04 01:16:03
Autor: grzeda
to jest dramat
W dniu 2012-08-03 17:33, Rowerex pisze:

Tekst w "Alternatywy 4" leciał coś mniej więcej tak: "jakbym ja tyle
zarabiał, to bym przynajmniej biegał dwa razy szybciej".

Czyli mamy lekarstwo na polską piłkę!

Nie wiem czy mam to traktowac jako "tez mozesz przeciez grac w pilke i tyle zarabiac", ale jezeli tak, to odpowiadam, ze planuje zarabiac wiecej (a juz na pewno przez dluzszy czas) nie robiac z siebie idioty przed kamerami i swoj brak umiejetnosci tlumaczyc chujowa pogoda w idealny dzien do grania w pilke. Albo wyjechac w telewizji z "fantastisz okazejszyn".

Naprawde rad jestem, ze Stanowski stworzyl pilkarskiego Pudelka, ktory kontrastuje z wizerunkiem polskiego pilkarza jaki potrafia zaserwowac nam inne media. Okazuje sie, ze zjebanego podania nie trzeba nazywac "dobrym pomyslem".

pozdr
PG

to jest dramat