to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...

Data: 2012-08-24 15:34:43
Autor: Gringo
to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...
 ~tin [pół godziny temu]

dalej tak tusku dalej

~madmaxxx [pół godziny temu]

to jakieś jaja takie premie rozumie 3 średnie krajowe ale 800tyś ?????

~jerzy [pół godziny temu]

to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...

~zada [pół godziny temu]

Ja proponuje aby za jeden rok nikt nie placil podatku to moze wladza sie opanuje i przestanie szastac naszymi pieniedzmi!!!!!!!

~bp [pół godziny temu]

i wlasnie dlatego wypier.....papier z tego kraju mam dosyc uczymywania darmoyjadow ktorzy nic nie robia dla swoich wyborcow niech sami sobie placa podatki i sie uczymuja pozdrawiam wszystkich

designer.www [pół godziny temu]

TRAGEDIA!!!!!

~Bart [pół godziny temu]

800 000 zł...wow...to się nazywa premia...ehh...zazdroszę

~fly [pół godziny temu]

nareszcie. Będzie żyło się lepiej.

~Ina [pół godziny temu]

PREMIE SIĘ NALEŻĄ PRACOWNIKOM, JEŚLI WYKONAJĄ SWOJĄ PRACĘ POWYŻEJ OCZEKIWAŃ A przyznawanie premii za pracę, która była przedmiotem ich umowy, obowiązkiem, jest zwykłym nieporozumieniem, za wykonanie swojej pracy mają wynagrodzenia wynikające z umów... Co Ci panowie od EURO zrobili ponad plan, który mieli do realizacji. Ktoś kto przyznaje im takie premie nie ma pojęcia o zarządzaniu, uciekam z fukncji menedżera, bo naraża na straty państwo i nas obywateli!!!!

IN. [pół godziny temu]

a matce z dzieckiem niepełnosprawnym wypłacą 153 zł.

~robol [pół godziny temu]

ja przez całe zycie nie zarobie 800 tys.

~kicia kwa rwa [pół godziny temu]

Teraz będę słuchać z radością kwiku patriotów i ciężko pracujących prawdziwych Polaków.

~polak [pół godziny temu]

BIAŁORUS bis REZIM tuskaczenki

~hołota [pół godziny temu]

To bardzo nieetyczne, ale za to katolickie! Zwykły pracownik - premia 1,5 razy więcej niż pensja, prezesi ok 8 razy więcej (jeśli ich pensja to 100 000 zł). Sku...y !!!

~yaya [pół godziny temu]

Z Zielonej Wyspy zrobiło się Państwo Bezprawia.

dragon40sl [pół godziny temu]

Czy uważacie że Tuska należy powiesić?????

~Pan Sułek [pół godziny temu]

Bolszewicki,zwyrodniały,bezbożny i antypolski PiS wydaje co miesiąc około sto pięćdziesiąt tysięcy złotych na bandę ubeków którzy stanowią tak zwaną ochronę pana prezesa Jarosława Polskę zbaw Kaczyńskiego a chronią go przed rozentuzjazmowanym tłumem otumanionych wyznawców i lizaczy jego świętego tyłka boby go z tej wzrastającej geometrycznie miłości i uwielbienia na strzępy rozszarpali tak go kochają bez pamięci i są to pieniądze podatników bo ta sekta utrzymuje się z państwowych subwencji czyli z naszych,podatników pieniędzy.

~miś [pół godziny temu]

za co . Qrwa ktoś tu zwariował . Gdzie prokurator, gdzie jest Polskie państwo !

~włoski [pół godziny temu]

Berlusconi to poikuś w porównaniu do naszych.

~hebe [pół godziny temu]

Boże Ty widzisz i nie grzmisz... Ja się pytam za co te premie? Za opóxnienia? Za dodatkowe koszty? Za błędy projektowe? Za nic nie robienie? Za wyniki naszych piłkarzy? Hahaha nie żartujcie... Mucha do dymisji razem z całym rządem i opozycją...

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,800-tys-zl-premii-dla-szefow-NCS-za-Euro-2012,wid,14870240,wiadomosc.html

Data: 2012-08-24 16:04:41
Autor: Trybun
to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...
W dniu 2012-08-24 15:34, Gringo pisze:
[...]

I jak wam się podoba ten kurewski, złodziejski kapitalizm kosztem zniewolonego człowieka?

Nie "wam" tylko zaadresuj to do pod konkretny adres - Chiron, Zdumiony czy Hammer itd. ...

Data: 2012-08-25 23:35:52
Autor: pluton_
to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...
Ja proponuje aby za jeden rok nikt nie placil podatku to moze wladza sie
opanuje i przestanie szastac naszymi pieniedzmi!!!!!!!

Ja proponuje przez 20 lat. Swinie wyzdychaja, a my wreszcie wejdziemy
na droge rozwoju.

Nullification

Data: 2012-08-25 14:40:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 25 Sie, 17:35, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> opanuje i przestanie szastac naszymi pieniedzmi!!!!!!!

Ja proponuje przez 20 lat. Swinie wyzdychaja, a my wreszcie wejdziemy

ale wy tez jestescie swinia:))

to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...