to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...

Data: 2012-08-25 23:35:52
Autor: pluton_
to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...
Ja proponuje aby za jeden rok nikt nie placil podatku to moze wladza sie
opanuje i przestanie szastac naszymi pieniedzmi!!!!!!!

Ja proponuje przez 20 lat. Swinie wyzdychaja, a my wreszcie wejdziemy
na droge rozwoju.

Nullification

Data: 2012-08-25 14:40:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
On 25 Sie, 17:35, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]
> opanuje i przestanie szastac naszymi pieniedzmi!!!!!!!

Ja proponuje przez 20 lat. Swinie wyzdychaja, a my wreszcie wejdziemy

ale wy tez jestescie swinia:))

to już nie k....stwo wąłdzy ale calkowita patologia władzy...