to miał być ładny dzień..

Data: 2010-06-17 12:18:40
Autor: no kto
to miał być ładny dzień..
Nie będziemy dzisiaj dyskutować o religii! Stołki wam z dupy ktoś
wyrywa? hahaha

Dziś miał być ładny dzień, ale jakiś prosiak mi go zepsuł.

Legion, Ty szmatławy złomie, tragicznie niedoinwestowany, z krzywmy
ryjem prosiaka, który zawdzięczasz Jezusowi, pożytku z Ciebie żadnego
tylko sieć i rzeki syfem zaśmiecasz - gotuj się na liczenie
pierwiastka z siedmu (pi juz ktoś liczy)!

Lorn, jak wiadać zmieniasz właściciela. Długi zostają. Demkracja to
drogi ustrój. Ciekaw jestem jak to wpłynie na twoją psyche. Możesz coś
zapodać? Żeby było odniesienie?

Data: 2010-06-17 21:41:25
Autor: Gdzie waluta EUR obiecana do 2009
to miał być ładny dzień..
Użytkownik "no kto" <nokto1975@o2.pl> napisał w wiadomości news:4470fceb-80df-465e-914d-ed7fc2a9673bd8g2000yqf.googlegroups.com...
Nie będziemy dzisiaj dyskutować o religii! Stołki wam z dupy ktoś
wyrywa? hahaha

stołek w dupie może mieć tylko Tzva Adonani, mkarwan, cytryna, raff, rAzor, jadrys, Hans Kloss.
nikomu innemu by się nie zmieścił
nawet Kaczynskiemu

to miał być ładny dzień..