to my się chcieliśmy oficjalnie przyw itać...

Data: 2011-05-06 21:39:56
Autor: Piotr Rezmer
to my się chcieliśmy oficjalnie przyw itać...
Andrzej pisze:
...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

PS: A ten pierwszy link dokąd prowadzi? Film usunięty, jesteś motolotniarzem?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-07 14:48:26
Autor: Szuwarek
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...
On 6 Maj, 21:39, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_sp...@ens.net.pl>
wrote:
Andrzej pisze:

> ...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywi¶cie.

Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

nie piłem więc zrobiłem :)

PS: A ten pierwszy link dok±d prowadzi? Film usunięty, jeste¶
motolotniarzem?

http://glajty.w.interia.pl - WP ma alergię

--
Pozdrv!
Andrzej

to my się chcieliśmy oficjalnie przyw itać...