to my się chcieliśmy oficjalnie przywitać...

Data: 2011-05-06 16:14:06
Autor: Andrzej
to my się chcieliśmy oficjalnie przywitać...
....z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-05-06 10:42:19
Autor: Odys
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...
to teraz doczep dwa kółka do kartonika i ¶migaj ...

Odys
( XLH 883 Grupa Lublin )

Data: 2011-05-06 20:39:05
Autor: Swiety Jimmie
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...
Odys <odyse_k@tlen.pl> napisał(a):
to teraz doczep dwa k=F3=B3ka do kartonika i =B6migaj ...

Odys
( XLH 883 Grupa Lublin )

883? Cały czas? A kiedy rozwiert?

Pozdr,
Jimmie
XL, IMZ, LSC
www.jimmie.motocykle.org

Data: 2011-05-07 13:36:12
Autor: Odys
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...
On 6 Maj, 22:39, "Swiety Jimmie" <korejwo.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Odys <odys...@tlen.pl> napisał(a): debe¶ciak
jako¶ nie czuję potrzeby rozwiertu ale.. możliwo¶ci s±
oczywi¶cie.. :)

Odya
(XLH 883 Grupa Lublin)

Data: 2011-05-07 17:17:56
Autor: Grzegorz Rogala
W dniu 2011-05-06 22:39, Swiety Jimmie pisze:

Odys
( XLH 883 Grupa Lublin )

883? Cały czas? A kiedy rozwiert?

Jak to bylo? Lepszy złożony 883 niż 1200 w puzzlach :>>>
Składaj kurwa tego paĽdzierza, oddadz± mi kartonik i co?

--
pozdr!
Rogal

Data: 2011-05-06 21:04:40
Autor: Andrzej
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...

Użytkownik "Odys" <odyse_k@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c2e8588b-7804-4701-912e-5be64ec12129gu8g2000vbb.googlegroups.com...
to teraz doczep dwa kółka do kartonika i ¶migaj ...

aaa to tego nie zrobiłem ;)
już lecę

Data: 2011-05-06 21:39:56
Autor: Piotr Rezmer
Andrzej pisze:
...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

PS: A ten pierwszy link dokąd prowadzi? Film usunięty, jesteś motolotniarzem?

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-05-07 14:48:26
Autor: Szuwarek
to my się chcieli¶my oficjalnie przywitać...
On 6 Maj, 21:39, Piotr Rezmer <piotr.rezmer_bez_sp...@ens.net.pl>
wrote:
Andrzej pisze:

> ...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywi¶cie.

Policja odebrała kartonik? Trzeba było mniej wypić.

nie piłem więc zrobiłem :)

PS: A ten pierwszy link dok±d prowadzi? Film usunięty, jeste¶
motolotniarzem?

http://glajty.w.interia.pl - WP ma alergię

--
Pozdrv!
Andrzej

Data: 2011-05-07 00:34:40
Autor: Tomek Wozniakowski
to my się chcieliśmy oficjalnie przyw itać...
   Czesc :)

W dniu 2011-05-06 16:14, Andrzej pisze:
...z okazji odebrania kartonika. Ja i moja Zuzia oczywiście.

Gratulki :) Milo Cie powitac :) Tutaj bylem przed Toba ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

to my się chcieliśmy oficjalnie przywitać...