to nie ja, to nie moja wina!

Data: 2009-04-21 11:06:53
Autor: awe
to nie ja, to nie moja wina!
Zawsze uwazalem a wolno mi gdybac bo w koncu ludzie z SLD i PO robia to samo wmawiajac ze Blida czula sie zaszczuta i stad popelnila samobojstwo. Byc moze tak bylo a nawet to bardzo prawdodpodobne. Tylko zaszczuta przez kogo? Przez ABW? Nie sadze, raczej wiedziala ze to jest w sumie na nowo budowana sluzba a cale wieziennictwo podlegalo starej strukturze. W koncu te 3 seryjne samobojstwa swiadkow w sprawie olewnika....tu moglo byc podobnie. Wolala pewnie popelnic samobojstwo niz zeby przyjaciele z SLD i mafii weglowej powiesili ja w wiezieniu.
awe

Data: 2009-04-21 14:33:24
Autor: antyanatinae
to nie ja, to nie moja wina!
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Zawsze uwazalem a wolno mi gdybac bo w koncu ludzie z SLD i PO robia to samo wmawiajac ze Blida czula sie zaszczuta i stad popelnila samobojstwo.

Może zamordowana?

P.
--
"Nastukany jak Lech Kaczyński" - komentuje Janusz Palikot

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nastukany-jak-Lech-Kaczynski-- -komentuje-Janusz-Palikot,wid,11009626,felieton.html?ticaid=17cc2

Data: 2009-04-21 19:26:22
Autor: awe
to nie ja, to nie moja wina!

Użytkownik "antyanatinae" <adres@email.pl> napisał w wiadomości news:gskeen$7fu$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
To tez jest jeden z wariantow, ale jakos trudno to wziac do kupy w logiczna calosc. Niby mozna bylo podstawic kogos z mafi weglowej jako oficera ABW, ale pod warunkiem ze wiedzianoby gdzie trzymala bron..no ale to bardzo watpliwe. Mysle ze po prostu popelnila samobojstwo bo wiedziala ze i tak ja w wiezieniu zlikwiduja wieszajac na przescieradle. Widocznie wiedziala za wiele. Prawda?;)
awe

Data: 2009-04-22 09:05:46
Autor: CYC
to nie ja, to nie moja wina!

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gskvkt$9v6$1news.onet.pl...

[...]

Jestem w 90% pewny , ze dokonano tam swoistego mordu !.Nie bezposrednio ale jednak !.
Akcja tak byla zaplanowana aby zrobic z niej mozliwie najwieksze widowisko , ktore zamierzano zaprezentowac pozniej w mediach , jako taki propagandowy ala Ziobro clip medialny . Nie liczyla sie wtedy niewinnosc czlowieka , ani brak zwiazkow z przestepcami "waglowymi " liczylo sie tylko to , ze majaca byc aresztowana osoba byla prominetnym czlonkiem konkurencyjnej i znienawidzonej przez psychopate partii !. Wobec takich jakie posiadal Ziopbro "dowodow" kazden sad uwolnilby p.Blide z zarzutow ale wdlg szalenca , nieliczacego sie z czlowiekiem nie mialo to znaczenia bo i tak osiagnalby swoj cel .
Z mechanizmu doskonale musiala zdawac sobie p. Blida i nie wytzryymala nerwowo , wyciagnela BRON I USILOWALA PRZY JEJ POMOCY WYRZUCIC Z DOMU ZIOBROWYCH NAPASTNIKOW . Doszo do szamotaniny w ktorej padl nieszczesliwy starzl smiertelnie raniac p. Blide!.
Nie wierze , jak pewnie wiekszosc ludzi w jej samobojcza smierc !! To nie ten typ czlowieka , tymbardziej , ze Zioro nic na nia nie mial i nie ma !!.

cyc

to nie ja, to nie moja wina!