to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???

Data: 2017-11-27 22:59:20
Autor: boukun
to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???
Pociąg, który o 05:46 wyruszył z Krakowa do Warszawy został zatrzymany w okolicach Miechowa. Jak podaje reporter radia RMF FM pasażerowie narzekali na pasożyty, które według nich, miały wyskakiwać z włosów dwóch osób i rozprzestrzeniać się po całym wagonie.

Po przyjeździe policji kłopotliwi pasażerowie, którzy okazali się bezdomnymi, początkowo nie chcieli dobrowolnie wyjść z pociągu. Funkcjonariusze musieli ich wyprowadzić. Kobieta została zwolniona, ale towarzyszący jej mężczyzna został zatrzymany z uwagi na agresywne zachowanie wobec policjantów. Pociąg ponownie ruszył po 40-minutowym postoju.

https://wiadomosci.wp.pl/pociag-krakow-warszawa-zatrzymany-powod-pasozyty-w-wagonie-6192201578469505a

toeno
14h temu

Jakiej narodowości byli ci zawszawieni pasażerowie?

diamentowy
18 min. temu

a co z agresją wśród policji ,to jest przerażajace

aw1977
39 min. temu

to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???

jarosław kałczyński
51 min. temu

zjadłem dziś kebaba i też czułem że coś po mnie chodzi

SENIOR
52 min. temu

Jeżeli skakały to były pchły. O co tyle krzyku, można je było wyłapać w powietrzu zamiast zatrzymywać kodziarzy, którzy jechali do Warszawy bronić niezawisłości sądów.

Data: 2017-11-27 14:40:01
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 27 listopada 2017 22:59:25 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Zapchleni to ich przebadać, czy Yersinia pestis (dymienicy morowej)
nie roznoszą.

Data: 2017-11-28 02:08:04
Autor: jacekbialy80
to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???
Idź sobie z tym na pręga - NTG.

Data: 2017-11-28 13:11:38
Autor: boukun
to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Idź sobie z tym na pręga - NTG.

Nigdy tam nie byłem Nie baw się w ju tłula?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-28 09:41:00
Autor: jacekbialy80
to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???
Za pręga nie płacą?

to nie jest ten sam skład kolejowy co nim "donaldino" ostatno jechał???