* to nie koniec powodzi!!

Data: 2010-05-26 21:14:21
Autor: Papa5merf
* to nie koniec powodzi!!
na północy polski słychać potężny huk silników odrzutowych i widać szare
chmury chemiczne, przesuwające się w szybkim tempie dokładnie na południe!!!
widocznie duża luczba odrzutowców żwawo rozpyla chemiczne proszki w
chmurach, czyli to jeszcze nie koniec powodzi!:O(

p.s. ale cenzurują te newsy, może ten dojdzie:O(

Data: 2010-05-26 19:42:50
Autor: Eulalia Browarek
* to nie koniec powodzi!!

Użytkownik "Papa5merf" <tra@la.la> napisał w wiadomości news:4bfd734a$0$2586$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Białe smugi utworzyły trójkąt, w trójkącie ukazało się oko, a potem twarz siwego starca z brodą, potem starzec chwycił się za głowę jęknąl i zniknąl. Ciekawe, co to może oznaczac ?

Zennon

Data: 2010-05-26 22:43:26
Autor: Piotr
* to nie koniec powodzi!!
Dnia Wed, 26 May 2010 19:42:50 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

Białe smugi utworzyły trójkąt, w trójkącie ukazało się oko, a potem twarz siwego starca z brodą, potem starzec chwycił się za głowę jęknąl i zniknąl. Ciekawe, co to może oznaczac ?

Ja na twoim miejscu bym przestał chlać, tu masz przestrogę:

"Kiedyś, jak kilka ładnych dni z rzędu dobrze pochlałem i w domu miałem
niesamowity burdel z pobitymi butelkami i porozlewanymi nalewkami po
wszystkich
pokojach, trzeźwiejąc, musiałem na kacu zabrać się do sprzątania chałupy,
bo
lada chwila miały wrócić do domu dzieci z ferii i żona z Niemiec.
W szafce w kuchni znalazłem jakiś środek do prania dywanów, piankę aktywną
jakiejś firmy i zacząłem gołymi rękami wcierać ją w chodniki i dywany. Po
jakimś
czasie, a minął już dzień, jak przestałem chlać, zacząłem słuszeć jak z
licznika
gazowego wydziela się głos Radia Maryja. To samo słyszałem z wentylatora w
łazience. A nawet jak włączyłem odkurzacz, to słyszałem jakąś muzykę i
wiadomości Radia Maryja. Potem jak kładłem się spać, a zasnąć nie mogłem po
tylu
dniach chlania, słyszałem głos Boży, który mówił do mnie, że jestem synem
Bożym
i takie tam inne wyrocznie." http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Piotr

Data: 2010-05-26 21:27:45
Autor: awe
* to nie koniec powodzi!!

[...]

-- -- -- -- -
Doszedl wczesniej. To pewnie bobry katarskie nauczyly sie fruwac.. trzeba odstrzelac - na szczescie mamy gajowego. Prosze jaki ten mysliwy moze byc pozyteczny:-)))

awe

Data: 2010-05-26 21:29:53
Autor: Grzegorz Z.
* to nie koniec powodzi!!
Dnia Wed, 26 May 2010 21:14:21 +0200, Papa5merf napisał(a):

[...]

Nie latają, nie widziałem, nie słychać huku, nie przesuwają się dokładnie
na południe.

Jedyne co dzisiaj widziałem latające nad Szczecinem to paralotniarz nad
Międzyodrzem i chyba też nad Gryfinem. Wypatrywał pewnie fali powodziowej.

Data: 2010-05-27 11:55:50
Autor: cirrus
* to nie koniec powodzi!!
[...]
A szara chmura chemiczna nie padla ci czasem na mózg?

--
stevep

* to nie koniec powodzi!!