to nies造chane

Data: 2010-12-22 23:02:12
Autor: K.S.
to nies造chane
Polska podwoi pomoc dla Bia這rusi. Da 40 mln z
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8858682,MSZ__Polska_podwoi_pomoc_dla_bialoruskiego_spoleczenstwa.html

Cytat z powy窺zego:
"- Po tym, co si dzieje na Bia這rusi, po tej niezwyk貫j fali represji wobec opozycji, Polska podwoi swoj pomoc dla organizacji spo貫cze雟twa obywatelskiego na Bia這rusi. Ministrowie spraw zagranicznych i finans闚 zdecydowali o przyznaniu dodatkowych 20 mln na t pomoc - poinformowa Bosacki podczas briefingu prasowego."

Przecie to jawna ingerencja w wewn皻rzne sprawy Bia這rusi. I to polityczna, bo te organizacje maj przecie charakter polityczny.
Nie s造sza貫m chyba nigdy o czym podobnym - mo瞠 kto s造sza?
Co by si dzia這 gdyby ㄆkaszenka przyzna pomoc finansow PiSowi albo Samoobronie?

Data: 2010-12-22 23:09:23
Autor: Bogdan Idzikowski
to nies造chane

U篡tkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo軼i news:ietsh2$ad7$1news.onet.pl...
[...]

A nie s造sza貫 o pomocy USA dla "Solidarno軼i"?

--
J. Kaczy雟ki - "musimy uzyska w豉軼iw odpowied"
"Jak nie wyl康uj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2010-12-22 23:19:13
Autor: K.S.
to nies造chane
U篡tkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa w wiadomo軼i news:4d127713$0$2443$65785112news.neostrada.pl...

[...]

S造sza貫m (cho nie wiem czy by這 oficjalne i jawne).
Jednak to akurat uznaj za wyj徠ek:
Komunizm by wrogiem ca貫go cywilizowanego 鈍iata - walka z nim by豉 obowi您kiem wobec ludzko軼i.

Data: 2010-12-22 23:25:27
Autor: Andrzej Adam Filip
to niesychane
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
U髒ytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci
Polska podwoi pomoc dla Biaorusi. Da 40 mln z
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,8858682,MSZ__Polska_podwoi_pomoc_dla_bialoruskiego_spoleczenstwa.html

Cytat z powy髒szego:
"- Po tym, co si dzieje na Biaorusi, po tej niezwykej fali
represji wobec opozycji, Polska podwoi swoj pomoc dla organizacji
spoeczestwa obywatelskiego na Biaorusi. Ministrowie spraw
zagranicznych i finans籀w zdecydowali o przyznaniu dodatkowych 20 mln
na t pomoc - poinformowa Bosacki podczas briefingu prasowego."

Przecie髒 to jawna ingerencja w wewntrzne sprawy Biaorusi. I to
polityczna, bo te organizacje maj przecie髒 charakter polityczny.
Nie syszaem chyba nigdy o czym podobnym - mo髒e kto sysza?
Co by si dziao gdyby ukaszenka przyzna pomoc finansow PiSowi
albo Samoobronie?

A nie syszae o pomocy USA dla "Solidarnoci"?

A to bya *oficjalnie* pomoc rzdu federalnego?

Ja syszaem do 1989 o pomocy ze strony usaskich zwizk籀w
zawodowych kt籀ra po 1989 pynnie staa si pomoc CIA kt籀r
nie bya dop籀ki takie *oskar髒enia* wysuwa rzd PRL :-)

--
Andrzej Adam Filip : wiat jaki jest ka髒dy widzi (inaczej).
Osu mi籀d nie smakuje.

Data: 2010-12-23 06:54:20
Autor: Wiesiaczek
to nies造chane
W dniu 22.12.2010 23:09, Bogdan Idzikowski pisze:

[...]

My郵, 瞠 wszyscy s造szeli.
Dzi瘯i temu w豉郾ie to CIA sterowa豉 nasz "rewolucj" i wprowadzenie "demokracji" w Polsce wysz這 im du穎 taniej ni w Iraku.
Teraz za to musimy od nich kupowa nieloty F-16 i nadstawia dupy na ich wojnach, z kt鏎ych g闚no mamy.
Tak tanio chyba jeszcze nigdy w historii nie kupili sobie tak dobrze usytuowanego niewolnika.
Teraz ju mog budowa sobie bazy wojskowe w centrum Europy, bo ju stop w drzwi uda這 im si wsadzi.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja pij tylko przy dw鏂h okazjach:
Gdy s og鏎ki i gdy ich nie ma"

Data: 2010-12-23 16:57:13
Autor: obserwator
to nies造chane
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisa(a):
My郵, 瞠 wszyscy s造szeli.
Dzi瘯i temu w豉郾ie to CIA sterowa豉 nasz "rewolucj" i wprowadzenie "demokracji" w Polsce wysz這 im du穎 taniej ni w Iraku.

rewolucja sterowaly prosowieckie sluzby specjalne w Polsce
Znajdz sobie informacje o tym kto przejal ta forse ktora byla pompowana w
Polsce przez zachod i srodowiska poskie na zachodzie. Na tych spotkaniach
gdzie sie szczegoly podzialu tej kasy z zachodu omawialo, oprocz jenerala Jaruzelskiego byla cala czlowka komunistycznych aktywistow.

Zapytaj tez walese, co zrobil gruba kasa ktora otrzymal z zachodu na
Solidarnosc oraz za czyja kase stworzyl Michni GW, przy pomocy ktorej
deprawuje od 20 lat mlode pokolenie i rozpieprza Polske.
Sprawdz dokladnie kto jest w radzie nadzorczej Agory SA, do ktorej nalezy GW.

http://www.agora.pl/agora_pl/0,66407,2801286.html

Zwroc uwage na postac Rapaczynskiej i zorientuj sie kto za jej posrednictwem
doinwestowal GW. Zauwaz, ze w radzie nadzorczej oprocz Rapaczynskiej, pracuja prawdziwi POLACY:))

Przypominam ze GW to tupa propagandowa neoczekistow, gardlujacych za blizszymi
zwiazkami z Kremlem.

Zamiast wypisywac te pierdoly o CIA, zapoznaj sie z FAKTAMI.

* "Michnikowszczyzna. Zapis choroby", w ca這軼i po鈍i璚ona zagadnieniu "Gazety
Wyborczej" jako "narz璠zia politycznego"[6] oraz ksi捫ki i wypowiedzi
Waldemara ㄊsiaka. Krytycznie o "GW" wypowiadali si te jej byli pracownicy i
redaktorzy, m.in. Stanis豉w Remuszko ("Gazeta Wyborcza. Pocz徠ki i okolice") i
Micha Cichy  *

[...]

Nie jestesmy niewolnikami USA. Mamy po prostu dennych przywodcow, ktorzy nie potrafia negocjowac z USA jak dorosli mezczyzni.

Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
zafajdanych tylkach.

Data: 2010-12-23 18:24:10
Autor: Wiesiaczek
to nies造chane
W dniu 23.12.2010 17:57,  obserwator pisze:
[...]

Bzdura! Niby po co?

[...]

No, chyba nie zarzucisz nieuczciwo嗆i naszemu bohaterowi, co to obali komun?!

[...]
[...]

Jeste鄉y, przykro mi. A przyw鏚cy s demokratycznie przez nas wybrani.

Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
zafajdanych tylkach.

M闚isz o m篹ach stanu wybranych demokratycznie przez nar鏚?

Data: 2010-12-23 17:29:04
Autor: obserwator
to nies造chane
Wiesiaczek <ciotkazielinska@vp.pl> napisa(a):
W dniu 23.12.2010 17:57,  obserwator pisze:

> rewolucja sterowaly prosowieckie sluzby specjalne w Polsce

Bzdura! Niby po co?

zeby nie zawisnac na drzewach jak liscie:)
> Zapytaj tez walese, co zrobil gruba kasa ktora otrzymal z zachodu na
> Solidarnosc

No, chyba nie zarzucisz nieuczciwo嗆i naszemu bohaterowi, co to obali komun?!

waszemu moze tak:))

> Nie jestesmy niewolnikami USA. Mamy po prostu dennych przywodcow, ktorzy nie
> potrafia negocjowac z USA jak dorosli mezczyzni.

Jeste鄉y, przykro mi. A przyw鏚cy s demokratycznie przez nas wybrani.

przez was tak:)

> Te petaki, w krotkich spodenkach nie mysla o nas, tylko o swoich smiedzacych,
> zafajdanych tylkach.

M闚isz o m篹ach stanu wybranych demokratycznie przez nar鏚?

Nie narod, tylka pewna jego czesc, ktorej zrobiono wode z mozgu poslugujac sie
klamstwem i dezinformacja w stylu sowieckim.

--

to nies造chane