to przyjmuje w dobre rece zuzyty olej

Data: 2009-05-25 19:03:42
Autor: Ivam
to przyjmuje w dobre rece zuzyty olej
"maraz" <bigmetal@interia.pl> wrote in message news:gvei4c$ok0$1news.dialog.net.pl...
mam pytanie, gdzie sie oddaje zuzyty olej silnikowy i plyny hamulcowe?? w googlu sa rozne opinie na ten temat,

Bo to i w zyciu roznie jest...

glownie ze niby na stacje benzynowe. potwierdzacie to?

U mnie nie chca.

tzn czy jak im flaszeczke zawioze  z literkiem oleju to mnie wysmieja czy wezma z checia?

Ta flaszeczka to zbedna chyba jest - przynajmniej w mojej okolicy;)

U mnie jezdze do najblizszego punktu, gdzie wymieniaja olej - duzo takich ludzi jak ja nie ma, a akurat u nich jest tak, ze wiecej sprzedaja niz utylizuja (bo z beczki jeszcze sie sprzedaje na "dolewke" - a dolewa sie ubytki), wiec nie maja nic przeciwko temu, ze im oddaje te ~3 litry. Nigdzie tego nie notuja, kwitu nie dostaje, ale flaszki tez nie wolaja.

--
pzdr:
Ivam

to przyjmuje w dobre rece zuzyty olej